פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

קטגוריות
ארכיונים
מאי 2024
אבגדהוש
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

דווקא עכשיו – מתמקדים בהגדלת המכירות ושיפור הרווחיות

תמונת המצב

צינור החמצן המרכזי של כל ארגון הוא היכולת שלו למכור את השירות שהוא מציע ואת מוצריו.

בתקופה מאתגרת זו שבה תרבות הצריכה והקנייה מושפעת באופן דרמטי ממרכיבים כגון: קורונה, החלטות ממשלה, התנהלות הצרכן והשינוי בעלויות הפך צינור זה לקריטי עוד יותר.

שווקים שהיו בעבר שמרניים חווים מהפכות ויש אבולוציה ושינויים רבים בסביבה החיצונית והפנימי בארגונים שמצריכים חשיבה אחרת מצד המנהל.

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
פתרונות אפקטיביים

קריאת המצב, הבנה של תמונת המציאות, זיהוי המרכיבים שיוצרים לארגון הזדמנות והבנה של האיומים והשפעתם על הצלחת הארגון הפכו לאבן דרך המבחינה בין מנהל מוצלח שיודע לקרוא את תמונת המצב ולהגיב בהתאמה לבין כשל שגורם לחורבן.

האתגרים הניהוליים בקריאת המצב

למנכ"ל ולמנהל המכירות מספר אתגרים קריטיים שעליהם להתמודד עמם:

  • איסוף נתונים – בגלל השינויים השונים והתכופים בתקופת הקורונה איסוף הנתונים הפך להיות מורכב.
    חלק משמעותי בתפקיד המנהל הוא לאסוף נתונים באופן שיטתי ,לנתח אותם ומתוכם להסיק לגבי פעולות נדרשות להגדלת המכירות.
    אבל מה קורה כשאין שיטתיות בנתונים? מה קורה כשכל יום יש שינוי בהחלטות הממשלה ובהתנהלות הצרכנית? איך נבין את הנתונים ונסיק מהם?
  • הנעת המוכרנים – עקרונות משמעותיים הנהוגים בתהליך הנעת מערך המכירות השתנו. למשל כיצד נפעל כאשר לא ניתן לבקר את הלקוחות ואין אווירה חיובית של קנייה אלא להיפך? איך נגרום תחושת יציבות לאנשי המכירות כאשר איום של חלת ופיטורין מרחף מעל ראשם?
    איך נציב יעדים בתקופה שבה קשה לבצע התכנות ריאלית למספרים שאנו מציבים?
    איך נדע לבנות תקנים לפעילות מערך המכירות כאשר שאר חלקי הארגון מתמקדים בצמצום והתייעלות?
    איך נבנה מערך תמרוץ כאשר רבים מהתמריצים שהוחלטו כבר לא רלבנטיים?
  • התאמת השירותים והמוצרים – באופן טבעי שירותים ומוצרים משתנים בעת הזו ועל המנהל לבצע התאמה מהירה לצרכי הלקוח וליכולת מכור אותם.
    איך נפעל כשהחנויות סגורות? איך תהיה לנו דרישת רגל בשוק הדיגיטלי והאינטרנט? איך נספק מוצר כשחווית הקנייה נפגעת?
  • תהליך המכירה – האם תהליך המכירה שבנינו תואם למציאות העכשווית?
    האם ניתן לייעל אותו? האם יש צורך בהתאמת קהלי היעד? האם אחוז ההמרה שלנו לסגירות מספק?
  • התמיכה הלוגיסטית – האם יש צורך בשינוי התמיכה הלוגיסטית לפני ואחרי המכירה? האם השירות יוצר שביעות רצון גבוהה?
    האם מערכות ה CRM  שלנו מתאימות לצרכים?
  • הרמה הפרסונאלית – האם אנחנו מאפיינים נכון את האישיות הנדרשת לתפקיד איש המכירות בחברה?
    האם אנו יודעים לעשות התאמות? האם מערכת ההדרכה נמדדת ויודעת לשפר את הביצועים של אנשי המכירות? האם מערכת הגיוס מגייסת בהתאמה לאיפיון שביצענו ובקצב תואם לצרכים?

החשיבות של מנהל עירני ופרואקטיבי

לאור האתגרים שהוצגו עולה בתקופה זו החשיבות של תכונת הפרואקטיביות והערנות של המנכ"ל ומנהל המכירות.

המנכ"ל – נדרש בתקופה זו לבנות הערכת מצב ותמונת מצב ברורה שיכולה להיות דינאמית ולהשתנות במהירות .עליו לקדם פעולות של זיהוי אבחון ותרגום תמונת המצב למנהלים. ההבנה ש"מה שהיה אינו בהכרח מה שיהיה" וצריך ל"הזיז את הגבינה" קריטית להצלחתו ולשרידות הארגון.

מנהל המכירות – נדרש בתקופה זו להתגייס להובלת שינויים, לתרגם את תמונת המצב שנבנתה לתוכנית פעולה מהירה ולגייס את צוות המכירות לכך.

המרכיבים הקריטיים

  • אבחון וזיהוי מהיר שלתמונת המצב.
  • תרגומה לתוכנית פעולה.
  • גיוס הצוות לשינויים ולהתאמות.
  • קשב לצרכי הלקוחות.

איך אנחנו בפתרונות אפקטיביים (מחלקת הגדלת מכירות) מסייעים לכך!

בנינו תהליך אבחוני המתאים לתקופה זו ויודע לזקק את האתגרים שהוזכרו לידי צילום תמונת מצב ברורה.

ההתאמה תבוא לידי ביטוי באינטנסיביות ומהירות האבחון (מתבצע על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון של עשרות שנים, מתבצע כך שללקוח תהיה תמונת מצב זמינה תוך שבועיים מיום ההתחלה).

האבחון יאסוף את הנתונים על האתגרים שהוזכרו ויתמקד בעיקר.

מסקנות האבחון יוצגו בשפה ברורה ופשוטה ויאפשרו קבלת החלטות ניהוליות.

על מנת שתוכלו לבחון את התהליך אנו מציעים שיחת אבחון ראשונית (דוח התכנות) שבה תוכלו לקבל תוך שבוע מסקנות ותובנות שיהוו בסיס לתוכנית עבודה מסודרת להשגת היעדים הנדרשים.

מעוניין בתהליך – צרו קשר – או חייג שראל שמעיה 054-332-3522

המומחים של פתרונות אפקטיביים

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

יועץ ליסינג – ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני

בטרם אתם מבצעים בחירה באחד מדרכי הליסינג, עליכם להיוועץ עם יועץ ליסינג. הוצאות על כלי רכב והמימון שלו הן רבות מאוד. ההסכם עם חברת הליסינג והתנאים שלו מסובכים ביותר ועשויים להביא אתכם להוצאות מיותרות. מאמרים קשורים לנושא. ליסינג תפעולי או ליסינג מימוני? שיטת הליסינג הפכה

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
המומחים של פתרונות

רפורמת הדלקן האוניברסלי

רפורמת הדלקן האוניברסלי – סקירת סטטוס על ידי צבי ליכטצייגר במסגרת התוכנית "צבע הכסף" ברשת ב'. מאמרים קשורים לנושא. כל מה שרציתם לדעת על מענקים והטבות בתקופת הקורונה מענקים והטבות בתקופת הקורונה  … רפורמת הטלפון הביתי של השר הנדל – הוזלה של 40% במחירי הטלפון

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
ליסינג

הליסינג התפעולי ממשיך לצנוח גם ב-2019

גם שנת 2019 לא חייכה לענף הליסינג התפעולי. יותר ויותר עובדים וחברות הבינו שהם משלמים מחיר יקר עבור סמל הסטטוס ועברו לאפיקים אחרים, כך עולה מנתוני סקרים שנערכו לאחרונה. מאמרים קשורים לנושא. ליסינג מסלול ליסינג הינו מסלול אטרקטיבי להשכרה של רכב לתקופה ארוכה, באמצעות יצירת

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

ליסינג

מסלול ליסינג הינו מסלול אטרקטיבי להשכרה של רכב לתקופה ארוכה, באמצעות יצירת קשר עם חברת ליסינג מקצועית. מאמרים קשורים לנושא. יועץ ליסינג – ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני בטרם אתם מבצעים בחירה באחד מדרכי הליסינג, עליכם להיוועץ עם יועץ ליסינג. הוצאות על כלי רכב והמימון שלו

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
המומחים של פתרונות

בלו מג'יק הוא הסם הכי נפוץ במדינה

המדינה התמכרה להכנסות ממס הבלו המוטל על הדלק; ההשלכות ארוכות הטווח הן זיהום אוויר, תחלואה ומוות מאמרים קשורים לנושא. ליסינג – שווי רכב תקנות מס הכנסה (שווי השימוש ברכב), התשמ"ז-1987… אנרגיה – התקני תדלוק, התייעלות בתצרוכת הדלק התקני תדלוק אוטומטיים  הינם מערכות אשר כוללות התקן

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
המומחים של פתרונות

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: ליסינג

לפני ביצוע עסקת ליסינג חדשה יש לתת דגש למספר פרמטרים, נעבר לכך רצוי מאוד להתייעץ עם יועץ ליסינג: מאמרים קשורים לנושא. המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: סולר דלקים בצוברים מחירו של הסולר מורכב מכמה מרכיבים: שער בסיס – ע"פ המפורסם באתר בתי הזיקוק – מחיר

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה