רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

קטגוריות
ארכיונים
נובמבר 2024
אבגדהוש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
פתרונות אפקטיביים

מהו NPS?

נט פרומוטר סקור (Net Promoter Score, NPS) הוא מדד המתאר את הנכונות של לקוחות להמליץ על מוצר או שירות של חברה לאחרים. זהו כלי חשוב למדידת שביעות רצון הלקוחות ונאמנותם. המדד הומצא על ידי פרד רייכהלד בשנת 2003 והוא נחשב למדד פשוט ויעיל להערכת רמת שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.

איך מחשבים NPS?

חישוב ה-NPS מתבצע באמצעות סקר פשוט הכולל שאלה אחת עיקרית: "עד כמה היית ממליץ על החברה/המוצר/השירות שלנו לחבר או קולגה?"

הנשאלים נותנים ציון בין 0 ל-10:

  • ציון 9-10: ממליצים (Promoters) – לקוחות מרוצים שממליצים על החברה ויכולים לסייע בצמיחתה.
  • ציון 7-8: פסיביים (Passives) – לקוחות מרוצים אך לא נלהבים במיוחד, ויש סיכוי שיפנו למתחרים.
  • ציון 0-6: מבקרים (Detractors) – לקוחות לא מרוצים שיכולים לפגוע במוניטין של החברה.

חישוב NPS

פתרונות אפקטיביים
הדגמה כיצד מחושב ה-Net Promoter Score (NPS)

בתמונה מוצגת דוגמה לחישוב ה-Net Promoter Score (NPS):

הסבר התמונה

  1. קטגוריות הלקוחות:

    • מבקרים (Detractors): לקוחות שנותנים ציון 0-6. אחוז הלקוחות בקבוצה זו הוא 20%.
    • פסיביים (Passives): לקוחות שנותנים ציון 7-8. אחוז הלקוחות בקבוצה זו הוא 20%.
    • ממליצים (Promoters): לקוחות שנותנים ציון 9-10. אחוז הלקוחות בקבוצה זו הוא 60%.
  2. חישוב הציון:

    • NPS מחושב על ידי חיסור אחוז המבקרים מאחוז הממליצים:

במקרה זה, החישוב הוא:

ה-NPS במקרה זה הוא 40, מה שמעיד על רמת נאמנות ושביעות רצון גבוהה יחסית של הלקוחות.

שימוש בכלים ושיטות אלה יכול לסייע לארגונים לשפר את ביצועיהם, להשיג את יעדיהם ולהגשים את חזונם העסקי בצורה יעילה ומתמשכת.

פיתוח המדד

בשנת 1996 כתב פרד רייכאלד את ספרו "אפקט הנאמנות" ןבו כתב את תפיסת עולמו על חשיבות נאמנות הלקוחות לשגשוג חברה מסחרית.

לאחר פרסום הספר פיתחו את השיטה עד לקבלת מדד ה-NPS, פרד רייכאלד, ביין ושות' וחברת Satmetrix. המדד הסופי הוצג על ידי רייכאלד במאמרו משנת 2003 בהרווארד ביזנס רוויו, "המספר היחיד שאתה צריך כדי לצמוח"
הפופולריות והשימוש הרחב שלה יוחסו לפשטותה ולמתודולוגיה הזמינה בגלוי.
פתרונות אפקטיביים
Fred Reichheld

אולי יעניין אותך גם...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/11/עומרי-אבקסיס-מנכל-אביב-מערכות-ממוחשבות-1.png
עומרי אבקסיס - מנכ"ל אביב מערכות ממוחשבות

עומרי מנכ"ל אביב מערכות ממוחשבות החברה המובילה ומהותיקות בישראל לפיתוח והפצת פתרונות תכנה לנקודת...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/11/עידן.png
עידן כהנא מנכ"ל ספו דומוטק

עידן מנכ"ל ספו דומוטק שניצבת בחזית טכנולוגיית החימום התת רצפתי בארץ ובעולם ממליץ עלינו בחום אחרי...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/11/מיידור.png
אביחי כלף מנכ"ל קבוצת מיידור מערכות בע"מ

16 נובמבר 2021 לכבוד אבי פרץ, מנכ"לדרור ורדי, סמנכ"לפתרונות אפקטיביים בע"מי ה ו ד הנדון:...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/11/54353.png
אסף בר סמנכ"ל תפעול הרטק טכנולוגיות בע"מ

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/11/רהיטי-פיטרו.png
רהיטי פיטרו

לדרור שלום בחודשים האחרונים עברנו תהליך  עם חברתכם "פתרונות אפקטיביים" למיקסום הפוטנציאל בנושא...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/11/עותק-של-לוגו-מצגת-פתרונות-1.png
העלמת מס - אכיפה והרתעה

העלמת מס היא עבירה פלילית. בביצועה ,עובר מעלים המס על חוקי המדינה. כמו כן, מעלים המס מבצע גם עבירה מוסרית...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/10/רשות-המיסים.png
רשות המיסים עבירות מס הכנסה / מע"מ

16 חודשי מאסר בפועל נגזרו על תושב אשדוד בגין ביצוע שורת עבירות מע"מ המשך…

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/10/תמונה21.png
רן שמעון, אנג'יפלס - פלסטיקה הנדסית בע"מ

לכבודאבי פרץ, מנכ"לדרור ורדי, סמנכ"לפתרונות אפקטיביים בע"מי ה ו ד הנדון: מכתב המלצה במסגרת...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/10/תמונה19.png
רמי מנכ"ל חברת קרדיטקלין

גם רמי מנכ"ל חברת קרדיטקלין, החברה הגדולה בישראל לשיפור דירוג האשראי, מחיקת נתונים שליליים, מbdi...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2021/10/תמונה20.png
רויטל סמנכ"לית כספים פז.י.ג

גם רויטל סמנכ"לית הכספים האלופה, של פז.י.ג החברה המובילה בארץ לשירותי שאיבת בטון באמצעות הכלים החדישים...

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק