ממשלת ישראל החליטה על הגבלת פעילויות שונות במשק כמענה להתמודדות עם נגיף הקורונה
(כגון: הגבלות על פתיחת עסקים, הגבלת תנועה והגבלות על פעילות במקומות העבודה). ההגבלות הינן מכוח חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה), התש"ף- 2020. ניתן להתעדכן ברשימת ההגבלות באתר משרד הבריאות.ישנם גופים המנפיקים על דעת עצמם נוסחים ואישורים, המעידים על היות העובדים בהם "עובדים חיוניים". בשלב זה לא נקבעה חובה או הנחייה רשמית למקומות עבודה להנפיק אישורים, ולהעבירם לעובדים המועסקים בהם, ואין צורך בהצגת אישורי מעבר מטעם המעסיק.
תשובות לשאלות נפוצות – נכון לתאריך 24.09.2020
נכון לעכשיו, אין צורך באישורי מעבר. במידה ויהיו שינויים בעניין זה, יפורסמו הנחיות בהתאם.
אישור מפעל למתן שירותים קיומיים או אישור למפעל חיוני מצריך תהליך ארוך הכולל בחינה מקצועית ועמידה ביעדי השירות לחירום של משרדי הממשלה השונים. במסגרת התהליך, משרדי הממשלה מגישים בקשה מנומקת בכתב לוועדה בינמשרדית מייעצת ובסיום התהליך המפקח הכללי על כ"א לשע"ח מחליט אם לאשר את המלצת הוועדה.
בימים אלה, אגף כ"א לשע"ח אינו עוסק באישור פרטני של מפעלים למתן שירותים קיומיים/חיוניים.
להנחיות מעודכנות בנוגע להגעה למקומות עבודה בתקופת הסגר לחצו כאן.
על העובד לפנות למנהל המפעל או למנהל משאבי האנוש במפעל ולבקש לראות את האישור כמפעל למתן שירותים קיומיים או של מפעל חיוני.
עוד מאמרים בנושא...

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא מדיה ופרסום
מבוא בעידן הדיגיטלי, עסקים מוציאים סכומים משמעותיים על פרסום במדיות שונות – טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק, שיווק באמצעות תוכן, ואפילו משפיענים. הבעיה העיקרית היא שלא תמיד יש בקרה אפקטיבית על התקציב, ולעיתים ההחזר על ההשקעה (ROI) אינו מצדיק את ההוצאה. אז

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בציוד ומיכון משרדי
ניהול ציוד ומיכון משרדי הוא אתגר משמעותי עבור כל ארגון, קטן כגדול. מכונות צילום, מדפסות, פקסים, חומרי מתכלה (כגון נייר, טונרים וראשי דיו), מערכות ארכיון וניהול מסמכים – כולם מצריכים הוצאות קבועות, ולעיתים קרובות בלתי מבוקרות. בעידן שבו השוק מציע מגוון פתרונות דיגיטליים, שימוש מושכל

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בתחום בקרת שכר
מבוא בעולם הארגונים והתעסוקה, ניהול השכר והוצאות כוח האדם הוא אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר המשפיעים על הרווחיות הכוללת של החברה. לא משנה אם אתם מנהלים חברת סטארטאפ קטנה או ארגון ותיק עם מאות עובדים ברגע שהשכר וההעסקה אינם מנוהלים כראוי, אתם עשויים לגלות שתקציבים גדולים

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בתחום מזון והסעדה
אירועים עסקיים כמו כנסים, ימי עיון, ישיבות חברה ומפגשים רשמיים מחייבים תכנון קפדני, במיוחד כשמדובר בהסעדה. מצד אחד, חשוב להציע חוויית אירוח איכותית, אך מצד שני, התקציב תמיד מהווה שיקול מרכזי. כיצד ניתן לספק ארוחה מרשימה לעובדים, לשותפים העסקיים או לאורחים מבלי לחרוג מהמסגרת התקציבית?

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בתחום השילוח הבינלאומי
מבוא שילוח בינלאומי מהווה את אחת מאבני היסוד של הכלכלה העולמית המודרנית. פעילויות יצוא ויבוא, העברת סחורות, ניהול מלאים ופיתוח קשרים בין-לאומיים הפכו לבעלי משמעות אדירה בכל הקשור לגידול עסקי וצמיחה כלכלית גלובלית. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, מערכות המידע משתכללות והתחרות העסקית מתעצמת, כך נדרשים פתרונות

המדריך השלם לניהול משא ומתן עם ספקים: איך משיגים הנחות של 15%-30%
פתיחה ניהול משא ומתן עם ספקים יכול להישמע לעיתים כמשימה מלחיצה, אך בפועל מדובר באחד הכלים העסקיים החשובים והאסטרטגיים ביותר. ההצלחה במשא ומתן עשויה לעשות את ההבדל שבין חוזה שמייקר את הרווחיות לבין הסכם שמבטיח יציבות פיננסית ותחרותיות לאורך זמן. היכולת שלך להשיג הנחה של
מאמרים קשורים לנושא.