פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » משאבי אנוש » משאבי אנוש – פרסומים בתקשורת » פסק דין: שימוש בנייד מחוץ לעבודה ייחשב שעות נוספות? – פורסם בכאן 11

מאמרים בנושא משאבי אנוש

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

ניהול קשרי לקוחות

בתחום משאבי אנוש מתחוללת מהפכה. חברות מבינות במהירות את התפקיד המרכזי של משאבי אנוש בשיפור

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

פסק דין: שימוש בנייד מחוץ לעבודה ייחשב שעות נוספות? – פורסם בכאן 11

בית הדין לעבודה קבע שמדובר בשאלה מורכבת ויש לבחון כל מקרה לגופו • השופטת כתבה שהכרה שכזו לא יכולה להתקבל באופן גורף, והציגה קריטריונים לבדיקה • בבית הדין לעבודה בחיפה נדחתה פסיקה בנושא כי "הראיות לא מעידות על עבודה אינטנסיבית מעבר למסגרת העבודה המוסכמת"

אבישי גרינצייג

בית הדין לעבודה קבע לראשונה בפסיקה האם שימוש במכשיר סלולארי מחוץ לשעות העבודה יכול להיחשב לצורך שעות נוספות. בתוכנית "צבע הכסף" בכאן רשת ב פורסם היום (רביעי) כי השופטת כרמית פלד מבית הדין לעבודה האזורי בחיפה כתבה בפסק דין כי מדובר בשאלה מורכבת ותלויה בנסיבותיו של כל מקרה.

בפסק הדין של פלד נכתב כי ההכרה מצריכה שאלות עובדות שונות. לדבריה, "מבלי לקבוע מסמרות נציין כי לא ניתן לקבוע באופן גורף שכל חלופת תכתובות בענייני עבודה, הנעשית מחוץ לשעות עבודה, תצדיק בהכרח הכרה במסגרת הזמן במהלכה הוחלפו תכתובות אלה כזמן עבודה המזכה בתשלום".

מה הקריטריונים להכרה בשימוש בטלפון הסלולרי כ"זמן עבודה"? לדברי השופטת פלד, ההכרה מצריכה בחינת שאלות עובדתיות שונות, כגון "מהות הסיכום בין הצדדים ליחסי העבודה, ככל שישנו, בכל הנוגע לשימוש בטלפון הנייד לצרכי העבודה מחוץ לשעות העבודה; שאלת ערותו של המעסיק לשימוש זה; מידת נחיצותו של שימוש זה לביצוע התפקיד; האם השימוש האמור מהווה חלק מהותי מהגדרת התפקיד של העובד והאם היקף השימוש בטלפון הנייד עולה כדי עמידה לרשות העבודה כמשמעה בחוק שעות עבודה ומנוחה וכפי שפורש סעיף זה בפסיקה ענפה, או שמא מדובר בזוטי דברים גרידא".

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/05/ניהול-קשרי-לקוחות.png
ניהול קשרי לקוחות

בתחום משאבי אנוש מתחוללת מהפכה. חברות מבינות במהירות את התפקיד המרכזי של משאבי אנוש בשיפור אסטרטגיות...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/04/KPI.png
תרבות ארגונית - מדדי KPI

לפני שנצלול לעולם של מדדי KPI ומדדים, חשוב שתהיה לנו הבנה ברורה של מה הם ולמה הם חשובים. מדדי ביצועים...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/04/משאבי-אנוש.png
מיומנויות מנהלי משאבי אנוש

כמנהל משאבי אנוש, חיוני להיות בעל חשיבה אסטרטגית בכל הנוגע לניהול משאבי אנוש. זה כרוך בהתאמה של יוזמות...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/04/תרבות-ארגונית.png
משאבי אנוש - בניית תרבות ארגונית עמידה

לפני שצוללים לתוך המורכבות של בניית תרבות ארגונית בת קיימא, חשוב להגדיר תחילה מה זה אומר בדיוק. תרבות...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/02/סמנכל-משאבי-אנוש.png
האתגרים העיקריים של סמנכ"לי משאבי אנוש

בנוף הדינמי של העולם התאגידי של ימינו, תפקידם של סמנכ"לי משאבי אנוש התפתח לתפקיד מורכב ורב פנים...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/02/ניהול-משאבי-אנוש.png
אסטרטגיות לניהול משאבי אנוש

תכנון כוח אדם אסטרטגי הוא היבט מכריע בניהול משאבי אנוש. זה כרוך בניתוח וחיזוי הצרכים העתידיים של ארגון...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/01/משאבי-אנוש-בארגון.png
משאבי אנוש - מקבץ טיפים לניהול העובדים בארגון

21 ינואר 2024 הדרכה וקידום עובדים בארגון ההדרכה והקידום של עובדים בארגון הם חלק מרכזי בניהול משאבי אנוש...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/01/3-2.png
הדרכה וקידום עובדים בארגון

ההדרכה והקידום של עובדים בארגון הם חלק מרכזי בניהול משאבי אנוש ובקידום פרודוקטיביות, מוטיבציה ושביעות...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/01/4-1.png
רווחת העובדים בארגון

רווחת העובדים היא צורת חשיבה ותחום בניהול משאבי אנוש שדוגלת בשילוב בין הרווחה הפיזית והרגשית של העובדים...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/01/5.png
גיוס כוח אדם לארגון

תהליך הגיוס של כוח אדם לארגון הוא תהליך מרכזי בניהול משאבי אנוש. גיוס יעיל משפיע ישירות על איכות העובדים...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/01/2-2.png
משאבי אנוש - פיתוח וייעוץ ארגוני

פיתוח וייעוץ ארגוני הם תחומים מרכזיים בניהול השואפים לשדרג את היכולות והביצועים של הארגון. כל ארגון...

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה