
לאור ההיענות הגבוהה ובשל העלייה בתחלואה,
מנהל רשות המסים, ערן יעקב, החליט על מתן ארכה של שלושה חודשים, עד לא יאוחר מה- 31.03.2022,
מנהל רשות המסים, ערן יעקב, החליט על מתן ארכה של שלושה חודשים, עד לא יאוחר מה- 31.03.2022, לתקופה במהלכה תאפשר רשות המסים למי שביקשו וקיבלו מענקי סיוע לתקופת הקורונה ולא עמדו בתנאים שנקבעו בחוק, לבצע הסדר מיוחד של פריסת תשלומים, ללא ריבית, להחזרת המענקים. ההחלטה התקבלה בעקבות ההיענות הגבוהה להסדר שמציעה הרשות ולאור העלייה בנתוני התחלואה ופניות שהתקבלו בעניין.
כזכור, במטרה לתת לעסקים מענה מיידי ובהתאם למדיניות הממשלה, שילמה רשות המסים את מענקי הסיוע לעצמאים ובעלי שליטה ומענקי הסיוע לעסק קטן, במהירות מרבית, על סמך הצהרות המבקשים לפיהן בין היתר, הייתה להם ירידת המחזורים הנדרשת בחוק לצורך הזכאות למענק.
בראשית חודש יוני השנה נפתחה באזור האישי באתר רשות המסים מערכת ייעודית המציגה למבקש את כל המענקים ששולמו לו, את הירידה במחזורים שנדרשה בחוק ואת הירידה שהוא חווה בפועל. במקרה של מענקים ששולמו ביתר, מוצגות מספר אפשרויות להשבת הכספים ובכללם הסדר פריסה נוח של מלוא סכום החוב בתשלומים שווים חודשיים ללא ריבית אותו ניתן לבצע באמצעות פניה למשרד השומה או המייצג. עד כה כ- 48 אלף עוסקים אישרו כי קיבלו מענק ביתר, בסכום כולל של כ- 1.22 מיליארד ₪ כאשר מתוכם כבר הושבו כ-818 מיליון ₪ מעוסקים אשר שילמו במלואו את החוב בגין המענקים או ביצעו הסדר תשלומים בגינו.
החלטה זו מצטרפת להקלה נוספת שפרסמה הרשות בחודש שעבר לפיה תאפשר לבעלי עסקים שחוו ירידה במחזור השנתי בין השנים 2019 ל 2020, וסך החוב שבגינו מבוקשת הפריסה עולה על 15 אלף ₪, לפרוס את התשלומים להחזרת המענקים עד ל- 31 ביוני 2023, במקום עד 31 בדצמבר 2022. יצוין כי לגבי יתר העסקים המועד לקבלת התשלום האחרון במסגרת ההסדר נותר לא יאוחר מיום 31.12.2022.
עוד מאמרים בנושא...

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בעלויות משטחים ואריזות
מבוא – חשיבות חיסכון בתחום האריזות והמשטחים לעסקים וארגונים בכל עסק שעוסק במכירה, ייצור או שילוח, עלויות האריזה והמשטחים מהוות מרכיב מהותי בתקציב התפעולי. שימוש בקרטונים, קופסאות, אריזות גמישות ופלסטיק, מדבקות ומשטחי עץ נדרש באופן יומיומי. עם זאת, לא פעם ניתן למצוא הוצאות מיותרות בשל

המומחים של פתרונות אפקטיבים בנושא פיננסים – עמלות בנקים, צ’קים ומיחזור הלוואות – מדריך מקיף
בעידן הכלכלי התחרותי של היום, עסקים וארגונים נדרשים לנהל את פעילותם הפיננסית בצורה מיטבית, תוך שמירה על שקיפות ועלויות נמוכות. ניהול נכון של עמלות בנקאיות, טיפול בצ’קים ומיחזור הלוואות הם כלים מרכזיים לשיפור ניהול התזרים, הפחתת עלויות ושיפור רווחיות העסק. מאמר זה מציג סקירה מעמיקה

המומחים של פתרונות אפקטיביים – חיסכון וניהול הוצאות בכל תחומי הארגון
מבוא – ניהול נכון להפחתת עלויות והגדלת הרווחיות בכל ארגון, ניהול חכם של ההוצאות תורם לשיפור הרווחיות תוך שמירה על איכות השירות והתפעול. תחומים כמו תקשורת, אנרגיה, תחבורה, שילוח בינלאומי, פיננסים ושירותי שמירה דורשים בקרה שוטפת ובחינת חלופות על מנת לצמצם עלויות. המומחים של פתרונות

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בביטוח – אלמנטארי, דירקטורים ובריאות
מבוא – חשיבות החיסכון בתחום הביטוח לעסקים וארגונים ניהול ביטוח נכון הוא חיוני לכל עסק וארגון. ביטוח אלמנטארי, ביטוח דירקטורים וביטוח בריאות הם חלק בלתי נפרד מהגנה פיננסית ורגולטורית. עם זאת, תשלומי ביטוח גבוהים או כיסויים לא מותאמים עלולים להוביל להוצאות מיותרות. בדיקה תקופתית והתאמת

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בעלויות שירותי שמירה וניקיון
מבוא – חיסכון בעלויות שירותי שמירה וניקיון בארגונים ועסקים שירותי שמירה וניקיון הם חלק מהותי בתפעול העסק, אך הם יכולים להפוך להוצאה כבדה אם לא מנוהלים נכון. בחינת ההתקשרויות עם ספקים, בדיקת כדאיות הפעלה עצמית, קביעת אומדן ותקן כוח אדם, בקרה מול מפרט השירות ובחירה

יתרון הגודל: כך החברה שלנו ממנפת את הכוח הקולקטיבי כדי לחסוך לך בעלויות
בעידן הנוכחי, תחרות מוגברת ושינויים תכופים במחירים הופכים את תהליך רכישת המוצרים והשירותים העסקיים למאתגר במיוחד. בין אם מדובר בהוצאות שוטפות של משרד, צריכת אנרגיה, שירותי תקשורת, שילוח, תחבורה או ביטוחים – השאיפה של כל עסק היא לצמצם עלויות ולהישאר רווחי. אולם, עסקים רבים מתקשים
מאמרים קשורים לנושא.