לאור ההיענות הגבוהה ובשל העלייה בתחלואה,
מנהל רשות המסים, ערן יעקב, החליט על מתן ארכה של שלושה חודשים, עד לא יאוחר מה- 31.03.2022,
מנהל רשות המסים, ערן יעקב, החליט על מתן ארכה של שלושה חודשים, עד לא יאוחר מה- 31.03.2022, לתקופה במהלכה תאפשר רשות המסים למי שביקשו וקיבלו מענקי סיוע לתקופת הקורונה ולא עמדו בתנאים שנקבעו בחוק, לבצע הסדר מיוחד של פריסת תשלומים, ללא ריבית, להחזרת המענקים. ההחלטה התקבלה בעקבות ההיענות הגבוהה להסדר שמציעה הרשות ולאור העלייה בנתוני התחלואה ופניות שהתקבלו בעניין.
כזכור, במטרה לתת לעסקים מענה מיידי ובהתאם למדיניות הממשלה, שילמה רשות המסים את מענקי הסיוע לעצמאים ובעלי שליטה ומענקי הסיוע לעסק קטן, במהירות מרבית, על סמך הצהרות המבקשים לפיהן בין היתר, הייתה להם ירידת המחזורים הנדרשת בחוק לצורך הזכאות למענק.
בראשית חודש יוני השנה נפתחה באזור האישי באתר רשות המסים מערכת ייעודית המציגה למבקש את כל המענקים ששולמו לו, את הירידה במחזורים שנדרשה בחוק ואת הירידה שהוא חווה בפועל. במקרה של מענקים ששולמו ביתר, מוצגות מספר אפשרויות להשבת הכספים ובכללם הסדר פריסה נוח של מלוא סכום החוב בתשלומים שווים חודשיים ללא ריבית אותו ניתן לבצע באמצעות פניה למשרד השומה או המייצג. עד כה כ- 48 אלף עוסקים אישרו כי קיבלו מענק ביתר, בסכום כולל של כ- 1.22 מיליארד ₪ כאשר מתוכם כבר הושבו כ-818 מיליון ₪ מעוסקים אשר שילמו במלואו את החוב בגין המענקים או ביצעו הסדר תשלומים בגינו.
החלטה זו מצטרפת להקלה נוספת שפרסמה הרשות בחודש שעבר לפיה תאפשר לבעלי עסקים שחוו ירידה במחזור השנתי בין השנים 2019 ל 2020, וסך החוב שבגינו מבוקשת הפריסה עולה על 15 אלף ₪, לפרוס את התשלומים להחזרת המענקים עד ל- 31 ביוני 2023, במקום עד 31 בדצמבר 2022. יצוין כי לגבי יתר העסקים המועד לקבלת התשלום האחרון במסגרת ההסדר נותר לא יאוחר מיום 31.12.2022.
עוד מאמרים בנושא...
ליווי וייעוץ עסקי
האם אתה בעל עסק שמעוניין לקחת את החברה שלך לגבהים חדשים? האם אתה מוצא את עצמך מתמודד עם אתגרים ומחסומים שמעכבים את הצמיחה וההצלחה שלך? אם כן, אז הגעתם למקום הנכון. במאמר זה, נחקור את היתרונות המדהימים של ייעוץ ותמיכה עסקי, וכיצד הם יכולים לשמש
משאבי אנוש – מקבץ טיפים לניהול העובדים בארגון
21 ינואר 2024 הדרכה וקידום עובדים בארגון ההדרכה והקידום של עובדים בארגון הם חלק מרכזי בניהול משאבי אנוש ובקידום פרודוקטיביות, מוטיבציה ושביעות… קרא עוד… 21 ינואר 2024 רווחת העובדים בארגון רווחת העובדים היא צורת חשיבה ותחום בניהול משאבי אנוש שדוגלת בשילוב בין הרווחה הפיזית והרגשית
הדרכה וקידום עובדים בארגון
ההדרכה והקידום של עובדים בארגון הם חלק מרכזי בניהול משאבי אנוש ובקידום פרודוקטיביות, מוטיבציה ושביעות רצון בתפקידים. ההדרכה מספקת לעובדים את הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים לביצוע מטרותיהם באופן יעיל, והקידום מתקן לעובדים להתקדם ולקחת חלק בתפקידים מתקדמים יותר בארגון.הנה מספר גלגלי פעולה ואספקטים של הדרכה
רווחת העובדים בארגון
רווחת העובדים היא צורת חשיבה ותחום בניהול משאבי אנוש שדוגלת בשילוב בין הרווחה הפיזית והרגשית של העובדים בארגון. התפקיד המרכזי של רווחת העובדים הוא יצירת סביבה עבודתית המקנה הכרה ותמיכה בצרכי העובדים, ובכך משפרת את יחסיהם עם העבודה ומקדמת ביצועים ושביעות רצון. כאשר העובדים מרגישים
גיוס כוח אדם לארגון
תהליך הגיוס של כוח אדם לארגון הוא תהליך מרכזי בניהול משאבי אנוש. גיוס יעיל משפיע ישירות על איכות העובדים בארגון ועל הישגיו. הנה שלבים ופעולות שקשורים לתהליך הגיוס: הבנת צרכי העסק: ניתוח תפקיד: הבנת דרישות העבודה והתפקיד, כולל יכולות ומיומנויות שנדרשות. הגדרת החיבור לאסטרטגיה: כיצד התפקיד
משאבי אנוש – פיתוח וייעוץ ארגוני
פיתוח וייעוץ ארגוני הם תחומים מרכזיים בניהול השואפים לשדרג את היכולות והביצועים של הארגון. כל ארגון יכול להרגיש צורך בפיתוח וייעוץ במהלך התפתחותו, ויש להתמקד בכמה גורמים מרכזיים: הבנה של המציאות הארגונית: ניתוח SWOT: בחינת נקודות חוזק וחולשה של הארגון, והזדהות של ההזדמנויות והאיומים
מאמרים קשורים לנושא.