חיסכון בעלויות לעסקים על ידי תהליכי בקרה לעסקים
כל מנהל עסק מנסה ללא הרף לחסוך בעלויות הניהול והפעילות השוטפת של העסק.
אחת הדרכים להגיע למצב של חיסכון בעלויות לעסקים היא מתן תהליכי בקרה חיצוניים לעסק על ידי חברה חיצונית. חברה מקצועית אשר מתמחה בבקרה חשבונית יכולה לייעל ולהגיע לחיסכון גבוה בכל עסק. החברה יכולה לבקר את תהליכי התפוקה של העסק וגם את תהליכי העבודה עצמה מא' ועד ת'.
חשוב מאוד לבקר את העסק שלנו כי רק נוכל לדעת האם אנחנו עובדים באופן יעיל או לא.
חיסכון בעלויות – איך אפשר לחסוך בעלויות התפעול של העסק?
אז איך אפשר לחסוך בעלויות התפעול של העסק שלכם? חיסכון בעלויות דורש מתן תשומת לב ייחודית לכל תהליכי העבודה בעסק ולכל ההתנהלות הכספית שלו.
אם אנחנו רוצים לחסוך בעלויות התפעול של העסק שלנו אנחנו צריכים לדעת קודם כל איך אנחנו עובדים והאם אנחנו עובדים נכון או לא. חברה חיצונית תוכל לבקר יותר טוב ובאופן אובייקטיבי את העסק שלנו כך שהיא תוכל להצביע על כשלים ועל התנהלות לא נכונה.
התנהלות עסקית נכונה חייבת לכלול תהליכי עבודה שקופים וברורים והקפדה עליהם תוכל לאפשר לנו להגיע לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול והניהול של העסק שלנו.
חיסכון בעלויות – על ידי חברת בקרה חיצונית
הגעה למצב של חיסכון בעלויות הניהול והתפעול של העסק שלנו היא סופו של תהליך ארוך שתחילתו בבקרה חיצונית על העסק. בקרה חיצונית על העסק שלנו תוכל לאפשר לנו לדעת באמת איך אנחנו עובדים והאם אנחנו עובדים נכון או לא.
חיסכון איכותי זה חייב להיות תוצאה של תהליך ארוך בו אנחנו מבררים מה אנחנו עושים נכון מבחינה עסקית ומה אנחנו עושים לא נכון. הבקרה עצמה היא לא רק על תהליכי העבודה שלנו אלא גם על אופן ניהול ספרי החשבונות שלנו.
רק מתן תשומת לב מלאה לכל הנושאים המורכבים האלו תוכל לאפשר לנו לנהל עסק באופן יעיל ומקצועי שיהיה רווחי גם. עסק לא רווחי הוא עסק שלא שווה לנהל אותו וצריך לתקן את ההתנהלות שלו.
מאמר מס' 9 – שיפור חוויית העובדים (Employee Experience)
בשנים האחרונות, ניהול המשאב האנושי בארגונים עבר מהפכה של ממש. אם בעבר נחשב העובד בעיקר כגורם לייצור וכתוצאה ישירה של עלות לעסק, כיום, ארגונים רבים מבינים כי ההון האנושי הוא הנכס היקר ביותר שלהם. מחקרים מראים כי ארגונים המשקיעים בחוויית העובדים (Employee Experience) נהנים משיפור
מאמר מס' 8 – מעקב והערכה שוטפת של ביצועים (KPI – Key Performance Indicators)
בכל ארגון, עסק או פרויקט, המטרה היא להשיג יעדים מסוימים, לשפר תהליכים ולהגיע לתוצאות אופטימליות. כדי לוודא שהארגון פועל במסלול הנכון וששום דבר לא מתפספס בדרך, יש צורך בכלים שיאפשרו מעקב והערכה שוטפת של ביצועים. אחד הכלים המרכזיים לכך הוא מדדי הביצוע המרכזיים, הידועים גם
מאמר מס' 7 – שימוש בטכנולוגיות מתקדמות
מבוא בעידן הדיגיטלי המתקדם של ימינו, שילוב טכנולוגיות מתקדמות הפך לחלק בלתי נפרד מהתנהלותם של ארגונים. טכנולוגיות כמו בינה מלאכותית (AI), מערכות ניהול משאבים ארגוניים (ERP) ומערכות ניהול פרויקטים (Project Management Systems) מאפשרות אופטימיזציה של תהליכים, ניהול נכון של זמן ומשאבים, וייעול הפעילות היומיומית. השימוש
מאמר מס' 6 – KAIZEN – שיפור מתמיד
מבוא הגישה היפנית של "קייזן" (Kaizen), שמשמעותה המילולית היא "שיפור מתמיד" (קאי = שינוי, זן = טוב), מתייחסת לתפיסת עולם עסקית שממוקדת בשיפור מתמשך בכל תחומי החיים, בין אם מדובר בתהליכים עסקיים, בפעילות הייצור או באיכות חיי העובדים. המושג התפתח בתעשייה היפנית לאחר מלחמת העולם
מאמר מס' 5 – Six Sigma: השיטה לשיפור תהליכים והפחתת שגיאות בארגונים
מבוא Six Sigma היא מתודולוגיה ניהולית ושיטת שיפור תהליכים שנועדה להפחית פגמים, לשפר את האיכות ולייעל את התהליכים בארגונים. השיטה פותחה בשנות ה-80 על ידי חברת מוטורולה, ולאחר מכן אומצה והורחבה על ידי חברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. מאז, הפכה Six Sigma לאחת השיטות המובילות
מאמר מס' 4 – שיטת Lean Management
בעולם שבו הסתגלות היא המפתח להישרדות, עסקים חייבים להתפתח כדי לשגשג בתוך הנוף המשתנה ללא הרף של התקדמות טכנולוגית, גלובליזציה והעדפות צרכנים דינמיות. כאשר גאות השינוי שוטפת את התעשיות, אימוץ מתודולוגיות חדשניות הופך לא רק לאופציה אלא הכרח עבור אלה השואפים להישאר בקדמת העקומה. גישה
מאמרים קשורים לנושא.