פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » ייעוץ לעסקים » ייעוץ עסקי – חיסכון בעלויות עסקים

קטגוריות
ארכיונים
מרץ 2024
אבגדהוש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

ייעוץ עסקי – חיסכון בעלויות עסקים

ניהול עסק בצורה יעילה ומיטבית מחייב ביצוע תהליכי בקרה שוטפים כחלק מהתנהלות עסקית נכונה ונבונה.

תהלכי בקרה ובדיקה נועדו לאתר נקודות תורפה וחולשה בהתנהלות העסקית, הוצאות ועלויות מיותרות ועודפות ודרכים יצירתיות לחיסכון ולתפעול נכון.

ניהול עסקי מוצלח מבוסס על חיסכון בהוצאות והגדלת הכנסות וזאת באמצעות שיטות וכלים יעילים לניהול ארגוני מוצלח.

אחד האמצעים החיוניים בתחום הינו קבלת ייעוץ מקצועי מגורם חיצוני ואובייקטיבי המסוגל להטמיע פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות עסקים.

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חיסכון בעלויות עסקים

הליווי המקצועי מסייע בבניית תוכנית אסטרטגית להתייעלות והתנהלות ארגונית נכונה שתוביל לצמיחה פיננסית ומקצועית. ישנם כמה כלים ושיטות היכולים לתרום להצלחה עסקית והרי הם לפניכם.

בקרה על תהליכי רכש ותפעול

ניהול עסק קטן כגדול כולל ביצוע הזמנות רכש ועבודה מול ספקים שונים. לעתים קרובות, תהליכי הרכש מבוצעים בצורה לא יעילה ומפוזרת, מה שמוביל להוצאות מיותרות ולא הכרחיות הנובעות מחוסר תיאום ובקרה. עסקים נדרשים לרכוש ציוד לעסק החל מציוד ומיכון משרדי, דרך משטחים ואריזות ועד למוצרים ולסחורה הנמכרים.

עבודה מול ספק סיטונאי אחד וריכוז תהליכי הרכש יביאו לחיסכון בעלויות ובזמן. ריכוז תהליכי הרכש יאפשר לכם ליהנות מהנחות וביצוע קנייה מרוכזת לטווח ארוך שתעניק לכם שקט נפשי וביטחון לאורך זמן.

התייעלות וחיסכון במגוון תחומים בהתנהלות העסקית

אחת ההוצאות הכבדות בניהול עסק הינה חשבון החשמל. תחום האנרגיה מחייב ביצוע התאמות ושילוב פתרונות לחיסכון באנרגיה כגון בדיקת הדירוג האנרגטי של מוצרי החשמל, שימוש בתאורה חסכונית, והקפדה על טמפרטורה מתאימה בחלל ומרחב העבודה.

כלי חשוב נוסף להתייעלות ולחיסכון בעלויות הינו מעבר מהתעסקות בניירת לארכיון דיגיטלי החוסך מקום, זמן, עלויות ומאפשר שמירה על סדר וארגון.

ייעוץ מקצועי חיצוני יפתח לכם דרכים יעילות לחיסכון בעלויות וזאת לאחר בחינה של כלל ההיבטים הרלוונטיים בהתנהלות הארגונית בהם: תקשורת, תחבורה וליסינג, שילוח בינלאומי, שירותי שמירה וניקיון, מזון והסעדה, מדיה ופרסום, ביטוח, מיסים ועוד. תהליכי הבקרה כוללים בן היתר: בדיקת חיובים בפועל מול הסכמי התקשרות, איתור חיובים חריגים, חילול תרחישים מסחריים, אפיון צרכים והחלת שינויים טכנולוגיים.

פתרונות אפקטיביים לעסקים – ייעוץ עסקי וליווי פיננסי מידי מומחים

חברת פתרונות אפקטיביים מתמחה בייעוץ עסקי וליווי מקצועי של חברות, ארגונים ועסקים בדרך לצמיחה ושגשוג. צוות המומחים שלנו מחויב לפעול לטובת הלקוח ומספק מגוון שיטות וכלים להגדלת הכנסות ולהקטנת הוצאות.

אנו נבנה עבורכם תוכנית אסטרטגית לניהול המבוססת על סקר בקרת עלויות והצגת דו"ח תשקיף מנהלים. החברה בוחנת את ההתנהלות הארגונית בשלושה מישורים: חשבונאי, מסחרי ומסלולי ומאפשרת לכם להסיק מסקנות, ליישם ולהטמיע שיטות עבודה נכונה ויעילות שיובילו להצלחה ושגשוג פיננסיים ומקצועיים.

עוד מאמרים בנושא...

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
מעסיקים

זכויות עובדים בפורים: האם מגיע לי יום חופש – ומה התשלום ליום עבודה בחג? – פורסם ב mako

חופשת פורים חג הפורים הוא ייחודי מבחינת ההתייחסות אליו בדיני העבודה: אומנם זהו חג בלוח השנה היהודי, אך מדובר ביום עבודה "רגיל" שלא מקנה יום חופש. מה עושים אם לא רוצים ללכת לאירוע של העבודה, האם ניתן לחייב אותי להשתתף בחגיגות – והאם גובה השכר ביום

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
מאמרים

שעון קיץ 2024: מתי מזיזים את השעון? כל התשובות לקראת המעבר – פורסם באתר ישראל היום

בסוף השבוע הבא ישראל עוברת לשעון קיץ, כל מה שצריך לדעת לקראת המעבר • בדקנו מה בכלל הביא להחלטה להחליף את השעון – ומהן השלכותיה. מתי שעון קיץ 2024? ב-29 במרץ 2024, בשעה 02:00, מדינת ישראל תזיז את השעון שעה אחת קדימה – ובכך נעבור

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חרבות ברזל

הקלות ברשות המיסים למשרתי מילואים במלחמת חרבות ברזל

רשות המיסים קבעה מספר הקלות מיוחדות למשרתי המילואים במלחמת חרבות ברזל ההקלות כוללות פריסת תשלומים של חובות מס, אורכות להגשת דוחות שנתיים והצהרות הון, אי הטלת עיצומים, הארכת תוקף של אישורי ניכוח מס במקור ואי דרישת הצהרת הון הקלות אלה הן בנוסף לאורכות שניתנו במסגרת הארכת תקופות ודחיית

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
ייעוץ לעסקים

תפקיד הייעוץ העסקי בתכנון אסטרטגי

תפקיד הייעוץ העסקי בתכנון אסטרטגי תכנון אסטרטגי הוא המצפן שמנחה ארגונים לעבר עתידם הרצוי. זה כרוך בהגדרת יעדים, הגדרת אסטרטגיות וקבלת החלטות שיעצבו את כיוון העסק. עם זאת, ללא הדרכה ומומחיות מתאימים, תכנון אסטרטגי יכול להפוך למשימה מרתיעה. כאן נכנס לתמונה הייעוץ העסקי. יועצים עסקיים

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
מיתוג עסקי

שיפור נאמנות הלקוחות עם ציון Net Promoter

בעולם העסקים הסבוך, פענוח הדפוסים האניגמטיים של נאמנות הלקוחות דומה לפיצוח קוד סודי שמכיל את המפתח להצלחה בת קיימא. ציון ה-Net Promoter Score (NPS) בולט כמגדלור, המאיר את הדרך להבנה מעמיקה יותר של סנטימנטים והתנהגויות של לקוחות. דמיינו לעצמכם שימוש בכלי רב עוצמה שלא רק

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
מיתוג עסקי

שליטה באסטרטגיות מיתוג: ניהול תדמית הארגון לצורך מיצוב ובידול

בריקוד הסבוך של העסקים, שבו התחרות שולטת ונאמנות הצרכנים תלויה בחוט עדין, שליטה באמנות המיתוג דומה לאחיזה בחרב עוצמתית בדייקנות. דמיינו עולם שבו כל אינטראקציה, כל בחירת צבע, כל מיקום לוגו טומן בחובו את  הפוטנציאל לעצב את האופן שבו הארגון שלכם נתפס – זו המהות

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק