בימים אלו, בהם האופק אינו ברור, והארגונים מתמודדים עם שינויים מהירים בשוק, השליטה במידע על מנת לקבל החלטות משמעותיות היא הכרח על מנת לייצר בהירות ככל שניתן.
בתקופות כאלה החברות נשענות על הניסיון, המומחיות והכישורים שקיימים בפונקציות השונות ואף מבקשות למתוח את היכולות של כל בעל.ת תפקיד בחברה.
מה שפחות נראה שקורה בפועל זה השמת הפוקוס על עבודת הממשקים, על אחת כמה וכמה בזמנים כאלה, נדרשת עבודה בסנכרון בין הפונקציות השונות.
בין הפיתוח למוצר בין השיווק למכירות ולא פחות חשוב בין הכספים למשאבי אנוש. שני המרכיבים המשמעותיים ביותר שכל חברה בנויה עליהם רק מעצם היותה ועל אחת כמה וכמה בכדי לגדול, לצמוח ולהצליח- כסף ואנשים. בלעדיהם הללו לא תתקיים חברה, אז איך זה שלא ניתן לבעלי התפקידים האחראים על המרכיבים הללו – מספיק חשיבות כבר משלבים ראשוניים של הקמת החברה? ועוד יותר מכך איך זה שלא שמים פוקוס על החיבור הסינרגטי שנדרש משתי הפונקציות האלו?
חיבור בין מחלקות כספים ומשאבי אנוש הופך לא רק לרעיון מעניין אלא לצורך הכרחי להצלחה ארגונית. כשהחיבור הזה קורה, התוצאה היא הרבה יותר מאשר איזון תקציבי – מדובר בשיפור ביצועים ויצירת מציאות כלכלית וארגונית יציבה ומתקדמת.

פורסם בכלכליסט
לכתבה המלאה לחצו כאן
מאמרים קשורים לנושא.