נגב 2, איירפורט סיטי

צרו קשר

03-539-5900

פקס

03-539-5901

דף הבית » המומחים של פתרונות » איך להגדיל את רווחת עובדים – דווקא בעת משבר במשק! – ולהרוויח מכך בענק

מאמרים באותו נושא

מאמרים חדשים

קטגוריות
ארכיונים
דצמבר 2025
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
פתרונות אפקטיביים

איך להגדיל את רווחת עובדים – דווקא בעת משבר במשק! – ולהרוויח מכך בענק

משבר הקורונה תפס את כולנו – ברמה האישית וברמת החברה – לא מוכנים.

חלק מהעובדים יצאו לחל"ת, חלקם עובדים מהבית ומי שנשאר עובד לעיתים יותר בגלל צמצום כוח האדם.

רווחת עובדים תמיד נתפסה בעיני המעסיקים כדבר חשוב, אך אף פעם לא בין המקומות החשובים בניהול חברה. משהו שעושים כ"מותרות" – כשיש זמן, יש כסף ויש רווחים.

תקופות משבר כמו הקורונה/ כלכלי/ בטחוני  מוכיחות לנו כי רווחת עובדים היא זאת שמשמרת את העובדים לאורך זמן בחברה.

מחקרים מראים לנו כי וותק עובדים לא מושפע בעיקר משכר העובדים, אלא גם ובעיקר מיחס ועניין בעבודה, סביבת עבודה  ורווחת עובדים.

מעסיקים שיבינו זאת בזמן ויפעלו לטובת העובד, ירוויחו עובדים לויאליים יותר! כל זאת בעלות נמוכה הרבה יותר מאשר בשגרה. אם בשגרה היינו מוציאים עשרות אלפי שקלים על ימי גיבוש , סדנאות או נופשים – היום העובד יכול להיות מסופק מהרבה פחות.

בשגרה "רווחת עובדים" הוא תחום העוסק ב"כיף": ימי גיבוש, מסיבות, ימי הולדת. "כיף" שהוא חשוב לבניית האמון והמחויבות, "המחוברות הארגונית" בין העובד והחברה ותחזוקתן.

כעת זה הזמן לדאוג לשלוותם הנפשית של העובדים , מחוברות לחברה ולחברי הצוות ואפילו למשפחה שלהם.

מה כדאי לכם לעשות כבר עכשיו?

הנה כמה כלים ורעיונות שבהשקעה נמוכה מייצרים תשואה גבוהה מאד לאורך זמן בחברה –

  • ייצרו מפגשי "סיעור מוחות", "שולחנות עגולים" ב"זום" – המלצתנו על 3 קבוצות שונות , הנהלה , מנהלי צוותים ואף ערבוב של שניהם יחדיו.
  • כתובת אחת שניתן לפנות אליה בכל בעיה – "המבוגר האחראי".
  • הורידו מהעובדים בירוקרטיה והנגישו להם במקסימום את הדרך למילוי טפסים מול משרדי הממשלה (חל"ת). אנו ממליצים לייעד עובד שימלא ביחד עם העובד את הטפסים ויהיה איש הקשר לכל שאלה בנושא. בתקופה זו קיימת אי וודאות גדולה ועזרה שלכם תחסוך לעובד טרטור מיותר.
  • הציעו לעובד ובני משפחתו אפשרות לפניה למוקד פסיכולוגי. כיום ישנם ארגוני "חינם" או בעלות נמוכה עבור הארגון.
  • מומלץ לבצע אחת לתקופה מפגש "זום" חברתי בשעות הערב ואף להפתיע עם סדנא כמו סדנת בישול, ברמן, כלכלת בית או כל אומן אחר.
  • ניתן לשלוח שוברי קניות להצטיידות במזון וכו'.
  • מנוי לטלוויזיה Netflix – כן, כן. רעיון יצירתי שיקנה את עולמכם בקרב העובדים. הם לא יפסיקו לספר על זה למשפחה, לחברים ולסביבה.
  • בימים כאלה החיבור לבית חשוב ואף חשוב לנו לחבר את העובדים עם בני המשפחה , ניתן לשלוח אליהם משחקי חברה כמו טאקי , מונופול וכו'.

אם עשיתם את כל זה אין לנו ספק שהנגיעות ה"קטנות" ישפיעו על העובד כאשר נחזור לשגרת עבודה רגילה, והחברה תרוויח בענק לאורך זמן.

רוצים עזרה וכלים כיצד ליישם את הרעיונות הללו?

רוצים לקבל תשואה כפולה על השקעה קטנה?

רוצים להגדיל הכנסות ורווחים ולצמצם הוצאות?

דברו איתי עכשיו – שראל – 054-332-3522

או שלחו מייל ל- israels!@esg.co.il (אפשר גם בתגובה לדיוור הזה)

ונחזור אליכם בהקדם ובשמחה.

פתרונות אפקטיביים
רפי ישראל

שמרו על הבריאות.

שלכם,

רפי ישראל

מומחה במשאבי אנוש וניהול משברים – "פתרונות אפקטיביים"

עוד מאמרים בנושא…

פתרונות אפקטיביים
חיסכון בעלויות

ניהול ספקים חכם – איך למשא ומתן יעיל וחיסכון של עשרות אחוזים

ניהול ספקים חכם – איך למשא ומתן יעיל וחיסכון של עשרות אחוזים בעולם העסקי של היום, ניהול ספקים הוא אחד הכלים החזקים ביותר להקטנת הוצאות והגדלת הרווחיות. מניסיוננו בליווי למעלה מ-5,000 ארגונים בישראל, ראינו שארגונים המיישמים אסטרטגיה נכונה לניהול ספקים יכולים לחסוך בין 15%-40% מהוצאותיהם

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
ייעוץ לעסקים

איך להימנע מהוצאות מיותרות: מדריך מקיף לחיסכון בעלויות ועסקיות

כל עסק, קטן או גדול, מתמודד עם אתגר משמעותי של הוצאות מיותרות שנובעות מחוסר בקרה על מלאי, טעויות תפעוליות ותקלות שונות. למעשה, מחקרים מראים שעסקים יכולים לאבד בין 20% ל-30% מההכנסות השנתיות שלהם בגלל בזבוז כספי שניתן למנוע. במאמר זה נבחן לעומק כיצד ניתן לזהות,

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
ייעוץ לעסקים

מיקור חוץ ואוטומציה: איך עסקים חוסכים מהעלויות התפעוליות

בעידן הדיגיטלי, עסקים רבים מגלים שמיקור חוץ ואוטומציה אינם רק כלים לחיסכון בזמן, אלא אסטרטגיות מרכזיות להפחתת עלויות משמעותית. למעשה, מחקרים מראים שעסקים שמשלבים נכון את שני הכלים הללו יכולים להפחית עלויות תפעוליות בין 30% ל-60%. במאמר זה נבחן לעומק כיצד outsourcing וכלים טכנולוגיים תורמים להפחתת עלויות קבועות של כוח אדם, מייעלים

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
ייעוץ ארגוני

שינוי אסטרטגי בארגון – חלוקת תפקידים ומבנה לחיסכון

שינוי אסטרטגי בארגון: חלוקת תפקידים, מבנה ארגוני ותכנון חכם לחיסכון בעלויות שינוי אסטרטגי במבנה הארגוני מאפשר להשיג חיסכון משמעותי בלי לפגוע באיכות העבודה. תכנון נכון של תפקידים, מבנה גמיש ותהליכי עבודה ברורים יוצר ארגון יעיל, רזה ומדויק יותר. איך חלוקת תפקידים נכונה חוסכת עלויות? הגדרת

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
ייעוץ ארגוני

איך למדוד חיסכון — KPI פיננסיים ותפעוליים שכל מנהל חייב לעקוב אחריהם

בעולם שבו עלויות תפעול מטפסות, שווקים מתכווצים וחוסר הוודאות הפיננסית נמצא בשיאו, חיסכון הוא כבר לא פרויקט זמני אלא תשתית אסטרטגית להישרדות וצמיחה. ארגונים שאינם מודדים את עצמם באופן קבוע, מסתמכים על תחושות בטן במקום על נתונים, ומקבלים החלטות על בסיס אינטואיציה במקום מדדים אמפיריים.

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
חיסכון בעלויות

מה מנכ"לים בעולם עושים כדי להקטין הוצאות תפעול ב־15% בשנה?

טכניקות יישומיות לישראל לפי סקטור: תעשייה, שירותים, טכנולוגיה הקטנת הוצאות תפעול בשיעור דו־ספרתי היא יעד שאפתני, אך מנכ"לים רבים ברחבי העולם מצליחים לעמוד בו באופן עקבי. ההצלחה אינה נובעת מקיצוצים רוחביים, אלא ממהלכים שמבוססים על ניתוח נתונים, איחוד תהליכים, הפחתת מורכבות ואימוץ אוטומציה במקומות הנכונים.

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.