פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » ייעוץ לעסקים » תקשורת מנצחת ככלי למינוף תהליכי שירות ומכירה בכל ארגון

קטגוריות
ארכיונים
יולי 2024
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

תקשורת מנצחת ככלי למינוף תהליכי שירות ומכירה בכל ארגון

אנשים עושים עסקים עם אנשים ולכן הבסיס לכל מערכת יחסים שלנו עם הלקוחות היא תקשורת מנצחת.
לקוחות הם הבסיס של כל חברה ובלעדיהם חברה לא יכולה להתקיים.

אז מה זה שירות מצוין שמקדם את תהליכי מכירות? וכיצד הוא נשען על מיומנויות תקשורת?

שירות מצוין , ראשית מכיל בתוכו מספר מרכיבים:

  1. את היכולת לראות מיהו הלקוח שנמצא מולנו, לראות את האדם שמנהל את העסק, להקשיב לו הקשבה אמיתית ולייצר כימיה מתוך מרחב מאפשר.
  2. הקשבה אמיתית וזיהוי ניואנסים בשיחה עם הלקוח מאפשרת  לזהות מהן נקודות הכאב והצרכים שלו ולהציע פתרונות ומענה אפקטיבי מתוך רצון אמיתי לסייע לו.

    לקוח מזהה כאשר נותן השרות באמת רתום אליו ורוצה לתת לו ערך אמיתי שיעזור לו למנף את עצמו ואת העסק.

    הקשבה אמיתית לצרכים של הלקוח, תוך שאלת שאלות מכוונות תסייע להבין את הצרכים שלו.

    הקשבה אמיתית היא לא רק לשמוע את הלקוח, אלא לזהות באמת את צפונות ליבו ולהבין למה הוא זקוק.

    מצוינות בשירות מתחילה ביחס אדיב, במאור פנים, בהקשבה וביצירת חוויה שהלקוח במרכז. וזאת תוך כדי יצירת מערכת יחסים המושתת על אמון וכבוד.

  3. לעמוד במילה ולקיים הבטחות:

    אם הבטחנו ללקוחותינו דבר מה עלינו לעמוד במילה.

    אי עמידה במה שהבטחנו  תייצר הפרת אמון ותפגע קשות בקשר שלנו עם הלקוח.


היכולת שלנו לייצר עם הלקוחות מערכת יחסים של תקשורת מצוינת (מנצחת) הנותנת מענה לצרכיו , תשפר את נאמנות הלקוחות ותמנף גם את תהליכי המכירה.

ידוע מעל לכל ספק שלקוחות קונים שרות / מוצר באופן תדיר מאותו ספק, כשהם מרוצים מהקשר שנוצר ומהתקשורת בין נותן השירות למקבל.

תקשורת מנצחת
עוסקת ביכולת שלנו לדעת לייצר מכנה משותף עם הלקוח, ליצור מרחב מכבד
להיות אמפתיים לצרכים שלו
תוך כדי מתן מענה לצרכים שלו.

אתייחס למספר מרכיבים  מתוך מודל תאיז"א שפיתחתי

הלקוחות שלנו ביחסים עמנו  זקוקים

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

ת – תקשורת מצוינת וקולחת אתנו
א – אמון
י – ידע מקצועי
ז – זמן תגובה
א – אפקטיביות

עבודה על פי מודל זה תייצר שביעות רצון אצל הלקוח ותסייע לשמר את הלקוח אצלנו

ויתרה מזאת תאפשר ללקוחות שלנו להיות שגרירים מצוינים עבורנו שבזכותם להפניות רבות   (לידים חמים) שיביאו לקוחות חדשים לתוך העסק שלנו.

מצוינות בשירות בעזרת תקשורת מנצחת
ללא ספק מסייעת למנף תהליכי מכירה, לייצר מכירות תוספתיות ולשמר לקוחות.

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

דניאלה איילה חסקלוביץ – מנהלת יחידת יעוץ ופיתוח ארגוני

בעלת תואר שני (פסיכולוגיה, סוציולוגיה בחינוך), מנחת קבוצות ותיקה ומנוסה ובעלת ניסיון של 23 שנה בתחום ההנחיה, יעוץ ופיתוח ארגוני בליווי ארגונים מובילים במשק.שנים רבות הרצתה באקדמיה, בבית ספר תפנית למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, ביחידת החוץ של אוניברסיטת תל אביב ובסמינר הקיבוצים מחברת הספר "נשים ואוכל", MASTER NLP ומטפלת התנהגותית קוגניטיבית בעצימות נמוכה

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/07/איפכא-מסתברא.png
אנטגוניזם מקצועי חיובי בקבלת החלטות: התגברות על הטיות קוגניטיביות

ברשת הסבוכה של קבלת החלטות, המוח שלנו מתמודד עם מספר עצום של הטיות קוגניטיביות, ולעתים קרובות מוביל אותנו...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/04/עותק-של-עותק-של-קול-המס-2200-x-700-פיקסל-1d110a0-1.webp
מודלים לאבחון אסטרטגי

האם אתה בעל עסק או איש שיווק המעוניין להשיג יתרון בשוק התחרותי של היום? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במאמר...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/02/פתרונות-למנכלים.png
פתרונות למנכ"לים

האם אתה מנכ"ל המעוניין לייעל את אסטרטגיות ניהול המס שלך ולהבטיח את פרישתך? רוצים להגדיל את ההכנסה...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/01/פתרונות-אפקטיביים.png
למה חברת "פתרונות אפקטיביים"?

האם אתה מתקשה להבין את צרכי הלקוחות שלך? האם אתה מוצא את זה מאתגר לחסוך בעלויות ולייעל את הפעילות העסקית...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2022/07/5.png
ניהול בארגון

ניהול הוא תהליך או אוסף הפעולות של הנהגה והובלה של ארגון. בניהול נעשה שימוש במשאבים שונים, ובכלל זה משאבי...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2023/11/בניה-מלאכותית-1.png
שלושת מחסומי הקנייה וכיצד נגרום ללקוחות שלנו לקנות

כבעלי עסק אנו נאלצים לעסוק במכירות. הבעיה הגדולה היא שרובנו לא אנשי מכירות. אז כיצד עושים זאת נכון? מאמר...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2023/09/סיעור-מוחות.png
סיעור מוחות

סיעור מוחות סיעור מוחות הוא תהליך בו מפעילים מחשבה יצירתית ומשותפת כדי לפתור בעיות או להגיע לפתרונות...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2023/08/שליטה-בהצלחה-ניהולית-מדריך-מקיף-למנכל-1024x326-1.png
שליטה בהצלחה ניהולית

בעולם העסקים המתפתח ללא הרף, תפקידו של המנכ"ל הופך יותר ויותר קריטי. מנהיגים שואפים לחדד את כישוריהם,...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2022/02/תוכנית-עסקית.png
תוכנית עסקית

תוכנית עסקית היא מסמך ניהולי המספק תמונה עתידית כוללת של העסק או המיזם מכל הבחינות – מבחינה שיווקית,...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2023/05/דפוסי-חשיבה-MINDSET-והתפתחות-אישית-ומקצועית-מאת-דניאלה-איילה-חסקלוביץ.png
דפוסי חשיבה MINDSET והתפתחות אישית ומקצועית

דפוסי חשיבה לכל אחד מאתנו כבני אדם יש לנו דפוסי חשיבה, חלקם מקדמים וחלקם מעכבים.רוב דפוסי החשיבה הם תולדה...

https://esg.co.il/wp-content/uploads/2023/04/1.png
מה עומד מאחורי תהליכי קבלת החלטות?

קבלת החלטות בכדי לקבל החלטה נכונה צריך לבדוק האם ההחלטה תניב את התוצאה הרצויה.ישנם אנשים שתהליך קבלת...

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק