נמצאים בקשיים פיננסיים? חושבים שניתן לנהל את העסק בצורת כלכלית טובה יותר? יש לנו מה להציע לך.
ניהול כספי נכון הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בעסק. ודאי לא פעם מצאת עצמך בקשיים פיננסיים, או אפילו בתחושה שאפשר להרוויח הרבה יותר אם התנהלותך הכספית רק הייתה משתנה. מפתיע לגלות כי ניתן לשנות את המצב בקלות יחסית על ידי למידת כלים לניהול כלכלי נכון.
ייעוץ כלכלי משלב יסודות מתחום הידע הפיננסי והניהולי עם כלים פרקטיים לניהול העסק הקטן.
מטרת הייעוץ הוא לאפשר לך למצות את מרב הפוטנציאל מהעסק שהקמת בעמל רב, החל בטיפול במשברים קיימים ועד להערכות לצמיחה ופיתוח.
הצוות המקצועי והמנוסה שלנו ישמח לגלות לך את כל הסודות המקצועיים לניהול כלכלי יעיל שיצמיח את העסק שלך.
![פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה](https://esg.co.il/wp-content/uploads/2022/01/פתרונות-אפקטיביים-בעמ-6-1024x576.png)
למי מתאים מסלול הייעוץ הכלכלי?
- עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לרכוש כלים מוכחים לניהול כלכלי.
- עסקים אשר נקלעו לקשיים פיננסיים.
- עסקים המעוניינים להתייעל.
- בעלי עסקים העומדים בפני שינוי והתפתחות של העסק, נדרשים לבצע השקעות ולהתאים את אופן ההתנהלות הכלכלית למצב החדש.
מה כולל מסלול הייעוץ הכלכלי?
- פיתוח ארגז כלים לניהול שוטף של העסק.
- סיוע בתכנון תקציב ובניית תכנית עבודה / עסקית.
- ניתוח וניהול תזרים מזומנים.
- ביצוע תמחור.
- סיוע בפעילות השוטפת מול בנקים בהשגת מימון ובהתנהלות שוטפת.
- התמודדות יעילה עם חובות והלוואות.
- שימוש בכלים לבקרה ניהולית שוטפת
- קבלת החלטה מושכלת לגבי הרחבת העסק והדרך להגדלת רווחים.
- ביצוע חישוב כדאיות ופוטנציאל יוזמות חדשות.
עוד מאמרים בנושא...
![פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה](https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/07/רכש.png)
"פתרונות אפקטיביים" – פתרונות רכש לחיסכון ממוצע של 15% בהוצאות הארגון
בעולם הסבוך של הפעילות העסקית, שבו כל שקל שנחסך תורם לשורה התחתונה, יעילות היא לא רק מילת באז אלא ציווי אסטרטגי. תאר לעצמך שאתה יכול לפתוח אוצר של הזדמנויות לחיסכון בעלויות בתוך הארגון שלך, מה שמוביל להפחתה משמעותית של 15% בהוצאות. נשמע כמו חלום, נכון?
![פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה](https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/07/פתרונות-פיננסים-לבכירים.png)
"פתרונות אפקטיביים" – פתרונות פיננסים לבכירים
התמקדות בהתאמת אסטרטגיות פיננסיות שיתאימו לצרכים הייחודיים של נושאי משרות בכירות, פוסט זה בבלוג מעמיק לתחום של פתרונות פיננסיים מותאמים אישית לנושאי משרות בכירות. פתרונות אלה, שנבנו במומחיות על ידי אנשי מקצוע מנוסים, חורגים מהרגיל, ומציעים גישה מקיפה לשיפור הרווחה הכלכלית שלך. הבנת הצרכים הפיננסיים
![פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה](https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/07/קבלת-החלטות.png)
"תסמונת המלט" פענוח חוסר החלטיות בחברה המודרנית
בעולם שבו אפשרויות בחירה שופעות ואפשרויות נמתחות בפנינו אינסוף, האדם המודרני מתמודד עם סבל מוזר שנראה כרודף את ההחלטות שלנו – תסמונת המלט. ממש כמו הדמות האיקונית של שייקספיר שמצאה את עצמה משותקת מחוסר החלטיות, אנשים רבים בחברה העכשווית מוצאים את עצמם עומדים בצומת של
![פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה](https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/07/איפכא-מסתברא.png)
אנטגוניזם מקצועי חיובי בקבלת החלטות: התגברות על הטיות קוגניטיביות
ברשת הסבוכה של קבלת החלטות, המוח שלנו מתמודד עם מספר עצום של הטיות קוגניטיביות, ולעתים קרובות מוביל אותנו שולל מבחירות רציונליות. עם זאת, בתוך המבוך הזה שוכן מושג מסקרן כמו שהוא מבטיח: אנטגוניזם מקצועי חיובי. תארו לעצמכם תרחיש שבו חילוקי דעות ונקודות מבט מגוונות לא
![פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה](https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/07/QMS.png)
בקרת איכות בארגונים – יישום QMS
הבנת המהות של מערכת ניהול איכות (QMS) מערכת ניהול איכות (QMS) היא קבוצה של מדיניות, תהליכים ונהלים המיושמים על ידי ארגון כדי להבטיח שהמוצרים או השירותים שלו עומדים בעקביות בציפיות הלקוח או עולות עליהן. הוא נועד לספק מסגרת להשגת יעדי איכות, שיפור היעילות והפחתת סיכונים.
![פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה](https://esg.co.il/wp-content/uploads/2024/07/USP.png)
הבנת המהות של USP – מה מייחד אותך?
על מנת לשלוט בהצעת המכירה הייחודית שלך (USP), חיוני להבין תחילה את המהות שלה ומה מבדיל אותך מהמתחרים שלך. ה-USP שלך הוא מסר הליבה שמגדיר את המותג שלך ומעביר את הערך הייחודי שאתה מציע לקהל היעד שלך. זו הסיבה שלקוחות צריכים לבחור בך על פני
מאמרים קשורים לנושא.