ניהול עסק בצורה יעילה ומיטבית מחייב ביצוע תהליכי בקרה שוטפים כחלק מהתנהלות עסקית נכונה ונבונה.
תהלכי בקרה ובדיקה נועדו לאתר נקודות תורפה וחולשה בהתנהלות העסקית, הוצאות ועלויות מיותרות ועודפות ודרכים יצירתיות לחיסכון ולתפעול נכון.ניהול עסקי מוצלח מבוסס על חיסכון בהוצאות והגדלת הכנסות וזאת באמצעות שיטות וכלים יעילים לניהול ארגוני מוצלח.
אחד האמצעים החיוניים בתחום הינו קבלת ייעוץ מקצועי מגורם חיצוני ואובייקטיבי המסוגל להטמיע פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות עסקים.
הליווי המקצועי מסייע בבניית תוכנית אסטרטגית להתייעלות והתנהלות ארגונית נכונה שתוביל לצמיחה פיננסית ומקצועית. ישנם כמה כלים ושיטות היכולים לתרום להצלחה עסקית והרי הם לפניכם.
בקרה על תהליכי רכש ותפעול
ניהול עסק קטן כגדול כולל ביצוע הזמנות רכש ועבודה מול ספקים שונים. לעתים קרובות, תהליכי הרכש מבוצעים בצורה לא יעילה ומפוזרת, מה שמוביל להוצאות מיותרות ולא הכרחיות הנובעות מחוסר תיאום ובקרה. עסקים נדרשים לרכוש ציוד לעסק החל מציוד ומיכון משרדי, דרך משטחים ואריזות ועד למוצרים ולסחורה הנמכרים.
עבודה מול ספק סיטונאי אחד וריכוז תהליכי הרכש יביאו לחיסכון בעלויות ובזמן. ריכוז תהליכי הרכש יאפשר לכם ליהנות מהנחות וביצוע קנייה מרוכזת לטווח ארוך שתעניק לכם שקט נפשי וביטחון לאורך זמן.
התייעלות וחיסכון במגוון תחומים בהתנהלות העסקית
אחת ההוצאות הכבדות בניהול עסק הינה חשבון החשמל. תחום האנרגיה מחייב ביצוע התאמות ושילוב פתרונות לחיסכון באנרגיה כגון בדיקת הדירוג האנרגטי של מוצרי החשמל, שימוש בתאורה חסכונית, והקפדה על טמפרטורה מתאימה בחלל ומרחב העבודה.
כלי חשוב נוסף להתייעלות ולחיסכון בעלויות הינו מעבר מהתעסקות בניירת לארכיון דיגיטלי החוסך מקום, זמן, עלויות ומאפשר שמירה על סדר וארגון.
ייעוץ מקצועי חיצוני יפתח לכם דרכים יעילות לחיסכון בעלויות וזאת לאחר בחינה של כלל ההיבטים הרלוונטיים בהתנהלות הארגונית בהם: תקשורת, תחבורה וליסינג, שילוח בינלאומי, שירותי שמירה וניקיון, מזון והסעדה, מדיה ופרסום, ביטוח, מיסים ועוד. תהליכי הבקרה כוללים בן היתר: בדיקת חיובים בפועל מול הסכמי התקשרות, איתור חיובים חריגים, חילול תרחישים מסחריים, אפיון צרכים והחלת שינויים טכנולוגיים.
פתרונות אפקטיביים לעסקים – ייעוץ עסקי וליווי פיננסי מידי מומחים
חברת פתרונות אפקטיביים מתמחה בייעוץ עסקי וליווי מקצועי של חברות, ארגונים ועסקים בדרך לצמיחה ושגשוג. צוות המומחים שלנו מחויב לפעול לטובת הלקוח ומספק מגוון שיטות וכלים להגדלת הכנסות ולהקטנת הוצאות.
אנו נבנה עבורכם תוכנית אסטרטגית לניהול המבוססת על סקר בקרת עלויות והצגת דו"ח תשקיף מנהלים. החברה בוחנת את ההתנהלות הארגונית בשלושה מישורים: חשבונאי, מסחרי ומסלולי ומאפשרת לכם להסיק מסקנות, ליישם ולהטמיע שיטות עבודה נכונה ויעילות שיובילו להצלחה ושגשוג פיננסיים ומקצועיים.
עוד מאמרים בנושא...
מאמר מס' 1 – מיפוי תהליכים ארגוניים (Process Mapping)
מבוא מיפוי תהליכים ארגוניים (Process Mapping) הוא כלי מרכזי בניהול ושיפור תהליכי עבודה בארגונים. מדובר בשיטה המאפשרת לארגון להבין בצורה ויזואלית וברורה כיצד התהליכים מתבצעים, לזהות צווארי בקבוק, לזהות תהליכים לא יעילים, ולהוביל לשיפורים משמעותיים בתפעול. מיפוי תהליכים נותן תמונה מדויקת של מצב קיים, תומך
כלים ושיטות לשיפור תהליכי עבודה בארגון
הקדמה במציאות העסקית של היום, שיפור תהליכי עבודה בארגון הוא מפתח להצלחה ולתחרותיות. כלים ושיטות כמו מיפוי תהליכים, ניהול תהליכים עסקיים (BPM), אוטומציה (RPA), Lean Management, ו-KAIZEN מציעים דרכים ייחודיות לייעול תהליכים ולהגברת היעילות הארגונית. בלקט המאמרים שלפניכם, נסקר את הכלים והשיטות המובילים לשיפור תהליכים,
משאבי אנוש – קידום עובדים שחושבים אחרת: יתרונות ארגוניים ותרבותיים
מבוא קידום עובדים בארגון שמביאים דעות מנוגדות, או במונח הלועזי "איפכא מסתברא", נחשב לאסטרטגיה חשובה בניהול משאבי אנוש. עובדים אלו, שמאתגרים את החשיבה הקונבנציונלית ומציעים פרספקטיבות שונות, יכולים לשמש כמנוע לחדשנות ולשיפור מתמיד בארגון. קידומם מראה שהארגון מעריך את המגוון המחשבתי ואת הערך שיש ביכולת
משאבי אנוש – יישום כלים פסיכולוגיים בייעוץ ארגוני
מבוא יישום כלים פסיכולוגיים בייעוץ ארגוני מהווה גישה אפקטיבית לשיפור התפקוד הארגוני, להגברת שביעות רצון העובדים ולהשגת מטרות עסקיות. הייעוץ הארגוני משתמש בתובנות פסיכולוגיות להבנת התנהגות אנושית, תקשורת בין-אישית ודינמיקות צוותיות. השילוב של כלים פסיכולוגיים מסייע לארגונים לזהות בעיות מבניות ואישיות, לפתח פתרונות מותאמים ולשפר
פיתוח מנהיגות בארגון: הכשרת מנהלים ופיתוח כישורי מנהיגות לשיפור האפקטיביות הארגונית
מבוא פיתוח מנהיגות בארגון הוא תהליך חיוני המשפיע ישירות על האפקטיביות הארגונית והצלחת העסק. מנהלים ומנהיגים בארגון משפיעים לא רק על הביצועים של הצוותים שלהם, אלא גם על התרבות הארגונית, שביעות הרצון של העובדים והיכולת של הארגון להתמודד עם אתגרים משתנים. הכשרת מנהלים ופיתוח כישורי
קבלת החלטות בדירקטוריון: איך להגיע להסכמות ולמנוע קונפליקטים?
מבוא קבלת החלטות בדירקטוריון היא אחד מהתהליכים הקריטיים ביותר המשפיעים על הצלחתו של ארגון. הדירקטוריון נדרש לקבל החלטות אסטרטגיות בעלות השפעה רחבה על החברה ובעלי המניות שלה. עם זאת, כאשר חברי הדירקטוריון מגיעים מרקעים שונים ומחזיקים בדעות מגוונות, תהליך קבלת ההחלטות יכול להפוך לאתגר מורכב
מאמרים קשורים לנושא.