פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » משבר הקורונה » על "נמתין ואולי" מול "ניזום ובוודאי" כאסטרטגיה ניהולית

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

מה זה סטוריטלינג?

בעולם מוצף במידע ובטווחי תשומת לב חולפים, הכוח של סיפור סיפורים הופיע ככלי רב עוצמה

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

מיתוג עסקי

הפסיכולוגיה של המיתוג: הבנת המוח הצרכני מיתוג אינו רק יצירת לוגו או סלוגן קליט; זה

קרא עוד »
קטגוריות
ארכיונים
יולי 2024
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

על "נמתין ואולי" מול "ניזום ובוודאי" כאסטרטגיה ניהולית

בתקופה כזו שבה מתקיימת אי וודאות גבוהה ועמימות במציאות העסקית והארגונית ניצב כל מנהל בפני צומת דרכים.

האפשרות האחת היא להמתין .אם אתה ממתין ולא נוקט שום פעולה ייתכן ודברים יסתדרו מאליהם .ייתכן ונחזור לפעילות מהר .ייתכן וחלק מהבעיות יפתרו מאליהם.

בתהליך קבלת החלטות ,שיקול דעת וזהירות מתבקשת בחלוקת המשאבים וניהולם היא גורם חשוב .יחד עם זאת הסתמכות על תקווה בלבד ומשנה זהירות לא יביאו בשורה חדשה ,לא לארגון ולא להתמודדות עם הסיטואציה.

כל תהליך של שינוי בסביבה יכולה להוות איום או הזדמנות .די ברור שאם ממתינים ולא יוזמים ההזדמנות אובדת והאיום לא נעלם.

זמן התגובה במצב של המתנה מצטמצם וכמות המשאבים אוזלת.

כך היה בכניסה לתהליך הקורונה  .מי שפעל מהר ויזם החלטות חשובות הציל חלק מהמשאבים (הוצאה לחלת צמצמה את הוצאות הארגון על שכר, הפסקת פעילות תפעולית שאינה נדרשת חסכה משאבים מיותרים)

על כן האפשרות האחרת היא ליזום ולפעול!!

לכאורה זו מסקנה מתבקשת.
אז מה מונע מאיתנו לנקוט באסטרטגיה פעלתנית מול המצב?

  • החשש הטבעי שנכשל –גם מהותית, וגם איום על האגו
  • החשש משיפוטיות של הסביבה –"אם היית ממתין כמוני היית נמנע מטעויות"
  • אי הוודאות והעמימות שמקשה על הערכת המצב ובניית דרכי הפעולה
  • משתנים רגשיים –לא נעים לי מאדם כזה או אחר ,זה שונה מהתפיסה הניהולית שהכרזתי עליה
  • קושי בשבירת התבניות המחשבתית וזיהוי רעיונות חדשים לפעולה
  • שמרנות וזהירות מוגזמת

מה יקל עלינו לנקוט באסטרטגיה יזמית פעלתנית במצב זה?

  • הערכת מצב שמסתמכת על תחשיבים (כלכלנות מקצועית)
  • סיוע בבניית תמונת מצב ברורה
  • אבחנה ברורה בין עיקר ותפל וזיהוי הגורמים המאיימים וההזדמנויות(למשל ביצוע פארטו על הוצאותינו והבנה היכן טמון המנוף להצלחה
  • זיהוי שמדובר במצב שונה מהרגיל והקריטריונים לקבלת החלטות צריכים להשתנות
  • ניהול נכון של המרכיבים הרגשיים בקבלת ההחלטות

כיצד הצוות של פתרונות אפקטיביים כגוף מקצועי מסייעים לתהליך?

  1. מהווים כלי עזר למנהל להגדרת מדיניותו ומשמעויותיה והטמעתה
  2. עוזרים לזהות את המרכיבים המשמעותיים בתקופה זו –מבנה ארגוני יעיל ,הפעלת עובדים, שכר, תמריצים.
  3. מבצעים תחשיב וכלכלנות מקצועית לכל אלטרנטיבה ומציגים את המשמעויות הארגוניות והתחשיביות
  4. מציגים דרכי פעולה מהירות ומידיות לחיסכון במשאבים והוספת ערך בהפעלתם
  5. מלוים ותומכים בתהליך קבלת ההחלטות באופן שטתי ומובנה
  6. מאתגרים את החשיבה השמרנית בהצעות יצירתיות
  7. מציעים כלים לרתימת העובדים ובעלי העניין לתהליכים
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
ייעוץ עסקי

הבנת המהות של USP – מה מייחד אותך?

על מנת לשלוט בהצעת המכירה הייחודית שלך (USP), חיוני להבין תחילה את המהות שלה ומה מבדיל אותך מהמתחרים שלך. ה-USP שלך הוא מסר הליבה שמגדיר את המותג שלך ומעביר את הערך הייחודי שאתה מציע לקהל היעד שלך. זו הסיבה שלקוחות צריכים לבחור בך על פני

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
מיתוג עסקי

מה זה סטוריטלינג?

בעולם מוצף במידע ובטווחי תשומת לב חולפים, הכוח של סיפור סיפורים הופיע ככלי רב עוצמה לעסקים לרתק את הקהל שלהם. יצירת נרטיב משכנע אינו קשור רק למילים על דף; זוהי צורת אמנות שיכולה להעלות את המותג שלך מעל הרעש של הנוף הדיגיטלי. ברוכים הבאים לממלכה

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
מיתוג עסקי

מיתוג עסקי

הפסיכולוגיה של המיתוג: הבנת המוח הצרכני מיתוג אינו רק יצירת לוגו או סלוגן קליט; זה הרבה יותר מזה. זה נוגע לפסיכולוגיה של המוח הצרכני, משפיע על תפיסות ומניע החלטות רכישה. הבנת הפסיכולוגיה שמאחורי המיתוג היא חיונית לעסקים המעוניינים לבסס נוכחות חזקה בשוק. אחד ההיבטים המרכזיים

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
המומחים של פתרונות

חשוף את הסיבות השורשיות עם דיאגרמת עצם הדג: כלי סיעור מוחות קלאסי

תארו לעצמכם יכולת לדמיין את הרשת המקושרת של גורמים התורמים לנושא מסוים, מהמובן מאליו ועד לא ברור, במסגרת אחת ומובנית. דיאגרמת עצם הדג מאפשרת לך לעשות בדיוק את זה, מאפשרת צלילה עמוקה לתוך המורכבות של כל בעיה ומנחה אותך לעבר פתרונות יעילים. ההיסטוריה והמקורות של

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
מעסיקים

ניהול קשרי לקוחות: ניתוח משוב, שיפור והמלצות

בנוף העסקי המהיר של היום, שבו התחרות עזה וציפיות הלקוחות מתפתחות ללא הרף, המפתח להצלחה בת קיימא טמון בשליטה באמנות ניהול קשרי לקוחות (CRM). תארו לעצמכם שיש לכם את היכולת לפענח את הרשת הסבוכה של אינטראקציות עם לקוחות, העדפות ומשוב כדי להתאים את האסטרטגיות שלכם

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
ייעוץ עסקי

10 האתגרים הגדולים ביותר של מנכ"לים

בעולם העסקים עתיר ההימור, תפקידו של מנכ"ל הוא כמו להיות בסיר לחץ – כל הזמן בבדיקה, צפוי לספק תוצאות, ומתמודד עם אתגרים הדורשים כישורי קבלת החלטות ללא דופי. תארו לעצמכם שאתם עומדים בראש ספינה המנווטת בים סוער, שם צעד שגוי אחד עלול להוביל לתוצאות הרות

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק