רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » משאבי אנוש » משאבי אנוש – פרסומים בתקשורת » בשנה שעברה התייחסו אליהם כגיבורים – היום 80% מהם מתחרטים שהתפטרו מהעבודה – פורסם בbizportal

מאמרים בנושא משאבי אנוש

פתרונות אפקטיביים

בשנה שעברה התייחסו אליהם כגיבורים – היום 80% מהם מתחרטים שהתפטרו מהעבודה – פורסם בbizportal

בשנה שעברה קראו לזה "ההתפטרות הגדולה", אמרו שהם נלחמים במעסיקים הנצלנים – אבל היום הם מצטערים על זה. עכשיו זו כבר "החרטה הגדולה", בעיקר אצל הצעירים.

כל פעם מגיע טרנד חדש כזה ששוטף את העולם. בענייני שוק ההון וכלכלה הטרנדים האלו מהירים ותזיזיתיים ומתחלפים במהירות. פעם קראו לטרנד רובינהוד שלוקח מהעשירים ומעביר לעניים (בפועל – כנראה סתם גנב כן?). בארץ מדברים על ה'טייקונים' שלוקחים את הכסף של הציבור. לפני שנתיים היללו את משקיעי הריטייל ש'ניצחו' את השורטיסטים כשביצעו שורט סקוויז על מניות ואילצו אותם לקנות מניות כמו גיימסטופ ו-AMC במחירים מופקעים כדי להתכסות על ההפסדים.

סיפרו לנו בפאתוס שיש מעמד חדש של צעירים שלא מוכנים שאנשי וול סטריט ירוויחו ושצריך לנצח את וול סטריט. אחר כך, ואנחנו גולשים לתחום "העבודה והקריירה" דיברו על 'ההתפטרות השקטה' – שזה בפועל עובדים שעשו שביתה איטלקית וגנבו את המעסיקים שלהם. ואז דיברו על "ההתפטרות הגדולה" – אנשים שלא מוכנים להיות מנוצלים על ידי המעסיקים שלהם, עזבו את מקומות העבודה שלהם כשאחוזי האבטלה היו בשפל ורצו לקבל 'יותר הכרה מהמעסיקים, שכר יותר טוב, ויחס טוב'. יצרו סביבם הילה של גיבורים צעירים כאלה, בני דור Z שרוצים שינוי, יאללה בסטיליה.

נתנאל אריאל  |  05/02/2023 20:43

    פתרונות אפקטיביים
    חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
    פתרונות אפקטיביים

    חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

    השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק