בסוף השבוע הבא ישראל עוברת לשעון קיץ, כל מה שצריך לדעת לקראת המעבר • בדקנו מה בכלל הביא להחלטה להחליף את השעון – ומהן השלכותיה.
מתי שעון קיץ 2024?
ב-29 במרץ 2024, בשעה 02:00, מדינת ישראל תזיז את השעון שעה אחת קדימה – ובכך נעבור כולנו לשעון קיץ, שיימשך עד 27 באוקטובר 2024. אם תהיתם מדוע אנו נוהגים לעשות את המעבר בין שעון חורף לשעון קיץ, בדקנו עבורכם את הסיבה.

פורסם בישראל היום
לכתבה המלאה לחצו כאן
אולי יעניין אותך גם...
- איך מיקרו-למידה מגבירה את מחוברות העובדים ושימורם - פורסם בwww.hrus.co.il
- עתיד ההכשרות הארגוניות – מיקרו למידה (Microlearning) ופיתוח מיומנויות בזמן אמת
- ביקורת שכר ומשאבי אנוש – איך לגלות פערים ולתקן אותם
- הכשרת מנהלים ביניים – איך להפוך אותם למנוע ההצלחה המרכזי של הארגון
- ניהול משאבי אנוש בעידן הבינה המלאכותית – איך מגייסים, שומרים ומפתחים טאלנטים בעולם משתנה?
- שיווק מבוסס בינה מלאכותית: התאמת מסרים אישיים ללקוח בזמן אמת
- שימור לקוחות פנים־ארגוניים: הדרך לביצועים ארגוניים מושלמים
- ביג דאטה ודשבורד חכם לניהול השכר
- ניהול פיננסי חכם בעידן הבינה המלאכותית
- 3 מודלים להגדלת רווחיות מיידית – בלי לגייס עוד לקוחות

בסביבת העבודה המשתנה בתדירות גבוהה מאי פעם, מפגשי ההכשרה וההדרכה המסורתיים והארוכים, לרוב אינם מצליחים...

עולם ההכשרות הארגוניות עובר שינוי עמוק. במקום קורסים ארוכים בני ימים שלמים, עובדים מצפים ללמידה גמישה,...

בעידן שבו עובדים מודעים יותר לזכויותיהם, והרגולציה הולכת ומחמירה, ניהול ביקורת שכר הפך להיות חלק בלתי...

בכל ארגון צומח, מנהלים ביניים הם שכבת ההנעה המרכזית: הם מתרגמים אסטרטגיה לביצוע, מציפים בעיות מהשטח,...

בעולם עבודה תנודתי ומרובה שינויים, ניהול משאבי אנוש הפך מניהול אדמיניסטרטיבי לליבת האסטרטגיה העסקית....

שיווק הוא עולם דינמי שבו התחרות הולכת וגדלה והלקוחות הופכים מתוחכמים יותר. כיום, צרכנים מצפים שהמותגים...

למה “לקוחות פנים־ארגוניים” הם מנוע הצמיחה הבא לקוחות פנים־ארגוניים הם העובדים, המנהלים והשותפים הפנימיים....

פתיחת נתוני השכר ב־Real Time משנה את המשחק: מזהים חריגות מוקדם, מתקנים טעויות לפני שהופכים לכותרת, ומקבלים...

מהפכת הבינה המלאכותית בעולם הפיננסי בעשור האחרון, ארגונים מכל הגדלים גילו כי ניהול פיננסי חכם אינו נשען...

רוב המנכ"לים והמנהלים מחפשים להגדיל רווחים על ידי שיווק אגרסיבי, הגדלת כוח מכירות או גיוס לקוחות...
מאמרים קשורים לנושא.