נגב 2, איירפורט סיטי

צרו קשר

03-539-5900

פקס

03-539-5901

מאמרים באותו נושא

מאמרים חדשים

קטגוריות
ארכיונים
דצמבר 2025
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
פתרונות אפקטיביים

גלו את אחד הסודות היעילים ביותר להגשמת יעדי העסק שלכם

במהלך יותר מ- 18 שנות פעילות, הבנו שכמו בחיי היום-יום, גם עולם הניהול מתחלק לשניים:

יש מנהלים ששורדים – ויש מנהלים שמשפיעים.

תפיסת ההישרדות – על פי תפיסה זו, האדם מקבל את המציאות העתידית כגורל או כמזל, ולכן, עליו לזרום עם הקיים, לחיות כאן ועכשיו, ולקוות שמסלול חייו יגיע למקום חיובי. בתפיסה זו, מיקוד השליטה של האדם הינו חיצוני ומישהו אחר חיצוני (גורל / מזל) קובע את אשר יקרה לו.

תפיסת ההשפעה – על פי תפיסה זו, האדם משפיע על גורלו ומכוון את עצמו (בחירה חופשית). בתפיסה זו, מיקוד השליטה של האדם הוא פנימי, ובכוחו להשפיע על המציאות העתידית שלו.

אחד הכלים המרכזיים ביותר בבניית המציאות העתידית הזו היא חזון!

חזון הוא תמונת המציאות הרצויה, אותה הארגון מבקש להשיג או לקדם כחלק מן האסטרטגיה העסקית הכוללת שלו. או במילים אחרות, תמונת מצב עתידית של המציאות אותה אתה מעוניין לייצר.

רבים נוטים לבלבל בין חזון לחלום: חלום הוא פנטזיה שאין בכוונתך להגשים – חזון הוא מציאות שאינה קיימת אך בכוונתך לגרום לה לקרות.

מי שיוצר לעצמו חזון הופך לשותף בבניית עתידו!

ואיפה זה פוגש אותנו בתור מנהלים?

החיבור בין החזון והערכים של החברה  מעצב את האופן בו אנו פועלים, ומחייב אותנו לבחון כל דבר מחדש, לשפר את הקיים, להגדיל שווקים וקהלים, לייצר פתרונות  ייחודיים ולהביא ערך ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו ולחברה שלנו.

מנהלים מצליחים שואפים לעתיד מוצלח יותר כלכלית, ארגונית ותרבותית, ועל ידי בניית חזון – מתקשרים את המציאות הזו לעצמם ולעובדיהם, בונים שפה משותפת, ערכים משותפים, תמונה חדה וברורה מה על כל אחד לעשות על מנת להיות שותף במציאות זו ורותמים את הסביבה למימוש כל אלו. לכן אני תמיד נוהג לומר:

תנסחו לכם חזון = תנסחו לכם את הדרך להצלחה!

כדי לא להשאיר אתכם בלי השראה, הנה 9 דוגמאות שאהבתי במיוחד למותגים שעשו את זה נכון:

אנחנו שואפים להציע ללקוחות שלנו את המחירים הכי נמוכים שאפשר לתת, במבחר הזמין ביותר בדרך הנוחה ביותר
We strive to offer our customers the lowest possible prices, the best available selection, and the utmost convenience.
לתת לאנשים את הכח לשתף ולעשות את העולם פתוח יותר ומחובר
To give people the power to share and make the world more open and connected.
לארגן את המידע בעולם ולהפוך אותו נגיש אוניברסלי ומועיל
To organize the world’s information and make it universally accessible and useful.
לחולל פלאות מהדברים הבסיסים ביותר.
Work wonders from the most basic things.
לגדל יותר בפחות
Grow more with less.
לשמח אנשים
To make people happy.
להאיץ את השינוי העולמי לאנרגיה בת קיימא
To accelerate the world’s transition to sustainable energy.
תהיה, ותהיה מזוהה כחברה של המוצרים והשירותים הכי טובים שיש בעולם
Be, and be recognized as, the best consumer products and services company in the world .

אבי פרץ, מחבר מאמר זה, בעל וותק של מעל ל-18 שנים כמנכ"ל חברת פתרונות אפקטיביים אותה הוביל ל2 אקזיטים, וניסיון ייעוץ ללמעלה מ- 1000 מנכ"לים בשוק הישראלי, תוך הטמעת מודלים להתייעלות עסקית.

"מטרת העל שלי בחיים היא להנגיש את החלום שיש להרבה מאיתנו: להתפתח ולהתקדם, לחלום חלומות ברי השגה, לעבוד קשה, ולהשיג אותם – תוך מתן השראה ודוגמא לילדים שלנו ולסובבים אותנו, ועל ידי הסבת נחת, הכרת תודה, הוקרה והמון כבוד והערכה להורים שלנו."

עוד מאמרים בנושא...

פתרונות אפקטיביים
מיקור חוץ
'פתרונות אפקטיביים'

אומנות הבחירה – איך לזהות ספק מיקור חוץ טוב

  לא רק מחיר, אלא גם תרבות ארגונית מציאת ספק מיקור חוץ טוב דומה לדייט מוצלח – לא מספיק ללכת על היפה או על הזול ביותר. חשוב לבחון התאמה ערכית ותרבותית, ניסיון קודם, שיטות עבודה והמלצות מהימנות. ספק איכותי הוא כזה שלא רק מבצע משימות,

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מיקור חוץ
'פתרונות אפקטיביים'

Offshore, Nearshore או Onshore – מה עדיף לארגון שלך?

  זמן תגובה מול פערי תקשורת כאשר ארגון שוקל לעבור למודל של מיקור חוץ, אחת ההחלטות הקריטיות היא מיקום הספקים: האם לשכור צוות רחוק מעבר לים (Offshore), בסביבה גיאוגרפית קרובה (Nearshore), או בתוך אותה מדינה (Onshore)? כל מודל מביא איתו יתרונות ואתגרים שונים, והבחירה ביניהם

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מיקור חוץ
'פתרונות אפקטיביים'

האם מיקור חוץ מתאים לכל סוג עסק?

  הצצה מאחורי הקלעים מיקור חוץ הוא פתרון שמושך יותר ויותר עסקים בזכות ההבטחה לחיסכון, גמישות וגישה למומחים. אבל האם הוא מתאים לכל עסק? לא תמיד. התשובה תלויה בפרמטרים כמו אופי התחום, רמת הסודיות, משך הפעילות, הצרכים התפעוליים – ובעיקר בגישה של ההנהלה. בעוד שיש

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מיקור חוץ
'פתרונות אפקטיביים'

טעויות נפוצות במיקור חוץ ואיך להימנע מהן

  מגדירים ציפיות – חוסכים אכזבות אחת הטעויות הכי שכיחות בתחום מיקור החוץ היא חוסר בהירות בהסכמים, בהגדרת יעדים ובלוחות זמנים. עסקים רבים פונים לשירותי מיקור חוץ במטרה לחסוך בעלויות ולקבל שירות איכותי, אך לא מקדישים מספיק תשומת לב לניסוח מדויק של הדרישות והציפיות מהספק.

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מיקור חוץ
'פתרונות אפקטיביים'

אומנות המיקור החוץ – למה לשכור שכירים אם אפשר לצמוח עם שותפים

מבוא: בעולם העסקי המודרני, ארגונים מחפשים דרכים יצירתיות לשמור על גמישות, לחסוך משאבים ולנצח בתחרות הקשה. אחת השיטות הבולטות להשגת מטרות אלה היא מיקור חוץ (Outsourcing). בעוד שבעבר מיקור חוץ נתפש כפתרון זמני לחברות גדולות בלבד, הרי שכיום יותר ויותר עסקים – קטנים, בינוניים וגדולים

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
חיסכון בעלויות
'פתרונות אפקטיביים'

השיטה לחיסכון בארגונים: כך תייעלו עלויות בלי לפגוע בפעילות

מבוא במציאות העסקית הדינמית של ימינו, ארגונים מחפשים דרכים חכמות להתייעלות תקציבית מבלי לפגוע באיכות השירות או התפוקות העסקיות. אחת הדרכים היעילות להשיג זאת היא באמצעות חיסכון בעלויות בתחומי תפעול ומנהלה שאינם בליבת העשייה של הארגון. בעזרת ניתוח מקצועי, בקרה שיטתית ויישום שיטת COST EFFECTIVE,

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.