על הוובינר
יום שבת, 7 באוקטובר, היכה את כולנו בתדהמה וזעזוע בלתי נתפס.
בימים הראשונים היינו משותקים לחלוטין ומוצפים בחרדה וכאב.
לאט לאט אנו מבינים שהמלחמה לא תסתיים בקרוב ושמוכרחים להמשיך לזוז. אסור לנו לתת לחמאס לנצח אותנו בשום מובן, לא במלחמה, ולא בכלכלה!
חברות B2B שפונות לשוק הגלובלי – נדרשות להמשיך לעבוד, לייצר תוצאות ולעשות את כל זה – תחת לחצים, חרדות ומחסור בכוח אדם. ובואו נזכור – אנחנו ב-4Q, שזה צריך להיות רבעון עסקי חזק ומשמעותי. אז איך מתפקדים בתקופה כזאת?
דווקא מתוך הכאב והמועקה, אנחנו מוכרחים לקחת את עצמנו בידיים, ולקחת אחריות על המצב.
יש לקוחות פוטנציאליים מעבר לים. יש לנו עדיין מה למכור.
וכולנו חייבים לתמוך בכלכלה הישראלית, בעובדים המגויסים שלנו, ולהתכונן ליום שאחרי כי אנחנו חייבים לנצח!
בהדרכה מיוחדת למנכ״לים ומנהלי שיווק בחברות B2B נציג מס׳ פתרונות להתמודד עם המצב, ואיך לקדם פעילויות עסקיות קריטיות ואפקטיביות גם עם מחסור בכוח אדם וגם אם אין לנו עדיין כל כך חשק לפעול.
בואו לקבל את הצ’קליסט שלנו להמשך עבודה שיווקית בימי מלחמה!
בוובינר מיוחד ואישי, עם משה פסח וצוות ,StepUp נדבר על הפעולות שעוזרות להם כסוכנות להמשיך לזוז קדימה ואפילו להגדיל פעילות ואיך הם עוזרים ללקוחות שלהם לצאת קדימה.
בתכנית
- ההשלכות של המלחמה עלינו ועל העסק
- למה צריך לנצח את החמאס, גם בעסק?!
- פעולות פרקטיות לחזק ולהתחזק בחברה
- אילו הזדמנויות אפשר לזהות?
- מקום פתוח לשאלות ותשובות
על המרצה
משה פסח, מנכ״ל סוכנות סטפאפ. עם מעל ל-17 שנה ניסיון בעולם השיווק. מייעץ, ומלווה חברות B2B בתחילת הדרך השיווקית שלהן בבניית אסטרטגיית גו-טו-מרקט, בבניית תשתיות שיווק חכמות ויעילות (פרטנרים של האבספוט), וליווה מעל ל-40 חברותB2B וכמה מהחברות המצליחות בישראל כמו וולקמי, סיידר סקיוריטי, שילד, וקודבשינג.
- עוד באותו נושא...
מאמרים קשורים לנושא.