נמצאים בקשיים פיננסיים? חושבים שניתן לנהל את העסק בצורת כלכלית טובה יותר? יש לנו מה להציע לך.
ניהול כספי נכון הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בעסק. ודאי לא פעם מצאת עצמך בקשיים פיננסיים, או אפילו בתחושה שאפשר להרוויח הרבה יותר אם התנהלותך הכספית רק הייתה משתנה. מפתיע לגלות כי ניתן לשנות את המצב בקלות יחסית על ידי למידת כלים לניהול כלכלי נכון.
ייעוץ כלכלי משלב יסודות מתחום הידע הפיננסי והניהולי עם כלים פרקטיים לניהול העסק הקטן.
מטרת הייעוץ הוא לאפשר לך למצות את מרב הפוטנציאל מהעסק שהקמת בעמל רב, החל בטיפול במשברים קיימים ועד להערכות לצמיחה ופיתוח.
הצוות המקצועי והמנוסה שלנו ישמח לגלות לך את כל הסודות המקצועיים לניהול כלכלי יעיל שיצמיח את העסק שלך.

למי מתאים מסלול הייעוץ הכלכלי?
- עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לרכוש כלים מוכחים לניהול כלכלי.
- עסקים אשר נקלעו לקשיים פיננסיים.
- עסקים המעוניינים להתייעל.
- בעלי עסקים העומדים בפני שינוי והתפתחות של העסק, נדרשים לבצע השקעות ולהתאים את אופן ההתנהלות הכלכלית למצב החדש.
מה כולל מסלול הייעוץ הכלכלי?
- פיתוח ארגז כלים לניהול שוטף של העסק.
- סיוע בתכנון תקציב ובניית תכנית עבודה / עסקית.
- ניתוח וניהול תזרים מזומנים.
- ביצוע תמחור.
- סיוע בפעילות השוטפת מול בנקים בהשגת מימון ובהתנהלות שוטפת.
- התמודדות יעילה עם חובות והלוואות.
- שימוש בכלים לבקרה ניהולית שוטפת
- קבלת החלטה מושכלת לגבי הרחבת העסק והדרך להגדלת רווחים.
- ביצוע חישוב כדאיות ופוטנציאל יוזמות חדשות.
עוד מאמרים בנושא...

ממשל תאגידי מודרני – תפקיד הדירקטור אינו רק פיקוח
בעולם העסקי החדש, תפקידי הדירקטור אינם מסתכמים באישור דוחות או השתתפות בישיבות. ממשל תאגידי מודרני דורש מהדירקטור להיות שותף פעיל, מבקר מושכל, ויוזם אסטרטגי – כחלק ממערך ניהול הסיכונים, הקיימות והבקרה על ביצועי ההנהלה. לא עוד "חותמת גומי" אלא שחקן מפתח בצמיחת הארגון. מהו ממשל

השאלות שדירקטור חייב לשאול בישיבת תקציב
מבוא הכנת התקציב השנתי היא לא רק תהליך פיננסי – אלא רגע שיא אסטרטגי עבור הדירקטוריון. דווקא כאן נמדדת תרומתו של דירקטור מעורב, כזה שאינו מסתפק בחתימה אלא שואל, מאתגר, ובונה מצפן כלכלי לארגון. השאלות הנכונות יכולות להבחין בין שנה של הישרדות – לשנה של

עובד מתפטר? כך בונים תהליך יציאה שמחזק את הארגון
מבוא עזיבת עובדים היא תופעה בלתי נמנעת בכל ארגון. אך כאשר עובד מתפטר, זו לא חייבת להיות נקודת משבר – אלא דווקא הזדמנות לשיפור ארגוני. תהליך יציאה נכון יכול להפוך את הפרידה מהעובד לרגע של למידה, שיפור תהליכים, שמירה על מוניטין, ולעיתים גם חיזוק הקשר

שיטת "Zero-Based Procurement" – כך חוסכים מיליונים בלי לפגוע באיכות
מבוא בעולם שבו חיסכון בעלויות הפך להכרח אסטרטגי ולא רק מטרה תפעולית, יותר ויותר ארגונים מאמצים את הגישה החדשנית של Zero-Based Procurement – רכש מבוסס אפס. בשונה מהנחות רכש מסורתיות, כאן אין "תקציב אוטומטי" משנה שעברה. כל הוצאה צריכה לעבור הצדקה מהתחלה, ללא קשר למה

חיבור בין כספים למשאבי אנוש בארגון יכול לשדרג את הביצועים – פורסם בכלכליסט
בימים אלו, בהם האופק אינו ברור, והארגונים מתמודדים עם שינויים מהירים בשוק, השליטה במידע על מנת לקבל החלטות משמעותיות היא הכרח על מנת לייצר בהירות ככל שניתן. בתקופות כאלה החברות נשענות על הניסיון, המומחיות והכישורים שקיימים בפונקציות השונות ואף מבקשות למתוח את היכולות של כל

שוק העבודה בישראל – תמונת מצב עדכנית לפברואר 2025
מה באמת קורה בשטח – מגמות, נתונים והשלכות אסטרטגיות למנהלים מבוא 2025 נפתחה בצל ההשלכות המתמשכות של מלחמת חרבות ברזל והמתח הביטחוני בצפון. שוק העבודה לא חזר למצבו הקודם – אך הוא גם לא קרס. עם נתונים חלקיים, תנודתיות גבוהה ואי ודאות עמוקה, נדרש ממנהלים
מאמרים קשורים לנושא.