רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » מעסיקים » הטעות שאתם עושים בניהול העובדים שלכם – ואיך לנטרל אותה

קטגוריות
ארכיונים
דצמבר 2024
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
פתרונות אפקטיביים

תוכן עניינים

אילו אתגרים ואילו הזדמנויות מציב לנו המשבר כמנהלים?

אתגר הגמישות הארגונית

במהלך השינויים התכופים למדנו את חשיבות הגמישות הארגונית:

  • גמישות בניהול המשאב האנושי בהתאמה לצרכים – הגדרת שעות העבודה ותפקידי העובד מבלי להתקבע בהגדרות ונהלים שאין להם תכלית, יחד עם שמירה על כבוד העובד ותחושת יציבותו – שינוי שעות הפעילות של העובד, צמצום פעולות לא חיוניות, הסברה לעובדים, ביצוע פעולות להשגת תקשורת וגיבוש והתאמת תוכנית העבודה ליעדים.
  • גמישות מול הלקוח – הבנת מצוקת הלקוחות וצורכיהם המשתנים וביצוע פעולות לחיזוק הקשר עימם, כגון שינוי שעות האספקה, הגעה לבית לקוח, מתן מענה שירותי בשעות משתנות והתאמת תמהיל המוצרים לתקופה הזו.
  • גמישות מול הספקים – ביצוע תיאום ציפיות מול הספקים, התאמת התמחיר ותכולת האספקה לצרכים המשתנים, תוך רגישות לזמני התשלום ולתזרים הספק.
  • גמישות לוגיסטית – עבודה מהבית ואספקת ציוד טכני ועזרים לעובדים.

אתגר ההעסקה

במהלך השינויים התכופים נחשפנו לאופנים שונים ומגוונים של העסקה:

  • עבודה מהבית – יש לוודא שלעובד יש תוכנית עבודה מסודרת ומשימות מוגדרות.
  • שינוי בשעות המשרה – יש לבחון את שעות השירות, שעות קבלת הלקוחות ומועדי האספקה.
  • חל"ת – האפשרות לצאת לחופשה ללא תשלום בארגונים שהעבודה בהם הושבתה.
  • ריכוז תפקידים – זמן להיכנס "מתחת לאלונקה"', לרכז תפקידים ופעולות.

אתגר ההתייעלות

  • סיווג לעיקר ולטפל ובניית סדרי עדיפויות מחדש.
  • ביצוע בדיקות לגבי מה נחוץ ומה נחוץ פחות.
  • דרכים להתייעלות בתהליך ניהול הספקים וניהול ההזמנות.
  • ביצוע בקרת חשבוניות מרחוק.
  • בחינת המבנה הארגוני והוצאות השכר בהתאם לשינוי בהכנסות.

ההזדמנות השיווקית

  • חיזוק הקשר עם הלקוחות – בתקופת הסגר והחגים לקוחות רבים פנויים לקיום תקשורת.
  • פיתוח מוצרים ושירותים – התקופה מצריכה יצירתיות וזיהוי צרכי הלקוח תוך פיתוח מוצרים ושירותים לאתגרים העומדים בפניו.
  • בולטות בשוק השוק פתוח למי שייזום, יוביל ויבלוט בעוד עסקים רבים יתמקדו רק בהישרדותם.

ההזדמנות הניהולית

  • מנהיגות העובדים מצפים למנהיגות בעלת חזון שתוביל אותם בעת המצוקה.
  • תקשורת העובדים מצפים למנהלים שידאגו להם ויתקשרו להם את המידע והמשמעויות בתקופה זו.
  • גיבוש העובדים מצפים למנהלים שיגבשו אותם לצוות.
  • סדר וארגון הזדמנות לדאוג לסדר וארגון שאינם בעדיפות בעת שגרה, כגון שיפוץ תשתיות, צביעה, ניקיון וריענון לוגיסטי.
  • תוכניות עבודה – הזדמנות לבנות תוכנית עבודה לאחר היציאה מהסגר, לשנה הבאה, לפריצה מחודשת.

עוד מבית מומחי פתרונות אפקטיביים…

    Facebook
    Twitter
    LinkedIn
    WhatsApp
    Pinterest
    Print
    Email

    תוכן עניינים

    פתרונות אפקטיביים
    חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
    פתרונות אפקטיביים

    חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

    השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק