“הידע הרב, הסדר בעבודה, הרצינות והאכפתיות שהושקעו בתהליך, עשו סדר…. וסייעו רבות לסיום התהליך על הצד הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר. תמיד נעניתי בסבלנות אין קץ ומאור פנים.”
סגנונות תקשורת – להתקשר ולהשפיע עיקרון ההשפעה – לעקוב ולהובילבכל ארגון ישנם תפקידים רבים אשר נדרשים להשפיע על אחרים ולהוביל אותם דרך תקשורת בינאישית אפקטיבית....
מאמר מס' 6 – KAIZEN – שיפור מתמיד מבואהגישה היפנית של "קייזן" (Kaizen), שמשמעותה המילולית היא "שיפור מתמיד" (קאי = שינוי, זן = טוב), מתייחסת לתפיסת עולם עסקית...
איך תגרמו לעובדים שלכם לקום שמחים לעבודה? ראיית העובד וצרכיו הכלליים הפכו בשנים האחרונות לדבר שבשגרה במקומות עבודה רבים.יחס אנושי לעובד מוכיח עצמו פעמים רבות ומייצר פעמים...