
לא רק שיווק, שליחות: סיפור אהבה לרגל יום המעשים הטובים
לרגל יום המעשים הטובים שיחול ב־25 במרץ 2025, החלטנו לשתף סיפור יוצא דופן – לא רק על שיווק …אפקטיבי, אלא על יוזמה, ערכים ואהבה.
אסף נבון, שליח בנשמה, לקוח של פתרונות אפקטיביים ובעל אתר האינטרנט "שליש גן עדן", הבחין בקמפיין מקורי של אליאור שריג, בחורה צעירה ואמיצה שהחליטה לפרסם פוסט בו היא מחפשת חתן "צדיק וחייכן". הרשת געשה, לייקים ותגובות זרמו – אבל אז הגיע אור איליה, לקוח של קבוצת דובדבני מבית פתרונות אפקטיביים, ולקח את העניין צעד קדימה – או אולי זר קדימה.
יוזמה עם ניחוח של כלה
אור החליט שלא להסתפק בפעולה דיגיטלית. הוא הזמין זר כלה ממותג, עלה על חליפה ונסע עד לירושלים לפגוש את אליאור – מחווה אותנטית שמזמן לא ראינו, בטח לא בעידן שבו "לייק" נחשב לאקט.
אליאור שיתפה בסטורי: "הגיע בחור חמוד בחליפה", משפט שהוביל אותנו בחברת פתרונות אפקטיביים, ובראשם מנכ"ל החברה אבי פרץ, לומר חד וחלק:
"לא חמוד – מדהים. 100 מתוך 100".
ואז נולד הקמפיין שכבש את הרשת
לאור ההתרגשות, נולד שלט חדש – לא רק בשביל אור, אלא בשם כל מי שמאמין באהבה, יוזמה ואמונה:
"מחפשים כלה לבנות בית של קדושה ואהבה. אשת חיל שבליבה טהרה ובמעשיה ברכה."
מסר מהלב ליום המעשים הטובים
הסיפור הזה הוא תזכורת לכך ששיווק אפקטיבי יכול להיות שליחות אמיתית. לא הכול קליקים והמרות – לפעמים זה מעשה טוב, אהבה פשוטה, או זר של כלה בדרך לירושלים.
25.3.2025 – יום המעשים הטובים הוא לא רק תאריך ביומן. זה קריאה לפעולה – ואור איליה לקח אותה ללב.
בשורה התחתונה?
לקוחות כאלה יש רק בפתרונות אפקטיביים. קריאייטיב כזה – נולד מהלב.[+] Show More

Now Playing
לא רק שיווק, שליחות: סיפור אהבה לרגל יום המעשים הטובים
לקוח של קבוצת דובדבני , בחורה אחת, זר כלה, ומהלך שכבש את הרשת לרגל יום …
לקוח של קבוצת דובדבני , בחורה אחת, זר כלה, ומהלך שכבש את הרשת
לרגל יום המעשים הטובים שיחול ב־25 במרץ 2025, החלטנו לשתף סיפור יוצא דופן – לא רק על שיווק …אפקטיבי, אלא על יוזמה, ערכים ואהבה.
אסף נבון, שליח בנשמה, לקוח של פתרונות אפקטיביים ובעל אתר האינטרנט "שליש גן עדן", הבחין בקמפיין מקורי של אליאור שריג, בחורה צעירה ואמיצה שהחליטה לפרסם פוסט בו היא מחפשת חתן "צדיק וחייכן". הרשת געשה, לייקים ותגובות זרמו – אבל אז הגיע אור איליה, לקוח של קבוצת דובדבני מבית פתרונות אפקטיביים, ולקח את העניין צעד קדימה – או אולי זר קדימה.
יוזמה עם ניחוח של כלה
אור החליט שלא להסתפק בפעולה דיגיטלית. הוא הזמין זר כלה ממותג, עלה על חליפה ונסע עד לירושלים לפגוש את אליאור – מחווה אותנטית שמזמן לא ראינו, בטח לא בעידן שבו "לייק" נחשב לאקט.
אליאור שיתפה בסטורי: "הגיע בחור חמוד בחליפה", משפט שהוביל אותנו בחברת פתרונות אפקטיביים, ובראשם מנכ"ל החברה אבי פרץ, לומר חד וחלק:
"לא חמוד – מדהים. 100 מתוך 100".
ואז נולד הקמפיין שכבש את הרשת
לאור ההתרגשות, נולד שלט חדש – לא רק בשביל אור, אלא בשם כל מי שמאמין באהבה, יוזמה ואמונה:
"מחפשים כלה לבנות בית של קדושה ואהבה. אשת חיל שבליבה טהרה ובמעשיה ברכה."
מסר מהלב ליום המעשים הטובים
הסיפור הזה הוא תזכורת לכך ששיווק אפקטיבי יכול להיות שליחות אמיתית. לא הכול קליקים והמרות – לפעמים זה מעשה טוב, אהבה פשוטה, או זר של כלה בדרך לירושלים.
25.3.2025 – יום המעשים הטובים הוא לא רק תאריך ביומן. זה קריאה לפעולה – ואור איליה לקח אותה ללב.
בשורה התחתונה?
לקוחות כאלה יש רק בפתרונות אפקטיביים. קריאייטיב כזה – נולד מהלב.[+] Show More
לרגל יום המעשים הטובים שיחול ב־25 במרץ 2025, החלטנו לשתף סיפור יוצא דופן – לא רק על שיווק …אפקטיבי, אלא על יוזמה, ערכים ואהבה.
אסף נבון, שליח בנשמה, לקוח של פתרונות אפקטיביים ובעל אתר האינטרנט "שליש גן עדן", הבחין בקמפיין מקורי של אליאור שריג, בחורה צעירה ואמיצה שהחליטה לפרסם פוסט בו היא מחפשת חתן "צדיק וחייכן". הרשת געשה, לייקים ותגובות זרמו – אבל אז הגיע אור איליה, לקוח של קבוצת דובדבני מבית פתרונות אפקטיביים, ולקח את העניין צעד קדימה – או אולי זר קדימה.
יוזמה עם ניחוח של כלה
אור החליט שלא להסתפק בפעולה דיגיטלית. הוא הזמין זר כלה ממותג, עלה על חליפה ונסע עד לירושלים לפגוש את אליאור – מחווה אותנטית שמזמן לא ראינו, בטח לא בעידן שבו "לייק" נחשב לאקט.
אליאור שיתפה בסטורי: "הגיע בחור חמוד בחליפה", משפט שהוביל אותנו בחברת פתרונות אפקטיביים, ובראשם מנכ"ל החברה אבי פרץ, לומר חד וחלק:
"לא חמוד – מדהים. 100 מתוך 100".
ואז נולד הקמפיין שכבש את הרשת
לאור ההתרגשות, נולד שלט חדש – לא רק בשביל אור, אלא בשם כל מי שמאמין באהבה, יוזמה ואמונה:
"מחפשים כלה לבנות בית של קדושה ואהבה. אשת חיל שבליבה טהרה ובמעשיה ברכה."
מסר מהלב ליום המעשים הטובים
הסיפור הזה הוא תזכורת לכך ששיווק אפקטיבי יכול להיות שליחות אמיתית. לא הכול קליקים והמרות – לפעמים זה מעשה טוב, אהבה פשוטה, או זר של כלה בדרך לירושלים.
25.3.2025 – יום המעשים הטובים הוא לא רק תאריך ביומן. זה קריאה לפעולה – ואור איליה לקח אותה ללב.
בשורה התחתונה?
לקוחות כאלה יש רק בפתרונות אפקטיביים. קריאייטיב כזה – נולד מהלב.[+] Show More

Now Playing
חיסכון בעלויות עם פתרונות אפקטיביים: הדרך החכמה למקסם רווחים
חברת פתרונות אפקטיביים מתמחה במציאת הדרכים היצירתיות והיעילות ביותר …
חברת פתרונות אפקטיביים מתמחה במציאת הדרכים היצירתיות והיעילות ביותר לצמצום הוצאות ולשיפור הרווחיות בכל תחומי הארגון. אנחנו משלבים טכנולוגיה מתקדמת, ניהול אסטרטגי וניסיון מוכח, כדי לספק תוצאות מהירות ומדידות בכל …נקודה בשרשרת הערך העסקית.[+] Show More

Now Playing
עסק כלכלי – דנה רון וניר דובדבני מארחים את אבי פרץ, מנכ"ל פתרונות אפקטיביים
שיטות ניהול מנצחות: איך לשדרג את הארגון שלך ולמקסם ביצועים עם אבי וניר …
שיטות ניהול מנצחות: איך לשדרג את הארגון שלך ולמקסם ביצועים עם אבי וניר דובדבני
בסרטון הזה תמצאו שיחה מרתקת בין שני אנשי עסקים מובילים – אבי, מנכ"ל ובעלים של "פתרונות אפקטיביים", …וניר דובדבני, שותפו לקבוצת דובדבני. יחד, הם חושפים את הכלים והשיטות שהם פיתחו כדי לעזור לארגונים, למנהלים ולעובדים לצמוח ולממש את הפוטנציאל המלא שלהם.
מה תלמדו בסרטון הזה?
1. מודל הניהול "3-5-8-0":
אבי מציג את השיטה החדשנית שמאפשרת לכל ארגון לבחון תהליכים ומדדים לאורך שלושה חודשים בלבד, בעזרת חמישה מדדי ביצוע מרכזיים (KPI). השיטה נועדה להקל על מנהלים להתמודד עם החלטות מורכבות, לבסס אותן על נתונים ולא על תחושות, ולהאיץ את קצב השגת התוצאות.
2. פרספקטיבה חיצונית – למה היא חשובה?
מנהלים רבים מוצאים את עצמם מבודדים בפסגה, מוקפים באנשי צוות שמספקים להם את מה שהם רוצים לשמוע במקום את מה שהם צריכים לשמוע. כאן נכנסת לתמונה החשיבות של ייעוץ חיצוני אובייקטיבי, שמציע זווית ראייה רחבה ואמינה על אתגרי הארגון ועל האסטרטגיות הנדרשות להצלחה.
3. שיפור תקשורת בין מנהלים לעובדים:
השיחה עוסקת גם בקשיים ביצירת הלימה בין ציפיות המנהלים לביצועי העובדים. אבי מסביר איך לייצר "ווין-ווין" שבו העובדים מבינים בדיוק מה מצופה מהם, ומצליחים להוציא מעצמם את המקסימום, תוך שמירה על מוטיבציה והתאמה לצרכי הארגון.
4. הקמת בורדים ניהוליים מותאמים אישית:
כדי להעצים מנהלים ולעזור להם להפוך לקבלני החלטות, אבי וצוותו מקימים בורדים ייעודיים שמסייעים בניתוח נתונים, פיתוח תהליכים וקבלת החלטות חכמות ומהירות.
5. מעבר מארגון מדשדש לארגון רווחי:
באמצעות ייעוץ, יישום תהליכים מובנים ושיטות ניהול מדידות, צוות "פתרונות אפקטיביים" עוזר לארגונים לצאת מתקיעות, לשפר את ביצועי העובדים, ולהשיג צמיחה עסקית בת קיימא.
למי הסרטון הזה מתאים?
אם אתם מנהלים שמחפשים לשפר את הארגון שלכם, בעלי עסקים שרוצים להוציא את העובדים שלכם מהמקסימום, או יזמים שרוצים להבין איך להפוך החלטות לאסטרטגיות מנצחות – הסרטון הזה בשבילכם.
מה תפיקו ממנו?
• הבנה מעמיקה של האתגרים שמנהלים מתמודדים איתם וכיצד ניתן לפתור אותם.
• כלים פרקטיים לשיפור הארגון שלכם מיידית.
• השראה ליצירת שינוי משמעותי שיתבטא הן ברווחיות העסק והן במוטיבציה של העובדים.
📢 אל תחמיצו! לחצו על Play וגלו את הסודות מאחורי הניהול המצליח.[+] Show More
בסרטון הזה תמצאו שיחה מרתקת בין שני אנשי עסקים מובילים – אבי, מנכ"ל ובעלים של "פתרונות אפקטיביים", …וניר דובדבני, שותפו לקבוצת דובדבני. יחד, הם חושפים את הכלים והשיטות שהם פיתחו כדי לעזור לארגונים, למנהלים ולעובדים לצמוח ולממש את הפוטנציאל המלא שלהם.
מה תלמדו בסרטון הזה?
1. מודל הניהול "3-5-8-0":
אבי מציג את השיטה החדשנית שמאפשרת לכל ארגון לבחון תהליכים ומדדים לאורך שלושה חודשים בלבד, בעזרת חמישה מדדי ביצוע מרכזיים (KPI). השיטה נועדה להקל על מנהלים להתמודד עם החלטות מורכבות, לבסס אותן על נתונים ולא על תחושות, ולהאיץ את קצב השגת התוצאות.
2. פרספקטיבה חיצונית – למה היא חשובה?
מנהלים רבים מוצאים את עצמם מבודדים בפסגה, מוקפים באנשי צוות שמספקים להם את מה שהם רוצים לשמוע במקום את מה שהם צריכים לשמוע. כאן נכנסת לתמונה החשיבות של ייעוץ חיצוני אובייקטיבי, שמציע זווית ראייה רחבה ואמינה על אתגרי הארגון ועל האסטרטגיות הנדרשות להצלחה.
3. שיפור תקשורת בין מנהלים לעובדים:
השיחה עוסקת גם בקשיים ביצירת הלימה בין ציפיות המנהלים לביצועי העובדים. אבי מסביר איך לייצר "ווין-ווין" שבו העובדים מבינים בדיוק מה מצופה מהם, ומצליחים להוציא מעצמם את המקסימום, תוך שמירה על מוטיבציה והתאמה לצרכי הארגון.
4. הקמת בורדים ניהוליים מותאמים אישית:
כדי להעצים מנהלים ולעזור להם להפוך לקבלני החלטות, אבי וצוותו מקימים בורדים ייעודיים שמסייעים בניתוח נתונים, פיתוח תהליכים וקבלת החלטות חכמות ומהירות.
5. מעבר מארגון מדשדש לארגון רווחי:
באמצעות ייעוץ, יישום תהליכים מובנים ושיטות ניהול מדידות, צוות "פתרונות אפקטיביים" עוזר לארגונים לצאת מתקיעות, לשפר את ביצועי העובדים, ולהשיג צמיחה עסקית בת קיימא.
למי הסרטון הזה מתאים?
אם אתם מנהלים שמחפשים לשפר את הארגון שלכם, בעלי עסקים שרוצים להוציא את העובדים שלכם מהמקסימום, או יזמים שרוצים להבין איך להפוך החלטות לאסטרטגיות מנצחות – הסרטון הזה בשבילכם.
מה תפיקו ממנו?
• הבנה מעמיקה של האתגרים שמנהלים מתמודדים איתם וכיצד ניתן לפתור אותם.
• כלים פרקטיים לשיפור הארגון שלכם מיידית.
• השראה ליצירת שינוי משמעותי שיתבטא הן ברווחיות העסק והן במוטיבציה של העובדים.
📢 אל תחמיצו! לחצו על Play וגלו את הסודות מאחורי הניהול המצליח.[+] Show More

Now Playing
הצלחה בשלושת המעגלים אישי משפחתי ועסקי
פתרונות אפקטיביים מקבוצת "פורמולה מערכות" נוסדה בשנת 2002, ונחשבת …
פתרונות אפקטיביים מקבוצת "פורמולה מערכות" נוסדה בשנת 2002, ונחשבת לחברה הגדולה והוותיקה בישראל לבקרת הוצאות, ליווי מסחרי, ויישום בפועל של חיסכון בעלויות.

Now Playing
חוסר התועלת מחרטה על העבר
מה אני רואה בהסתכלות על העבר?
מה אני רואה בהסתכלות על העבר?

Now Playing
מה היית מתקן בעבר שלך?
פתרונות אפקטיביים מקבוצת "פורמולה מערכות" נוסדה בשנת 2002, ונחשבת …
פתרונות אפקטיביים מקבוצת "פורמולה מערכות" נוסדה בשנת 2002, ונחשבת לחברה הגדולה והוותיקה בישראל לבקרת הוצאות, ליווי מסחרי, ויישום בפועל של חיסכון בעלויות.

Now Playing
החסרון והיתרון של מעבר לסטטוס עצמאי
מתי בעל עסק הופך לבעל חברה מצליחה?
מתי בעל עסק הופך לבעל חברה מצליחה?

Now Playing
מסלול החיים שצריך לעשות
מהי סביבת הלמידה שלנו?
מהי סביבת הלמידה שלנו?

Now Playing
צריך לרצות יותר
אני רוצה עוד..
אני רוצה עוד..

Now Playing
קשר עם הלקוח והמחיר שמציעים
איך ניגשים ללקוחות?
איך ניגשים ללקוחות?

Now Playing
מתן מחיר
הבעיה שהרוב מתמחרים בחסר ונותנים ביתר
הבעיה שהרוב מתמחרים בחסר ונותנים ביתר

Now Playing
תהליך המכירה והכאבים
מתי מתחילה המכירה? קונים כי צריך?
מתי מתחילה המכירה? קונים כי צריך?