ניהול עסק בצורה יעילה ומיטבית מחייב ביצוע תהליכי בקרה שוטפים כחלק מהתנהלות עסקית נכונה ונבונה.
תהלכי בקרה ובדיקה נועדו לאתר נקודות תורפה וחולשה בהתנהלות העסקית, הוצאות ועלויות מיותרות ועודפות ודרכים יצירתיות לחיסכון ולתפעול נכון.ניהול עסקי מוצלח מבוסס על חיסכון בהוצאות והגדלת הכנסות וזאת באמצעות שיטות וכלים יעילים לניהול ארגוני מוצלח.
אחד האמצעים החיוניים בתחום הינו קבלת ייעוץ מקצועי מגורם חיצוני ואובייקטיבי המסוגל להטמיע פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות עסקים.

הליווי המקצועי מסייע בבניית תוכנית אסטרטגית להתייעלות והתנהלות ארגונית נכונה שתוביל לצמיחה פיננסית ומקצועית. ישנם כמה כלים ושיטות היכולים לתרום להצלחה עסקית והרי הם לפניכם.
בקרה על תהליכי רכש ותפעול
ניהול עסק קטן כגדול כולל ביצוע הזמנות רכש ועבודה מול ספקים שונים. לעתים קרובות, תהליכי הרכש מבוצעים בצורה לא יעילה ומפוזרת, מה שמוביל להוצאות מיותרות ולא הכרחיות הנובעות מחוסר תיאום ובקרה. עסקים נדרשים לרכוש ציוד לעסק החל מציוד ומיכון משרדי, דרך משטחים ואריזות ועד למוצרים ולסחורה הנמכרים.
עבודה מול ספק סיטונאי אחד וריכוז תהליכי הרכש יביאו לחיסכון בעלויות ובזמן. ריכוז תהליכי הרכש יאפשר לכם ליהנות מהנחות וביצוע קנייה מרוכזת לטווח ארוך שתעניק לכם שקט נפשי וביטחון לאורך זמן.
התייעלות וחיסכון במגוון תחומים בהתנהלות העסקית
אחת ההוצאות הכבדות בניהול עסק הינה חשבון החשמל. תחום האנרגיה מחייב ביצוע התאמות ושילוב פתרונות לחיסכון באנרגיה כגון בדיקת הדירוג האנרגטי של מוצרי החשמל, שימוש בתאורה חסכונית, והקפדה על טמפרטורה מתאימה בחלל ומרחב העבודה.
כלי חשוב נוסף להתייעלות ולחיסכון בעלויות הינו מעבר מהתעסקות בניירת לארכיון דיגיטלי החוסך מקום, זמן, עלויות ומאפשר שמירה על סדר וארגון.
ייעוץ מקצועי חיצוני יפתח לכם דרכים יעילות לחיסכון בעלויות וזאת לאחר בחינה של כלל ההיבטים הרלוונטיים בהתנהלות הארגונית בהם: תקשורת, תחבורה וליסינג, שילוח בינלאומי, שירותי שמירה וניקיון, מזון והסעדה, מדיה ופרסום, ביטוח, מיסים ועוד. תהליכי הבקרה כוללים בן היתר: בדיקת חיובים בפועל מול הסכמי התקשרות, איתור חיובים חריגים, חילול תרחישים מסחריים, אפיון צרכים והחלת שינויים טכנולוגיים.
פתרונות אפקטיביים לעסקים – ייעוץ עסקי וליווי פיננסי מידי מומחים
חברת פתרונות אפקטיביים מתמחה בייעוץ עסקי וליווי מקצועי של חברות, ארגונים ועסקים בדרך לצמיחה ושגשוג. צוות המומחים שלנו מחויב לפעול לטובת הלקוח ומספק מגוון שיטות וכלים להגדלת הכנסות ולהקטנת הוצאות.
אנו נבנה עבורכם תוכנית אסטרטגית לניהול המבוססת על סקר בקרת עלויות והצגת דו"ח תשקיף מנהלים. החברה בוחנת את ההתנהלות הארגונית בשלושה מישורים: חשבונאי, מסחרי ומסלולי ומאפשרת לכם להסיק מסקנות, ליישם ולהטמיע שיטות עבודה נכונה ויעילות שיובילו להצלחה ושגשוג פיננסיים ומקצועיים.
עוד מאמרים בנושא...

אומנות הבחירה – איך לזהות ספק מיקור חוץ טוב
לא רק מחיר, אלא גם תרבות ארגונית מציאת ספק מיקור חוץ טוב דומה לדייט מוצלח – לא מספיק ללכת על היפה או על הזול ביותר. חשוב לבחון התאמה ערכית ותרבותית, ניסיון קודם, שיטות עבודה והמלצות מהימנות. ספק איכותי הוא כזה שלא רק מבצע משימות,

Offshore, Nearshore או Onshore – מה עדיף לארגון שלך?
זמן תגובה מול פערי תקשורת כאשר ארגון שוקל לעבור למודל של מיקור חוץ, אחת ההחלטות הקריטיות היא מיקום הספקים: האם לשכור צוות רחוק מעבר לים (Offshore), בסביבה גיאוגרפית קרובה (Nearshore), או בתוך אותה מדינה (Onshore)? כל מודל מביא איתו יתרונות ואתגרים שונים, והבחירה ביניהם

האם מיקור חוץ מתאים לכל סוג עסק?
הצצה מאחורי הקלעים מיקור חוץ הוא פתרון שמושך יותר ויותר עסקים בזכות ההבטחה לחיסכון, גמישות וגישה למומחים. אבל האם הוא מתאים לכל עסק? לא תמיד. התשובה תלויה בפרמטרים כמו אופי התחום, רמת הסודיות, משך הפעילות, הצרכים התפעוליים – ובעיקר בגישה של ההנהלה. בעוד שיש

טעויות נפוצות במיקור חוץ ואיך להימנע מהן
מגדירים ציפיות – חוסכים אכזבות אחת הטעויות הכי שכיחות בתחום מיקור החוץ היא חוסר בהירות בהסכמים, בהגדרת יעדים ובלוחות זמנים. עסקים רבים פונים לשירותי מיקור חוץ במטרה לחסוך בעלויות ולקבל שירות איכותי, אך לא מקדישים מספיק תשומת לב לניסוח מדויק של הדרישות והציפיות מהספק.

אומנות המיקור החוץ – למה לשכור שכירים אם אפשר לצמוח עם שותפים
מבוא: בעולם העסקי המודרני, ארגונים מחפשים דרכים יצירתיות לשמור על גמישות, לחסוך משאבים ולנצח בתחרות הקשה. אחת השיטות הבולטות להשגת מטרות אלה היא מיקור חוץ (Outsourcing). בעוד שבעבר מיקור חוץ נתפש כפתרון זמני לחברות גדולות בלבד, הרי שכיום יותר ויותר עסקים – קטנים, בינוניים וגדולים

שיטת 70/30 לניהול משאבים: כיצד לתעדף השקעות מול קיצוצים באופן אפקטיבי
מבוא בעשור האחרון מתמודדים מנכ״לים ומנהלי כספים עם לחץ כפול: מצד אחד הצורך להגדיל הכנסות באמצעות השקעות בחדשנות, ומצד אחר דרישה מתמדת לצמצום הוצאות תפעוליות לשם שמירה על רווחיות ותזרים חיובי. שיטת 70/30 מספקת מסגרת אסטרטגית גמישה לאיזון בין שני הכוחות הללו באמצעות כללי אצבע
מאמרים קשורים לנושא.