תחומי ההתמחות של חברתנו הם רבים ומתפרשים על כל הצרכים הלוגיסטיים של העסק.
אנו מספקים קורת גג אחת עבור עסקים בניהול ההוצאות השוטף של העסק ומציאת מגוון פתרונות להוזלה משמעותית של הוצאות העסק בכל תחום.
אלו תחומי ההתמחות שלנו:
חיסכון בעלויות
כל תחום במשרד ובעסק, החל מהזמנת ציוד משרדי, קייטרינג והסעדה, דרך שילוח בינלאומי, הפקת משכורות, מתפקד אחרת כאשר הוא מלווה בייעוץ הנועד לייעל ולהוזיל עלויות. המשרד שלנו מהווה אבן דרך עבור עסקים רבים אשר לאחר קבלת ייעוץ מאיתנו והטמעתו, שינו את הרווחיות שלהם, הוזילו עלויות ויצאו לדרך חדשה, רווחית ומתודית עבור העסק שלהם.

בדיקת חשבוניות
תחום החשבוניות יכול להיות חור שחור בכלכלה של כל עסק ללא מעקב מא׳ ועד ת׳. אנו מציעים ניסיון רב בתחום בדיקת חשבוניות ומספקים מערכות מידע ממוחשבות לבדיקת חשבוניות וביצוע בילינג, בדיקת חיובי יתר ועוד. הצוות שלנו בודק חשבוניות אל מול הסכמים וחוזים, מאשר את תקיפותן, ומאפשר תשלום אך ורק לאחר שכל הנתונים נבדקו היטב ותועדו.
חטיבת הרכש
במהלך השנה אתם חותמים על חוזים והסכמים רבים. גם לאחר חתימת החוזה, המציאות דינמית ומשתנה וקיים צורך לעדכן חוזים ולבדוק את תרומתם בטווח הארוך לעסק. פעם בשנה אנו שולחים מומחה מטעמנו אשר בודק את כל החוזים ומוודא את הרלוונטיות שלהם, כמו גם את האכיפה. כמו כן אנו בודקים שקיימים הסכמים ברי תוקף ומעודכנים מול כל ספק שירות, מה הסטטוס שלהם יחסית לשוק המשתנה והאם העסק עומד בתקציב הרכישות השנתי.
חטיבת הטכנולוגיות
החברה שלנו מספקת מספר פתרונות טכנולוגיית אשר מעניקים אפשרות לניהול דיגיטלי של תחומים שונים בעסק והפשטת תהליכים. ביניהם, מערכת Contractplus המאגדת את כל החוזים וההסכמים של העסק, מנהלת לוחות זמנים לעמידה ביעדים ומתפעלת התראות. בנוסף, אנו מציעים מערכת מענה אנושי הפעיל 24 שעות, 365 ימים בשנה. הפתרונות הטכנולוגיים שאנו מציעים מוזילים עלויות בצורה משמעותית.
יתרון הגודל
מעבר לפתרונות הטכנולוגיים, הלוגיסטיים והכלכליים שאנו מציעים, אנו יכולים להוזיל עלויות בשימוש בנדבך נוסף והוא חוזים משתלמים יותר עם ספקים. יתרון זה נובע מהגודל של חברתנו והמשקל שלה במשק. אחרי כמעט שני עשורים וקהל לקוחות שחוצה את האלף במספרו, ספקים רבים יציעו לנו את המחירים הטובים ביותר ויאפשרו לנו להוזיל עלויות עבורכם בצורה משמעותית.

AI ו-HR – איך בינה מלאכותית משנה את חוקי המשחק בניהול עובדים – חלק ראשון
מבוא בעשור האחרון, תחום משאבי אנוש עבר שינויים מהותיים בעקבות כניסת טכנולוגיות חדשות וכלים דיגיטליים מתקדמים. ארגונים כיום נדרשים להתמודד עם תחרות גוברת בשווקים, עם מורכבות בכל הקשור לניהול הון אנושי, ועם הצורך לייעל תהליכים כדי להישאר רלוונטיים. במקביל, עלייתן של מערכות בינה מלאכותית (AI)

השיטה לחיסכון בארגונים: כך תייעלו עלויות בלי לפגוע בפעילות
מבוא במציאות העסקית הדינמית של ימינו, ארגונים מחפשים דרכים חכמות להתייעלות תקציבית מבלי לפגוע באיכות השירות או התפוקות העסקיות. אחת הדרכים היעילות להשיג זאת היא באמצעות חיסכון בעלויות בתחומי תפעול ומנהלה שאינם בליבת העשייה של הארגון. בעזרת ניתוח מקצועי, בקרה שיטתית ויישום שיטת COST EFFECTIVE,

לא רק שיווק, שליחות: סיפור אהבה לרגל יום המעשים הטובים
לקוח של קבוצת דובדבני , בחורה אחת, זר כלה, ומהלך שכבש את הרשתלרגל יום המעשים הטובים שיחול ב־25 במרץ 2025, החלטנו לשתף סיפור יוצא דופן – לא רק על שיווק אפקטיבי, אלא על יוזמה, ערכים ואהבה. אסף נבון, שליח בנשמה, לקוח של פתרונות אפקטיביים ובעל

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא מדיה ופרסום
מבוא בעידן הדיגיטלי, עסקים מוציאים סכומים משמעותיים על פרסום במדיות שונות – טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק, שיווק באמצעות תוכן, ואפילו משפיענים. הבעיה העיקרית היא שלא תמיד יש בקרה אפקטיבית על התקציב, ולעיתים ההחזר על ההשקעה (ROI) אינו מצדיק את ההוצאה. אז

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בציוד ומיכון משרדי
ניהול ציוד ומיכון משרדי הוא אתגר משמעותי עבור כל ארגון, קטן כגדול. מכונות צילום, מדפסות, פקסים, חומרי מתכלה (כגון נייר, טונרים וראשי דיו), מערכות ארכיון וניהול מסמכים – כולם מצריכים הוצאות קבועות, ולעיתים קרובות בלתי מבוקרות. בעידן שבו השוק מציע מגוון פתרונות דיגיטליים, שימוש מושכל

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בתחום בקרת שכר
מבוא בעולם הארגונים והתעסוקה, ניהול השכר והוצאות כוח האדם הוא אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר המשפיעים על הרווחיות הכוללת של החברה. לא משנה אם אתם מנהלים חברת סטארטאפ קטנה או ארגון ותיק עם מאות עובדים ברגע שהשכר וההעסקה אינם מנוהלים כראוי, אתם עשויים לגלות שתקציבים גדולים
מאמרים קשורים לנושא.