לקוח של קבוצת דובדבני , בחורה אחת, זר כלה, ומהלך שכבש את הרשת
לרגל יום המעשים הטובים שיחול ב־25 במרץ 2025, החלטנו לשתף סיפור יוצא דופן – לא רק על שיווק אפקטיבי, אלא על יוזמה, ערכים ואהבה.
אסף נבון, שליח בנשמה, לקוח של פתרונות אפקטיביים ובעל אתר האינטרנט "שליש גן עדן", הבחין בקמפיין מקורי של אליאור שריג, בחורה צעירה ואמיצה שהחליטה לפרסם פוסט בו היא מחפשת חתן "צדיק וחייכן". הרשת געשה, לייקים ותגובות זרמו – אבל אז הגיע אור איליה, לקוח של קבוצת דובדבני מבית פתרונות אפקטיביים, ולקח את העניין צעד קדימה – או אולי זר קדימה.
יוזמה עם ניחוח של כלה
אור החליט שלא להסתפק בפעולה דיגיטלית. הוא הזמין זר כלה ממותג, עלה על חליפה ונסע עד לירושלים לפגוש את אליאור – מחווה אותנטית שמזמן לא ראינו, בטח לא בעידן שבו "לייק" נחשב לאקט.
אליאור שיתפה בסטורי: "הגיע בחור חמוד בחליפה", משפט שהוביל אותנו בחברת פתרונות אפקטיביים, ובראשם מנכ"ל החברה אבי פרץ, לומר חד וחלק:
"לא חמוד – מדהים. 100 מתוך 100".
ואז נולד הקמפיין שכבש את הרשת
לאור ההתרגשות, נולד שלט חדש – לא רק בשביל אור, אלא בשם כל מי שמאמין באהבה, יוזמה ואמונה:
"מחפשים כלה לבנות בית של קדושה ואהבה. אשת חיל שבליבה טהרה ובמעשיה ברכה."
מסר מהלב ליום המעשים הטובים
הסיפור הזה הוא תזכורת לכך ששיווק אפקטיבי יכול להיות שליחות אמיתית. לא הכול קליקים והמרות – לפעמים זה מעשה טוב, אהבה פשוטה, או זר של כלה בדרך לירושלים.
25.3.2025 – יום המעשים הטובים הוא לא רק תאריך ביומן. זה קריאה לפעולה – ואור איליה לקח אותה ללב.
בשורה התחתונה?
לקוחות כאלה יש רק בפתרונות אפקטיביים. קריאייטיב כזה – נולד מהלב.
מאמרים קשורים לנושא.