ניהול עסק בצורה יעילה ומיטבית מחייב ביצוע תהליכי בקרה שוטפים כחלק מהתנהלות עסקית נכונה ונבונה.
תהלכי בקרה ובדיקה נועדו לאתר נקודות תורפה וחולשה בהתנהלות העסקית, הוצאות ועלויות מיותרות ועודפות ודרכים יצירתיות לחיסכון ולתפעול נכון.ניהול עסקי מוצלח מבוסס על חיסכון בהוצאות והגדלת הכנסות וזאת באמצעות שיטות וכלים יעילים לניהול ארגוני מוצלח.
אחד האמצעים החיוניים בתחום הינו קבלת ייעוץ מקצועי מגורם חיצוני ואובייקטיבי המסוגל להטמיע פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות עסקים.

הליווי המקצועי מסייע בבניית תוכנית אסטרטגית להתייעלות והתנהלות ארגונית נכונה שתוביל לצמיחה פיננסית ומקצועית. ישנם כמה כלים ושיטות היכולים לתרום להצלחה עסקית והרי הם לפניכם.
בקרה על תהליכי רכש ותפעול
ניהול עסק קטן כגדול כולל ביצוע הזמנות רכש ועבודה מול ספקים שונים. לעתים קרובות, תהליכי הרכש מבוצעים בצורה לא יעילה ומפוזרת, מה שמוביל להוצאות מיותרות ולא הכרחיות הנובעות מחוסר תיאום ובקרה. עסקים נדרשים לרכוש ציוד לעסק החל מציוד ומיכון משרדי, דרך משטחים ואריזות ועד למוצרים ולסחורה הנמכרים.
עבודה מול ספק סיטונאי אחד וריכוז תהליכי הרכש יביאו לחיסכון בעלויות ובזמן. ריכוז תהליכי הרכש יאפשר לכם ליהנות מהנחות וביצוע קנייה מרוכזת לטווח ארוך שתעניק לכם שקט נפשי וביטחון לאורך זמן.
התייעלות וחיסכון במגוון תחומים בהתנהלות העסקית
אחת ההוצאות הכבדות בניהול עסק הינה חשבון החשמל. תחום האנרגיה מחייב ביצוע התאמות ושילוב פתרונות לחיסכון באנרגיה כגון בדיקת הדירוג האנרגטי של מוצרי החשמל, שימוש בתאורה חסכונית, והקפדה על טמפרטורה מתאימה בחלל ומרחב העבודה.
כלי חשוב נוסף להתייעלות ולחיסכון בעלויות הינו מעבר מהתעסקות בניירת לארכיון דיגיטלי החוסך מקום, זמן, עלויות ומאפשר שמירה על סדר וארגון.
ייעוץ מקצועי חיצוני יפתח לכם דרכים יעילות לחיסכון בעלויות וזאת לאחר בחינה של כלל ההיבטים הרלוונטיים בהתנהלות הארגונית בהם: תקשורת, תחבורה וליסינג, שילוח בינלאומי, שירותי שמירה וניקיון, מזון והסעדה, מדיה ופרסום, ביטוח, מיסים ועוד. תהליכי הבקרה כוללים בן היתר: בדיקת חיובים בפועל מול הסכמי התקשרות, איתור חיובים חריגים, חילול תרחישים מסחריים, אפיון צרכים והחלת שינויים טכנולוגיים.
פתרונות אפקטיביים לעסקים – ייעוץ עסקי וליווי פיננסי מידי מומחים
חברת פתרונות אפקטיביים מתמחה בייעוץ עסקי וליווי מקצועי של חברות, ארגונים ועסקים בדרך לצמיחה ושגשוג. צוות המומחים שלנו מחויב לפעול לטובת הלקוח ומספק מגוון שיטות וכלים להגדלת הכנסות ולהקטנת הוצאות.
אנו נבנה עבורכם תוכנית אסטרטגית לניהול המבוססת על סקר בקרת עלויות והצגת דו"ח תשקיף מנהלים. החברה בוחנת את ההתנהלות הארגונית בשלושה מישורים: חשבונאי, מסחרי ומסלולי ומאפשרת לכם להסיק מסקנות, ליישם ולהטמיע שיטות עבודה נכונה ויעילות שיובילו להצלחה ושגשוג פיננסיים ומקצועיים.
עוד מאמרים בנושא...

מפת הדרכים לצמיחה עסקית בשנת 2025
תחזיות, כלים וטכניקות לחברות קטנות ובינוניות – איך לזהות מנועי צמיחה פנימיים מבוא בשנת 2025, צמיחה עסקית אינה תוצאה של מזל – אלא תוצאה של בחירות ניהוליות מדויקות, שימוש נכון בנתונים וזיהוי מוקדם של מנועי צמיחה פנימיים. בעידן של שיבושים טכנולוגיים, תחרות מוגברת ושוק עבודה

המעבר מניהול מבוסס תחושות לניהול מבוסס נתונים
דאטה כמנוע אסטרטגי – איך למנף מידע לקבלת החלטות ניהוליות חכמות מבוא ניהול טוב היה לאורך ההיסטוריה עניין של אינטואיציה, ניסיון, חוכמת רחוב וקבלת החלטות על סמך תחושת בטן. אך בעידן הדיגיטלי, שבו כל פעולה ארגונית מייצרת נתונים, העולם עובר מהפכה – המעבר מניהול מבוסס

מדדי הצלחה חדשים לעידן החדש
למה ROI ו-EBITDA לא מספיקים – אילו מדדים ארגונים מתקדמים באמת בודקים היום מבוא בעולם העסקי של היום, תחרות מהירה, לקוחות דיגיטליים ונתונים בשפע הופכים את המושג "הצלחה" למורכב ודינמי מאי פעם. מדדים מסורתיים כמו ROI (החזר על השקעה) ו-EBITDA (רווח לפני ריבית, מס, פחת

המנכ"ל כמאיץ רווחיות
איך לחבר בין חזון עסקי, ניתוח פיננסי ופעולות מדידות לטובת צמיחה מהירה מבוא במציאות עסקית משתנה, תחרותית ולעיתים כאוטית – המנכ"ל איננו רק מנהל. הוא מאיץ. מי שמחבר בין החזון הארגוני לבין הפעולות היומיומיות, בין המספרים על הדו"ח לבין מה שקורה באמת בשטח.בעידן שבו ניתוחים

אומנות הבחירה – איך לזהות ספק מיקור חוץ טוב
לא רק מחיר, אלא גם תרבות ארגונית מציאת ספק מיקור חוץ טוב דומה לדייט מוצלח – לא מספיק ללכת על היפה או על הזול ביותר. חשוב לבחון התאמה ערכית ותרבותית, ניסיון קודם, שיטות עבודה והמלצות מהימנות. ספק איכותי הוא כזה שלא רק מבצע משימות,

Offshore, Nearshore או Onshore – מה עדיף לארגון שלך?
זמן תגובה מול פערי תקשורת כאשר ארגון שוקל לעבור למודל של מיקור חוץ, אחת ההחלטות הקריטיות היא מיקום הספקים: האם לשכור צוות רחוק מעבר לים (Offshore), בסביבה גיאוגרפית קרובה (Nearshore), או בתוך אותה מדינה (Onshore)? כל מודל מביא איתו יתרונות ואתגרים שונים, והבחירה ביניהם
מאמרים קשורים לנושא.