
מערכת ניהול מרכזית לביצוע מעקב ובקרה על כל החוזים וההתקשרויות של הארגון
מהיום אין צורך לזכור ואין יכולת לשכוח…מטרתה העיקרית של מערכת הינה לייצר שקיפות באמצעות
הפיכת ההסכמים למידע זמין ונגיש לעובדים לביצוע בקרה שוטפת והעלאת המודעות על ידי:
- בחירת הסמכות לאישור ההסכמים, הנהלה כללית / מחלקת כספים / רכש.
- ניהול תיק מבוקר של כל ההסכמים כולל היסטוריה ומסקנות כבסיס להתקשרות חדשה.
- הקפדה על ביצוע התקשרויות מול הספקים בהסכם כתוב בלבד ועלפי נוהלי החברה.
- יישום מלא של ההתקשרות.
- חיסכון בזמן וכסף.
- שירות מוקפד.
- מניעת הונאות.
- ביצוע הערכת ספקים קיימים ואיסוף המידע באיתור ספקים חדשים.
- בקרה תקציבית על הוצאות החברה.
המערכת מאפשרת :
- להקים הסכם.
- לנהל מעקב אחר סיום/חידוש ההסכם, תום תקופת אחריות, בונוס, ערבות, שינויי מחיר ועוד…
- לנהל היסטוריית הסכמים קודמים.
- לקבל התראות במועד שנוח לכם! לתיבות המייל של כל הגורמים הרלוונטיים במקביל.
- להעלות לאתר מאובטח את כל נתוני הספקים שלכם וכל מסמך שאתם רוצים לשמור ולתעד.
ממשק פשוט וידידותי להפעלה בעברית מלאה. זמין בכל מכשיר – טלפון נייד / מכשיר טאבלט / מחשב נייח או נייד.