רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

קטגוריות
ארכיונים
דצמבר 2024
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
פתרונות אפקטיביים

הביטוח מסרב לשלם? כך תתמודדו

מבוטחים רבים ששילמו במשך שנים על ביטוח מגלים בעת צרה שחברת הביטוח לא שם בשבילם. זה מה שאפשר לעשות כשנתקלים בסירוב.

אנחנו רוכשים ביטוח כדי שבעת צרה הוא יכסה את ההוצאות הנלוות לאירוע הביטוחי. אבל לא פעם, למרות ששילמנו על הפוליסה מדי חודש, ברגע האמת חברת הביטוח שלנו מערימה קשיים, מעכבת את התשלום שאנחנו זקוקים לו באופן מיידי, מוכנה לשלם חלקית ולעיתים אף מסרבת לשלם. מקרים רבים של סירוב מגיעים לבתי משפט.

מדד שירות חברות הביטוח של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, מגלה שבביטוחי בריאות שיעור התביעות שזוכות להיענות חיובית מצד החברות הוא 83%; בביטוח תאונות אישיות שיעור התביעות המשולמות הוא 78%; בביטוח אבדן כושר עבודה – 73% ובביטוח סיעוד – רק 72%.

העובדה שאלפי מבוטחים לא מקבלים פיצוי כספי באופן מידי כשהם זקוקים לו היא מקוממת. לעיתים התביעה נפסלת עקב תת סעיף שלא שמתם לב אליו כשחתמתם על רכישת הפוליסה, חריג שלא נכללה בה וכדומה.

מה לעשות כשחברת הביטוח מעכבת תשלום או מסרבת לשלם?

  • ודאו שהפוליסה משולמת והיא בתוקף.
  • התקשרו לחברת הביטוח ובקשו לקבל העתק מהצעת הביטוח שאתם חתומים עליה.
  • בדקו שהצהרת הבריאות ויתר הפרטים שמסרתם כשרכשתם את הפוליסה נכונים.
  • בדקו מה סכום הפיצוי על פי הפוליסה והאם הוא מעודכן.
  • בקשו לקבל העתק נספח פוליסה רלוונטי מחברת הביטוח. יש לשים לב שהנספח רלוונטי לתאריך רכישת הביטוח.
  • שמרו כל ניירת רלוונטית ומסמכים רפואיים (במקרה של ביטוח בריאות או סיעוד).
  • התייעצו עם איש מקצוע אובייקטיבי בתחום הביטוח שיעריך את הסיכויים לקבלת פיצוי במקרה שלכם.


מדוע כדאי לפנות לעו"ד במקרים כאלה?

השפה בה משתמשות חברות הביטוח והפנסיה אינה ברורה בהכרח לכל הציבור, ויש להיזהר במיוחד במילוי וחתימה על טפסים שמשמעותם אינה ברורה לכם עד תום.

טיפול לא מקצועי מול חברות ביטוח ופנסיה יכול לגרום נזק שיהיה קשה לתקן. לכן חשוב שההתנהלות שלכם מול חברת הביטוח תיעשה באמצעות מי שמכיר את השפה.

בניגוד לסוכן הביטוח, שמקבל מחברת הביטוח עמלות והוא לא תמיד אובייקטיבי, עו"ד מחוייב רק כלפי טובת הלקוח.

יש מבוטחים שמתייאשים ומוותרים על ההתמודדות מול חברות הביטוח למרות שהם בטוחים שנעשה להם עוול. מנסיוני, חברות הביטוח מתייחסות אחרת לתביעה שמגיעה אליהם באמצעות עו"ד.

התנהלות נכונה ומקצועית באמצעות עורך דין בעל ניסיון מתחום הביטוח יכולה להגדיל את הסיכויים שתקבלו את המגיע לכם מחברת הביטוח.

ואם גם זה לא יצליח, עורך הדין יוכל להילחם עבורכם בצורה מיטבית גם בבית המשפט.

  • עו"ד אורי בוים ממשרד עורכי הדין בוים & תומא עוסק בתביעות מול חברות ביטוח.

פורסם באתר פסק דין

עוד מאמרים בנושא...

פתרונות אפקטיביים
מאמרים

שעון קיץ 2024: מתי מזיזים את השעון? כל התשובות לקראת המעבר – פורסם באתר ישראל היום

בסוף השבוע הבא ישראל עוברת לשעון קיץ, כל מה שצריך לדעת לקראת המעבר • בדקנו מה בכלל הביא להחלטה להחליף את השעון – ומהן השלכותיה. מתי שעון קיץ 2024? ב-29 במרץ 2024, בשעה 02:00, מדינת ישראל תזיז את השעון שעה אחת קדימה – ובכך נעבור

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מאמרים

מחברה בגרעון תקציבי לעודף תקציבי

ישנן סיבות רבות שמובילות חברות למצב של גרעון תקציבי ויש מגוון דרכים לצאת משם לדרך של תחיה עסקית ורווחיות. מאמרים קשורים לנושא. תגמול עובדים התחרות הגדולה בשוק העבודה מייצרת לחץ גדול על מנהלי העסקים. הם מעוניינים גם להרוויח הרבה וגם לשמור על העובדים הטובים… חיסכון

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מאמרים

האשראי שנתנו הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים עלה במחצית הראשונה של 2021 ביחס לשנת 2020

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה: האשראי שנתנו הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים עלה במחצית הראשונה של 2021 ביחס לשנת 2020 – עדין הגידול באשראי לעסקים קטנים מהווה כשליש בלבד מהגידול באשראי לעסקים גדולים מאמרים קשורים לנושא. מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים כחלק מבחינת

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מאמרים

פריסת מס שבח: הטבת המס שאתם חייבים להכיר

פריסת מס שבח עשויה להקל על מוכר נכס בתשלום המיסים. מאמרים קשורים לנושא. ביהמ"ש: גם חברות רשאיות לפרוס תשלומי מס שבח שלוש חברות מכרו נכס שהיה בבעלותן וביקשו לפרוס את מס השבח שהוטל עליהן על פני 4 שנים…. רשות המסים תרחיב את פריסת התשלומים בהחזרת

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
מאמרים

הביטוח מסרב לשלם? כך תתמודדו

מבוטחים רבים ששילמו במשך שנים על ביטוח מגלים בעת צרה שחברת הביטוח לא שם בשבילם. זה מה שאפשר לעשות כשנתקלים בסירוב. אנחנו רוכשים ביטוח כדי שבעת צרה הוא יכסה את ההוצאות הנלוות לאירוע הביטוחי. אבל לא פעם, למרות ששילמנו על הפוליסה מדי חודש, ברגע האמת

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים
המומחים של פתרונות

סגנונות תקשורת – להתקשר ולהשפיע

עיקרון ההשפעה – לעקוב ולהוביל בכל ארגון ישנם תפקידים רבים אשר נדרשים להשפיע על אחרים ולהוביל אותם דרך תקשורת בינאישית אפקטיבית. מאמרים קשורים לנושא. תקשורת מנצחת ככלי למינוף תהליכי שירות ומכירה בכל ארגון אנשים עושים עסקים עם אנשים ולכן הבסיס לכל מערכת יחסים שלנו עם

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק