בטרם אתם מבצעים בחירה באחד מדרכי הליסינג, עליכם להיוועץ עם יועץ ליסינג.
הוצאות על כלי רכב והמימון שלו הן רבות מאוד. ההסכם עם חברת הליסינג והתנאים שלו מסובכים ביותר ועשויים להביא אתכם להוצאות מיותרות.
ליסינג תפעולי
כאשר בוחרים לבצע ליסינג תפעולי עשויים להיות לקוחות פרטיים או לקוחות עסקיים.
רצוי להתייעץ עם יועץ ליסינג מקצועי.
היתרונות של ליסינג תפעולי:
- תדעו מבעוד מועד מה התשלום אשר נדרש מכם לשלם מדי חודש, בלי כל מיני הפתעות חריגות.
- הנכם הקובעים מה יהיה התשלום החודשי שלכם.
- תיהנו משירות מוסך שילווה אליכם –טיפול תקופתי ואחזקה שלמה.
- מנהל תיק לקוחות פרטי ישמח להעניק עבורכם שירות החל מעת ביצוע העסקה ולאורך כל העת של השירות, ליווי ושירות פרטי.
- הוא ייעץ בידכם באיזה סוג דגם לבחור ויהווה איש קשר בין החברה של ליסינג תפעולי לבינכם בכל התחומים הרלוונטיים.
- כלי רכב חלופי – באם כלי הרכב שלכם יהיה בלתי תקין לשם טיפול, תעניק לכם החברה כלי רכב אשר הינו חלופי וכך תוכלו להמשיך במהלך החיים שלכם, ללא דאגות מיותרות.
ליסינג מימוני
ליסינג מימוני הינו הלוואה עבור קנייה של כלי רכב חדש, כאשר כלי רכב זה לא יהיה בבעלות שלכם עד להשבת שאר החוב.
מיועד עבור מי מבינכם אשר אינו רוצה בליסינג תפעולי או לבני אדם פרטיים הנדרשים להלוואה לשם קניית כלי רכב בדרך של ליסינג מימוני.
היתרונות של ליסינג מימוני:
- יחס אישי – ימונה לכם מנהל תיק לקוח פרטי, אשר יודע את הדרישות שלכם ויהלום עבורכם מענה של ליסינג.
- אין מסבים נזק למסגרת האשראי שלכם – ליסינג מימוני נותן בידכם קניית כלי רכב ללא הסבה של נזק למסגרת האשראי ובאובליגו אשר נמצא בבנק שלכם.
- כלי הרכב עשוי להיות שלכם – בסיום מועד העסקה, ניצבת בידכם החלופה לקניית כלי הרכב בעלות נמוכה יותר אשר עליה הוסכם מבעוד מועד.
- אופציות מימון נינוחות – ליסינג מימוני נותן בידכם מימון של קניית כלי רכב בתשלומים נינוחים ולא בהוצאה בפעם אחת.
מאמר מס' 10 – פיתוח צוותים והעצמת עובדים
במציאות העסקית הדינמית של ימינו, הארגונים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים, הכוללים תחרות גוברת, טכנולוגיות חדשות ושינויים בסביבה העסקית. על מנת לעמוד באתגרים אלו ולהבטיח את הצלחתם ארוכת הטווח, ארגונים נדרשים לטפח ולהעצים את הצוותים שלהם. פיתוח צוותים והעצמת עובדים הפכו לכלים מרכזיים בניהול המודרני,
מאמר מס' 9 – שיפור חוויית העובדים (Employee Experience)
בשנים האחרונות, ניהול המשאב האנושי בארגונים עבר מהפכה של ממש. אם בעבר נחשב העובד בעיקר כגורם לייצור וכתוצאה ישירה של עלות לעסק, כיום, ארגונים רבים מבינים כי ההון האנושי הוא הנכס היקר ביותר שלהם. מחקרים מראים כי ארגונים המשקיעים בחוויית העובדים (Employee Experience) נהנים משיפור
מאמר מס' 8 – מעקב והערכה שוטפת של ביצועים (KPI – Key Performance Indicators)
בכל ארגון, עסק או פרויקט, המטרה היא להשיג יעדים מסוימים, לשפר תהליכים ולהגיע לתוצאות אופטימליות. כדי לוודא שהארגון פועל במסלול הנכון וששום דבר לא מתפספס בדרך, יש צורך בכלים שיאפשרו מעקב והערכה שוטפת של ביצועים. אחד הכלים המרכזיים לכך הוא מדדי הביצוע המרכזיים, הידועים גם
מאמר מס' 7 – שימוש בטכנולוגיות מתקדמות
מבוא בעידן הדיגיטלי המתקדם של ימינו, שילוב טכנולוגיות מתקדמות הפך לחלק בלתי נפרד מהתנהלותם של ארגונים. טכנולוגיות כמו בינה מלאכותית (AI), מערכות ניהול משאבים ארגוניים (ERP) ומערכות ניהול פרויקטים (Project Management Systems) מאפשרות אופטימיזציה של תהליכים, ניהול נכון של זמן ומשאבים, וייעול הפעילות היומיומית. השימוש
מאמר מס' 6 – KAIZEN – שיפור מתמיד
מבוא הגישה היפנית של "קייזן" (Kaizen), שמשמעותה המילולית היא "שיפור מתמיד" (קאי = שינוי, זן = טוב), מתייחסת לתפיסת עולם עסקית שממוקדת בשיפור מתמשך בכל תחומי החיים, בין אם מדובר בתהליכים עסקיים, בפעילות הייצור או באיכות חיי העובדים. המושג התפתח בתעשייה היפנית לאחר מלחמת העולם
מאמר מס' 5 – Six Sigma: השיטה לשיפור תהליכים והפחתת שגיאות בארגונים
מבוא Six Sigma היא מתודולוגיה ניהולית ושיטת שיפור תהליכים שנועדה להפחית פגמים, לשפר את האיכות ולייעל את התהליכים בארגונים. השיטה פותחה בשנות ה-80 על ידי חברת מוטורולה, ולאחר מכן אומצה והורחבה על ידי חברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. מאז, הפכה Six Sigma לאחת השיטות המובילות
מאמרים קשורים לנושא.