חיסכון בעלויות הינו שירות מקצועי המיועד לעסקים, חברות וארגונים המעוניינים לבחון מקרוב את מכלול ההוצאות השוטפות עימן הם מתמודדים ובדרך זו להטמיע אסטרטגיות חיסכון במגוון רחב של תחומים שכל אחד מהווה סעיף הוצאה נפרד בעלויות הניהול והתפעול.
תחומים בהם ניתן להטמיע אסטרטגיות חיסכון בעלויות
חיסכון בעלויות התפעול של בית העסק, מתאפשר בכל אחד מהתחומים הרלוונטיים לפעילותו של בית העסק, החל מתחום התקשורת והתחבורה, דרך תחומי האנרגיה, החשמל והפיננסים ועד לתחום השירותים כגון: שירותי מזון והסעדה, שירותי מיכון משרדי, שירותי ניקיון ואחזקה וכדומה. המגוון הרחב של התחומים בהם ניתן להוביל לחיסכון ישיר בעלויות השוטפות, מאפשר לבעלי החברה, הארגון או בית העסק, לצמצם באופן משמעותי את היקף ההוצאות השוטפות ובכך למעשה להגדיל את שורת הרווח הנקי.

חיסכון בעלויות בתחומים שונים – כיצד?
על מנת להוביל לחיסכון מצטבר ומתמשך בעלויות של כל אחד מהתחומים השונים הרלוונטיים לתפעול בית העסק, החברה או הארגון, נדרשת פעולת בקרה מקדימה במסגרתה נבחנות ההוצאות השונות הנלוות לכל תחום ותחום באופן פרטני, כאשר מטרתה של פעולת הבקרה היא לבחון את צרכיו הנקודתיים של בית העסק בכל תחום ותחום וכפועל יוצא מכך להציג בפניו חלופות ואלטרנטיבות אשר יובילו לחיסכון המיוחל בעלויות.
בין יתר התחומים שלגביהם מיושמת פעולות הבקרה ניתן למצוא:
- תקשורת – כל ההוצאות הנלוות לצרכי התקשורת של בית העסק מטלפונים סלולאריים ועד תחזוקת IT וכדומה.
- חשמל – כל ההוצאות הנלוות לצריכת החשמל בבית העסק
- תחבורה, אנרגיה וליסינג- כל ההוצאות הנלוות לאמצעי הניידות של בית העסק (אחזקת רכבים, התקני דלק וכדומה)
- מיכון משרדי – כל ההוצאות הנלוות לרכישה, תחזוקה ותפעול של ציוד מיכון משרדי
- שירותי שמירה וניקיון – כל ההוצאות הנלוות לצרכי התחזוקה השוטפת של בית העסק
- שירותי מזון והסעדה- כל ההוצאות הנלוות לסבסוד ארוחות לעובדים וכדומה
- ביטוח – כל ההוצאות הנלוות למטרות כיסוי ביטוחי
- מדיה ופרסום – כל ההוצאות הנלוות לתפעול מערכי פרסום ושיווק בבית העסק
וזאת לצד תחומים נוספים כגון: מיסים עירוניים, שילוח מקומי ובינלאומי, פיננסים ובקרת שכר.

מסרים ויראליים שיקדמו את העסק שלך
בעידן הדיגיטלי, שבו טווחי הקשב קצרים מתמיד ועומס מידע הוא קרב מתמיד, בולטות מהקהל יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור כל עסק. המפתח להצלחה טמון ביצירת מסרים ויראליים שתופסים את הדמיון של קהל היעד שלך ומתפשטים כמו אש בשדה קוצים ברחבי האינטרנט. אבל איך יוצרים

מיקוד ויצירתיות בעסקים
בעולם העסקים המהיר והמתפתח של היום, הצלחה יכולה להיראות חמקמקה, כמעט כמו חידה אניגמטית שמחכה להיפתר. כיזמים ואנשי מקצוע, אנו שואפים כל הזמן למצוא את הנוסחה המנצחת, אותו מרכיב סודי שיכול להניע את העסקים שלנו לגבהים חדשים. ולמרות שישנם גורמים רבים שתורמים להשגת הצלחה, שניים

חרבות ברזל – חוקים, תקנות שעת חירום וצווים נוספים
בימים אלו, בהם מקודמים דברי חקיקה רבים רצינו להביא לידיעתכם כי באתר ספר החוקים הפתוח הוקם מאגר המרכז את כלל חקיקת החירום הרלוונטית למלחמה. חוקים חוק הארכת תקופות (הוראת שעה – חרבות ברזל) (אומנה לילדים) חוק הארכת תקופות ודחיית מועדים (הוראת שעה – חרבות ברזל)

נבחרת העסקים של ניר דובדבני – תוכנית שידורי לייב עם צוות היועצים והשותפים שלנו – נכון ל29.11.23
תוכנית לייבים לזמן מלחמה מאמרים קשורים לנושא. "חרבות ברזל" ריכוז עדכונים נכון לתאריך 26.10.23 מלחמה בישראל – עדכונים רשות המיסים משרד הכלכלה והתעשייה רשויות נוספות – הודעות לעיתונות פיקוד העורף פרסומים בתקשורת ביטוח לאומי… ספר החוקים הפתוח/חרבות ברזל – נכון ל15.11.23 חרבות ברזל – חוקים,

שלושת מחסומי הקנייה וכיצד נגרום ללקוחות שלנו לקנות
כבעלי עסק אנו נאלצים לעסוק במכירות. הבעיה הגדולה היא שרובנו לא אנשי מכירות. אז כיצד עושים זאת נכון? מאמר מאת: אלכס בונר, יועץ ומרצה לשיווק ומסחר ברשת, במאגר המומחים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. במאמר זה נעמיק את ההבנה של נקודת המבט של הקונה

הארגון האוטומטי – איך אוטומציה שיווקית משפיעה על ניהול העסק?
אסטרטגיה שיווקית המשלבת אוטומציה וכלי בינה מלאכותית, משפרת משמעותית את תהליכי השיווק, המכירות ושירות הלקוחות, מעלה את המוטיבציה של העובדים ומובילה לתוצאות משופרות. מערך השיווק והמכירות, יחד עם ההון האנושי, הם מנועי הצמיחה של חברות וארגונים. אסטרטגיה שיווקית המשלבת אוטומציה וכלי בינה מלאכותית, משפרת משמעותית
מאמרים קשורים לנושא.