ליסינג תפעולי הינה שיטת חכירה של רכבים בכמות משתנה, החל מרכב בודד ועד לצי של אלפי רכבים לחברה.
השיטה מתאימה במיוחד לחברות וארגונים המבקשים לבצע מיקור חוץ עבור צי הרכבים שברשותם. עסקת ליסינג תפעולי כוללת בחירה של סוגי כלי הרכב על ידי הלקוח ותשלום סכום חודשי קבוע לתקופה מוסכמת עבור השימוש בכלי הרכב, תחזוקתם, ביטוח ועוד מגוון שירותים נלווים.
חברות מקצועיות בתחום הליסינג התפעולי מספקות שירות מקיף ומענה לכל הצרכים הנדרשים ללקוח בהם: שירות נהגים, שירותי רכב חלופי, שירותי חילוץ וגרירה ומוקד טלפוני הפעיל 24 שעות ביממה.

למי מתאים השירות ומהם יתרונותיו?
עלות עסקת ליסינג תפעולי ידועה ומוסכמת מראש ולאורך כל תקופת החוזה, הרכב שייך לחברה המספקת את שירותי הליסינג והוא נמצא בבעלותה. חברת ליסינג תפעולי דואגת לכל הפרטים וההיבטים הנכללים בתחום האחזקה השוטפת דוגמת רישיונות וטיפולים. מדובר בשיטה מועדפת על חברות, ארגונים ועצמאים לאחזקה ושימוש בכלי רכב.
העסקה כוללת למעשה קנייה של שירות שבחישוב כולל הינו משתלם וכדאי ביחס לרכישה ואחזקה עצמית של רכב. הלקוח נוהג ברכב שנמצא בבעלות חברת הליסינג ומשלם סכום חודשי קבוע תמורת השימוש.
במדינת ישראל ישנן חברות ליסינג המציעות מחירים משתלמים, רמת שירות גבוהה, יציבות ועמידה בסטנדרטי איכות ומקצועיות ללא פשרות.
סוגי ליסינג תפעולי
ישנם שני סוגי ליסינג תפעולי המותאמים באופן מלא וספציפי לצרכי הלקוח:
- ליסינג תפעולי מלא – תשלום חודשי עבור השימוש ברכב וזאת בצירוף של חבילת שירות מקיפה הכוללת שירותי אחזקה מלאים. הלקוח נהנה מטיפולים שוטפים, החלפת צמיגים, שירותי שינוע, שירותי דרך, חילוץ וגרירה, רכב חלופי ועוד.
- ליסינג תפעולי חלקי – תשלום חודשי עבור השימוש ברכב, ביטוח חובה, אגרת רישוי וביטוח מקיף וכן תשלום נוסף במידה וקיימת חריגה בקילומטראז' אשר הוסכם מראש.
בתום תקופת העסקה, הרכב מוחזר לחברת הליסינג וניתן להאריך את החוזה בהתאם לתנאים החדשים שיוסכמו.
מומחים בהגדלת הכנסות והקטנת הוצאות
חברת ESG מספקת פתרונות אפקטיביים להגדלת הכנסות והקטנת הוצאות לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים. החברה מחויבת לפעול תמיד לטובת האינטרסים של הלקוח ונוקטת בעמדה מקצועית, אובייקטיבית ועצמאית שנועדה להפחית מכם עלויות והוצאות, להגדיל הכנסות ובכך להביא לצמיחה כלכלית, עסקית ומקצועית של החברה שלכם.

מחקר: מה באמת מונע ממנכ"לים לגדול?
מהם באמת החסמים שמונעים ממנכ"לים בישראל לגדול? מבוא מה באמת מונע ממנכ"לים לממש את הפוטנציאל של הארגון שלהם?האם מדובר בעומס יומיומי, ביכולת להנהיג, בהעדר חזון – או שמא בצוות שאינו מגויס או לא נמדד? כדי לענות על השאלות האלו נערך מחקר עומק בקרב 612 מנכ״לים, סמנכ״לים

איך לזהות צווארי בקבוק בארגון ולשחרר אותם בזמן אמת
בכל ארגון מסתתרים "צווארי בקבוק" – אותם שלבים, תהליכים או יחידות שמעכבים את הזרימה התקינה של הפעילות העסקית. הם אינם תמיד גלויים לעין, אך השפעתם ניכרת: איטיות, שחיקה, תסכול בקרב עובדים ואובדן הכנסות. מנכ"ל אפקטיבי יודע לא רק לאתר את החסמים, אלא גם להבין את

מה מנכ"לים בישראל יכולים ללמוד מה-OECD ומה-WEF?
העולם העסקי משתנה בקצב מסחרר, ומנהלים בכירים נדרשים לאמץ תובנות גלובליות כדי להישאר תחרותיים בשוק המקומי. ארגונים כמו ה-OECD (הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי) ו-WEF (הפורום הכלכלי העולמי) מהווים מקור מרכזי לנתונים, מגמות, וכלי מדיניות שמשפיעים על קבלת החלטות ברמה האסטרטגית. עבור מנכ"ל ישראלי, השאלה

מפת הדרכים לצמיחה עסקית בשנת 2025
תחזיות, כלים וטכניקות לחברות קטנות ובינוניות – איך לזהות מנועי צמיחה פנימיים מבוא בשנת 2025, צמיחה עסקית אינה תוצאה של מזל – אלא תוצאה של בחירות ניהוליות מדויקות, שימוש נכון בנתונים וזיהוי מוקדם של מנועי צמיחה פנימיים. בעידן של שיבושים טכנולוגיים, תחרות מוגברת ושוק עבודה

המעבר מניהול מבוסס תחושות לניהול מבוסס נתונים
דאטה כמנוע אסטרטגי – איך למנף מידע לקבלת החלטות ניהוליות חכמות מבוא ניהול טוב היה לאורך ההיסטוריה עניין של אינטואיציה, ניסיון, חוכמת רחוב וקבלת החלטות על סמך תחושת בטן. אך בעידן הדיגיטלי, שבו כל פעולה ארגונית מייצרת נתונים, העולם עובר מהפכה – המעבר מניהול מבוסס

מדדי הצלחה חדשים לעידן החדש
למה ROI ו-EBITDA לא מספיקים – אילו מדדים ארגונים מתקדמים באמת בודקים היום מבוא בעולם העסקי של היום, תחרות מהירה, לקוחות דיגיטליים ונתונים בשפע הופכים את המושג "הצלחה" למורכב ודינמי מאי פעם. מדדים מסורתיים כמו ROI (החזר על השקעה) ו-EBITDA (רווח לפני ריבית, מס, פחת
מאמרים קשורים לנושא.