רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » ייעוץ לעסקים » קידום העסק בפייסבוק, פעילות בחמישה רבדים

קטגוריות
ארכיונים
נובמבר 2024
אבגדהוש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
פתרונות אפקטיביים

קידום העסק בפייסבוק, פעילות בחמישה רבדים

​​הפעילות בפייסבוק  כבעלי העסקים, מתנהלת בחמישה רבדים:

  1. פרופיל
  2. קבוצות ושיתופי פעולה
  3. פרסום ממומן
  4. דף אוהדים מקצועי
  5. ​הפייסבוק של הלקוחות
רצוי לדעת את מי אנחנו פוגשים בכל רובד, מה כדאי לעשות ומה עדיף שלא.

1. פרופיל הפייסבוק – אישי

מה זה אישי? חברי הפייסבוק שלי צריכים לדעת מה העיסוק שלנו ולהאמין שאנחנו טובים בו. גם אם חבריי אינם קהל היעד ולא יהיו לקוחותיי, בסביבתם – ברשת, בעבודה, במשפחה, ייתכן ויהיה מי שצריך את המוצר/שירות שלנו. חבר פייסבוק מודע, יהיה ממליץ טוב.
כבעל עסק שמטרתו קידום הכנסות, מוטב כי לא ישתמש בפרופיל הפייסבוק שלו לקידום מסרים פוליטיים, הטפות, גזענות, הכללות ולהימנע ממשחקי קנדי קראש, הימורים ושאלוני איזה חתול אתה – כל אלו יגרמו לסביבה, לתפוס אותנו בהתאם.

2. קבוצות ושתופי פעולה

שיתופי פעולה בתוכן בין עסקים יכולים להיות אטרקטיביים ומקדמי מטרות, שתופי פעולה יצירתיים יהיו בין עסקים בעלי מהות שונה המבוססים על קהל יעד משותף. ניקח פיצריה כדוגמא, בסיום האכילה נשארים הלקוחות עם קרטון הפיצה, שיתוף פעולה עם מפעילת חוג אוריגמי שתאתגר בקיפול קרטון לצורה. דף הפייסבוק של הפיצריה ייצור עניין, ישקף ערכים של מיחזור ומחשבה על הלקוחות.
לגביי קבוצות – קיימות תועלות והזדמנויות רבות הניתנות להשגה בקבוצות בהיכרות עם קהל היעד. יחד עם זאת, קבוצת פייסבוק שהיא כל כולה פרסומים של עסקים, לא תיחשף לגולשים וזה בזבוז זמן לפרסם בקבוצות כאלה.

3. פרסום ממומן

ניתן להניב תוצאות נפלאות לקידום העסק ככל שנעמוד בשני תנאים:
1. המודעה תעניין – תדבר בפתרונות.
2. קהל היעד יהיה ממוקד ומדויק.

4. דף אוהדים מקצועי

ניהול דף מקצועי לעסק, שיהיה מעניין ויקדם את מטרות העסק – זה אתגר.
דף פייסבוק המכיל פרסומים/ הודעות/ ניסיונות מכירה או לא מכיל כלום, לא יקדם את המטרה. פיתחתי שיטה לניהול דף פייסבוק עקבי ומעניין, בתכנון חודשי ובהשקעה של שעה אחת בחודש. עיקרה של השיטה מבוסס על מענה לסיבות בגללן אנשים גולשים בפייסבוק. אף אחד אינו מעוניין לראות פרסומות של עסק קטן, או לחוש שמנסים לשדל אותו לרכוש. אנשים כן מחפשים: מידע מעניין, שעשוע, מציצנות, להיות כוכבים, להרגיש חלק ממשהו ועוד. ככל שנייצר דף מקצועי אשר עונה על הצרכים, יושגו המטרות.

5. הפייסבוק של הלקוחות – הפה לאוזן הדיגיטלי – הרובד החשוב ביותר

צינור השיווק הטוב ביותר הוא חברים ממליצים לחברים. השאיפה שלנו, שהלקוחות ישתפו משהו שקשור בחוויה עם העסק/ המוצר/ השירות / התוצר עם החברים הפרטיים שלהם בפייסבוק האישי שלהם. כדאי להתמקד בלקוחות מרוצים ולעודד אותם לכך. כל פוסט בפייסבוק של לקוח אחד מרוצה, שווה המון לעסק.
זכרו – שומרים על עקביות, מתרכזים בתוכן עבור הלקוחות, זונחים ניסיונות מכירה, עובדים שיטתי ויעיל – כל הדרך להצלחה!
מאמר מאת: יעל אנגלר, מרצה לשיווק דיגיטלי במאגר המומחים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק