עמלות בנקים
חיסכון על עמלות בנקים – קודם כל, עליכם לוודא על מה וכמה הנכם משלימים. עבור כל בנק קיים תעריפי העמלה שלו והוא נדרש להראותו לכם, במידה ונדרש. אפשר לאתר תעריפי עמלות לפי בנק באתר של הבנקים ברשת האינטרנט.
צ'קים
יש כיום שירות שניתן להפקיד צ'קים בשירות עצמי בעמדות של בנק דיגיטליות, בעת שזמינה עבורכם ובזריזות – לא נדרשת מעטפה וכך תוכלו לחסוך בעמלות.
מיחזור הלוואות
המטרה של מיחזור הלוואות הינה לשנות את המצב של ההלוואות הנוכחיות שלכם לכאלו שיותר הולמים לסיטואציה העכשווית שלכם מן ההיבט הכלכלי או האישי. מיחזור הלוואות הוא הזדמנות ממשית שעליכם לבדוק בכל מועד או בהתאם לסיטואציה, הפרוצדורה עשויה לחסוך לכם הרבה כסף.
כרטיסי אשראי – התאמות
מי אשר מבינכם אשר סולק כרטיסי אשראי נדרש לוודא כי אומנם זוכה באמצעות חברות האשראי בגין כל העסקאות אותן ערכתם. מערכת כרטיסי אשראי – התאמות הינה המענה הכי אפקטיבי עבור מערכת פיננסית, עריכת מעקב אחר עסקאות אשראי בחברה שלכם, לצד חיסכון רב במשאבים, בממשקים עבור מערכות פיננסיות.
כרטיסי אשראי – שיפור עמלות
עליכם לברר כי החשבון שלכם קיים בפלוס שוטף. כמו כן, עליכם לדרוש מהבנק שלכם לבטל את העמלה הרבעונית של דמי הקצאת אשראי ואף לבטל את מסגרת אשראי. בכך תחסכו כסף בשיעור ניכר.
כרטיסי אשראי – בדיקת חיובי סליקה
קיצור וייעול הפרוצדורה של הרישוי, לצד הענקת בחינה רגולטורית של מענק רישיון טרם עריכת השקעות ניכרות, שיפור בהתחברות למערכת כרטיסי חיוב ועל מענק רישיונות עבור סליקה של מותג בין לאומי.
כרטיסי אשראי – ניכיון
עם ניכיון של כרטיסי אשראי יוענק לכם תשלום באופן זריז, מה שישפר לכם את ההוצאות הקבועות שלכם, לקנות עוד מלאי וימריץ לכם את החברה שלכם בצורה שתוכלו לקדם אותה ככל אשר חפצה הנפש שלכם. הבנק שלכם יבחין בתזרים מזומנים אשר הינו חיובי, מה שייתן בידכם ליטול הלוואה בתנאים מוטבים, אל מול החלופה, וכן נטילת הלווה בסדר גודל שכזה עשויה להוות הרבה יותר יקרה.
עוד מאמרים…

מדדי הצלחה חדשים לעידן החדש
למה ROI ו-EBITDA לא מספיקים – אילו מדדים ארגונים מתקדמים באמת בודקים היום מבוא בעולם העסקי של היום, תחרות מהירה, לקוחות דיגיטליים ונתונים בשפע הופכים את המושג "הצלחה" למורכב ודינמי מאי פעם. מדדים מסורתיים כמו ROI (החזר על השקעה) ו-EBITDA (רווח לפני ריבית, מס, פחת

המנכ"ל כמאיץ רווחיות
איך לחבר בין חזון עסקי, ניתוח פיננסי ופעולות מדידות לטובת צמיחה מהירה מבוא במציאות עסקית משתנה, תחרותית ולעיתים כאוטית – המנכ"ל איננו רק מנהל. הוא מאיץ. מי שמחבר בין החזון הארגוני לבין הפעולות היומיומיות, בין המספרים על הדו"ח לבין מה שקורה באמת בשטח.בעידן שבו ניתוחים

אומנות הבחירה – איך לזהות ספק מיקור חוץ טוב
לא רק מחיר, אלא גם תרבות ארגונית מציאת ספק מיקור חוץ טוב דומה לדייט מוצלח – לא מספיק ללכת על היפה או על הזול ביותר. חשוב לבחון התאמה ערכית ותרבותית, ניסיון קודם, שיטות עבודה והמלצות מהימנות. ספק איכותי הוא כזה שלא רק מבצע משימות,

Offshore, Nearshore או Onshore – מה עדיף לארגון שלך?
זמן תגובה מול פערי תקשורת כאשר ארגון שוקל לעבור למודל של מיקור חוץ, אחת ההחלטות הקריטיות היא מיקום הספקים: האם לשכור צוות רחוק מעבר לים (Offshore), בסביבה גיאוגרפית קרובה (Nearshore), או בתוך אותה מדינה (Onshore)? כל מודל מביא איתו יתרונות ואתגרים שונים, והבחירה ביניהם

האם מיקור חוץ מתאים לכל סוג עסק?
הצצה מאחורי הקלעים מיקור חוץ הוא פתרון שמושך יותר ויותר עסקים בזכות ההבטחה לחיסכון, גמישות וגישה למומחים. אבל האם הוא מתאים לכל עסק? לא תמיד. התשובה תלויה בפרמטרים כמו אופי התחום, רמת הסודיות, משך הפעילות, הצרכים התפעוליים – ובעיקר בגישה של ההנהלה. בעוד שיש

טעויות נפוצות במיקור חוץ ואיך להימנע מהן
מגדירים ציפיות – חוסכים אכזבות אחת הטעויות הכי שכיחות בתחום מיקור החוץ היא חוסר בהירות בהסכמים, בהגדרת יעדים ובלוחות זמנים. עסקים רבים פונים לשירותי מיקור חוץ במטרה לחסוך בעלויות ולקבל שירות איכותי, אך לא מקדישים מספיק תשומת לב לניסוח מדויק של הדרישות והציפיות מהספק.
מאמרים קשורים לנושא.