על מנת שיהיה באפשרותכם לערוך סקר שוק אשר הינו נבון, עליכם לדעת כי השוואה בין כל מיני חברות של קייטרינג עשויה להתבצע אל מול השירות המוענק לכם, ולא לעומת העלות.
כגון – על מנת להשוות בין שתי חברות קייטרינג אשר מעניקות שירות קייטרינג חלבי, עליכם לבחון את השירותים הנלווים אשר הינן מעניקות. את סקר השוק אפשר לבצע בין חברות קייטרינג שמעניקות את אותו שירות נלווה.
חסכון בהסעדה עצמית
מעבידים אשר רוצים כי יעבדו אצלם עובדים מקצועיים לטווח הארוך, נדרשים להגות הודות מענה מחוץ לקופסה, כאשר אחד מן המענים האלו הינו שירותי הסעדה עצמית בין כותלי החברה שלכם. עסקינן בשירות אשר הינו חיוני ביותר עבור עובדים אשר נמצאים עת ארוכה במקום העבודה שלהם, בשל כך אפשר להבחין איך הרבה חברות מבצעות בחירה של הקמת חדרי אוכל אשר הינם מסובסדים עבור העובדים שלהן.
הסעדה עצמית הינם למעשה אחד מן היעדים הכי מובילים עבור כל חברה, אשר עושה שימוש בשירותים של הסעדה עצמית בצורה שוטפת. כדי לנהל את החברה שלכם ולבדוק את ההוצאות שלכם, כדאי לכם לערוך סקר שוק בין כל מיני ספקים, במטרה שיוענק לכם בגמר התהליך הצעת מחיר הוגנת שתשקף את התקציב אשר הנכם מעוניינים להוציא עבור זה.
זאת ועוד, על ידי חברה איכותית שבנושא של מענה יעיל לשם הסעדה עצמית אפשר כי יוענק בידכם מעטפת אשר מורכבת מבדיקה מקצועית של הקבלות ושל הסכם התקשרות, לשם ווידוא במידה ועסקינן בעסקה הולמת בעבורכם ובאיזה נושאים אפשר לחסוך . ככל שהמשימה הזאת תיערך כמה שיותר מהר, כה באפשרותכם להתחיל פרוצדורה של שליטה אשר לא רק תיטיב את העמדה שלכם אל מול ספקי השירות בתחום של הסעדה עצמית.
מאמר מס' 6 – KAIZEN – שיפור מתמיד
מבוא הגישה היפנית של "קייזן" (Kaizen), שמשמעותה המילולית היא "שיפור מתמיד" (קאי = שינוי, זן = טוב), מתייחסת לתפיסת עולם עסקית שממוקדת בשיפור מתמשך בכל תחומי החיים, בין אם מדובר בתהליכים עסקיים, בפעילות הייצור או באיכות חיי העובדים. המושג התפתח בתעשייה היפנית לאחר מלחמת העולם
מאמר מס' 5 – Six Sigma: השיטה לשיפור תהליכים והפחתת שגיאות בארגונים
מבוא Six Sigma היא מתודולוגיה ניהולית ושיטת שיפור תהליכים שנועדה להפחית פגמים, לשפר את האיכות ולייעל את התהליכים בארגונים. השיטה פותחה בשנות ה-80 על ידי חברת מוטורולה, ולאחר מכן אומצה והורחבה על ידי חברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. מאז, הפכה Six Sigma לאחת השיטות המובילות
מאמר מס' 4 – שיטת Lean Management
בעולם שבו הסתגלות היא המפתח להישרדות, עסקים חייבים להתפתח כדי לשגשג בתוך הנוף המשתנה ללא הרף של התקדמות טכנולוגית, גלובליזציה והעדפות צרכנים דינמיות. כאשר גאות השינוי שוטפת את התעשיות, אימוץ מתודולוגיות חדשניות הופך לא רק לאופציה אלא הכרח עבור אלה השואפים להישאר בקדמת העקומה. גישה
מאמר מס' 3 – אוטומציה של תהליכים (RPA – Robotic Process Automation)
מבוא אוטומציה של תהליכים באמצעות רובוטים (RPA – Robotic Process Automation) היא טכנולוגיה שמאפשרת לארגונים לשפר את היעילות של תהליכי עבודה על ידי אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן. RPA משתמשת ברובוטים תוכנתיים המבצעים פעולות שמבוצעות בדרך כלל על ידי בני אדם, כמו עיבוד נתונים,
מאמר מס' 2 – שימוש ב-BPM (Business Process Management)
מבוא ניהול תהליכים עסקיים (BPM – Business Process Management) הוא גישה מתודולוגית המשמשת לשיפור וייעול תהליכי עבודה בארגונים. BPM מתמקד בניהול ושיפור תהליכים ארגוניים באמצעות טכנולוגיה, שיטות ניהול וכלים אוטומטיים. המטרה היא לייעל את הזרימה העסקית, להפחית עלויות, לשפר את איכות התהליכים ולהגביר את שביעות
מאמר מס' 1 – מיפוי תהליכים ארגוניים (Process Mapping)
מבוא מיפוי תהליכים ארגוניים (Process Mapping) הוא כלי מרכזי בניהול ושיפור תהליכי עבודה בארגונים. מדובר בשיטה המאפשרת לארגון להבין בצורה ויזואלית וברורה כיצד התהליכים מתבצעים, לזהות צווארי בקבוק, לזהות תהליכים לא יעילים, ולהוביל לשיפורים משמעותיים בתפעול. מיפוי תהליכים נותן תמונה מדויקת של מצב קיים, תומך
מאמרים קשורים לנושא.