כל עסק מקבל שירותים וסחורות מספקים ומנהל רישום ומעקב.
כאשר ספק מספק שירות לעסק הוא מגיש לו חשבונית המפרטת את מהות העסקה.
חשבונית זו כולל חישוב מע״מ, פירוט כזה או אחר של השירותים או הסחורה שסופקו, עלותם ומועד לתשלום.
כל עסק יכול להרוויח כאשר חשבוניות אלה נבדקות, מאומתות ונלקחות בחשבון בהוצאותיו של העסק.
אז מה צריך לבדוק כאשר רוצים לוודא שהחשבונית שהוגשה תקינה?
לפני הכל, יש לבדוק שהספק שהגיש את החשבונית הוא ספק מוכר לעסק. יש לבדוק את המוצרים או השירותים המתוארים בחשבונית ולוודא שהם תואמים להזמנה שבוצעה מהספק.

יש לוודא שהסכום הוא הסכום שהוסכם בין העסק לספק עבור השירות. יש לבדוק את התאריך שעל החשבונית. במידה והחשבונית אינה עומדת באחד מהקריטריונים האלה היא אינה תקינה ויש ליצור קשר עם הספק.
טיפול לא נכון בחשבונית עלול לגרום למשבר מול הספקים
כל טיפול בחשבונית שהוגשה על ידי ספק הוא תהליך רב שלבי אשר בסופו החשבונית מאושרת והספק מקבל תשלום על פי התנאים שנקבעו מראש.
כאשר המערכת אינה מתופעלת כיאות ובצורה עקבית ומסודרת, חשבוניות עלולות להישכח, להעלם לפני או אחרי שלב האישור, להיות קשות לאיתור וכו׳.
חלק מהאמינות והשמירה על עובדת שוטפת אל מול הספקים כוללת בתוכה עבודה נכונה עם חשבוניות, המאפשרת איתור מהיר של כל חשבונית והעברת מידע לגבי הסטטוס שלה, עמידה בזמנים שנקבעו מראש עבור תשלום ופניה מהירה במקרה הצורך כאשר חשבונית אינה תקינה.
אחסון, איתור וחתימה דיגיטלית
כל חשבונית ספקים צריכה להיות מתויקת ולהישמר אצל בעל העסק במשך 7 שנים. לכן בעלי עסקים חייבים לפנות מקום ומשאבים לאחסון החשבוניות ותיוקן באופן מסודר ושיטתי.
במידה וקיים ספק לגבי חשבונית מסוימת, החשבונית צריכה להיות מאופסנת כך שהיא זמינה לשליפה מהירה או להיות מאוחסנת באופן דיגיטלי.
כדי להקל על בעלי עסקים, יש אפשרות כיום להעלות חשבוניות למחשב ולהוסיף להן חתימה דיגיטלית.
חתימה דיגיטלית מחייבת את בעל העסק לשמור את החשבונית רק עד הגשת הדוח של אותה שנה.

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בביטוח – אלמנטארי, דירקטורים ובריאות
מבוא – חשיבות החיסכון בתחום הביטוח לעסקים וארגונים ניהול ביטוח נכון הוא חיוני לכל עסק וארגון. ביטוח אלמנטארי, ביטוח דירקטורים וביטוח בריאות הם חלק בלתי נפרד מהגנה פיננסית ורגולטורית. עם זאת, תשלומי ביטוח גבוהים או כיסויים לא מותאמים עלולים להוביל להוצאות מיותרות. בדיקה תקופתית והתאמת

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בעלויות שירותי שמירה וניקיון
מבוא – חיסכון בעלויות שירותי שמירה וניקיון בארגונים ועסקים שירותי שמירה וניקיון הם חלק מהותי בתפעול העסק, אך הם יכולים להפוך להוצאה כבדה אם לא מנוהלים נכון. בחינת ההתקשרויות עם ספקים, בדיקת כדאיות הפעלה עצמית, קביעת אומדן ותקן כוח אדם, בקרה מול מפרט השירות ובחירה

יתרון הגודל: כך החברה שלנו ממנפת את הכוח הקולקטיבי כדי לחסוך לך בעלויות
בעידן הנוכחי, תחרות מוגברת ושינויים תכופים במחירים הופכים את תהליך רכישת המוצרים והשירותים העסקיים למאתגר במיוחד. בין אם מדובר בהוצאות שוטפות של משרד, צריכת אנרגיה, שירותי תקשורת, שילוח, תחבורה או ביטוחים – השאיפה של כל עסק היא לצמצם עלויות ולהישאר רווחי. אולם, עסקים רבים מתקשים

המומחים של פתרונות בנושא חיסכון בתחבורה וליסינג
מבוא ניהול צי רכב והתקשרות בהסכמי ליסינג או תחבורה פנימית יכולים בקלות להפוך לאחד מסעיפי ההוצאות הגדולים ביותר בארגון. התשלומים על ליסינג תפעולי או מימוני, עלויות ביטוח ותיקונים, דלק וכבישי אגרה – כולם מצטברים לסכומים נכבדים שפוגעים ברווחיות. מצד שני, כלי רכב הם אלמנט קריטי

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא חיסכון בחשמל
מבוא צריכת חשמל היא מרכיב בסיסי ובלתי נמנע בפעילותם של רוב העסקים, בין אם מדובר במפעלים תעשייתיים, חנויות קמעונאיות, משרדים או חברות הייטק. תשלומי החשמל יכולים להצטבר להוצאה מהותית, בייחוד בארגונים שבהם תשתית מיזוג אוויר ומחשוב עובדים סביב השעון. במקביל, העלאת תעריפי החשמל והידוק הרגולציה

המומחים של פתרונות בנושא חיסכון באנרגיה
אנרגיה מהווה משאב יסודי והכרחי לכל ארגון, בין אם מדובר בצריכת דלקים לרכבים, גז למטבח תעשייתי, דלק במכלים גדולים למפעל, או שימוש בהתקני תדלוק חכמים לצורך תחזוקת צי הרכב. בעידן שבו עלויות האנרגיה עולות באופן מתמיד, וחשיבות הקיימות הסביבתית גדלה, בעלי עסקים ומנהלים מגבירים את
מאמרים קשורים לנושא.