מתי בדקתם בפעם האחרונה את חשבונות הספקים שלכם?
וודאי תופתעו לשמוע כי באמצעות בדיקה דרך חברה מקצועית תוכלו לחסוך אלפי ולעיתים מאות אלפי שקלים, באופן ממוחשב.בדיקת חשבונות ספקים: כך תוכלו לחסוך אלפי שקלים
כבעלי עסקים אתם בוודאי יודעים כי אחד הנדבכים המשמעותיים ביותר הוא כמובן הספקים עמם אתם בוחרים לעבוד, באופן שוטף או באופן חד פעמי. החשבוניות הרבות אשר נערמות לרוב אינן נבדקות, וכתוצאה מכך ישנם חיובים שגויים או מחירים גבוהים אשר מובילים בסופו של דבר להוצאות אדירות.
רבים אינם מודעים לעובדה כי בדיקה מקיפה של החשבוניות יכולה לחסוך לא מעט כסף, וזאת בשל גביית יתר או זיכויים אשר אינם מומשו, ועל כן מדובר באלמנט חשוב אשר אותו צריך לבצע באופן מתמיד, ובכך לחסוך כמו גם לייעל תהליכים פנים וחוץ ארגוניים. משום כך, שירות של בדיקת חשבונות ספקים מהווים את הדרך הטובה ביותר לצורך בדיקה מקיפה, וזאת באמצעות שירות אותו מציעה חברתנו.
כיצד מתבצעת בדיקת חשבונות ספקים והאם זה מתאים לכל בעלי העסקים?
שירות של בדיקת חשבונות ספקים הוא שירות בהתאמה אישית אשר מתאים בעבור כל בית עסק, וזאת בכדי לנהל את העסק באופן חסכוני ואף בשקיפות מלאה אל מול הספקים. גם בתי עסק קטנים ובוודאי בתי עסק גדולים מתמודדים עם עשרות חשבוניות אשר מונחות ללא בדיקה, ולכן השירות אשר אותו אנו מציעים כולל התאמה אישית ובחינה מדוקדקת של כל פרמטר, כולל ייעוץ כלכלי מקיף אשר נוגע לבדיקת הספקים ובחינה האם הצעת המחיר אותה אתם מקבלים אכן משתלמת בעבורכם, ביחס למחירים בשוק.
אם בעבר היה מדובר בשירות אשר נעשה באופן ידני, כיום באמצעות אמצעים טכנולוגים מתקדמים בדמות מערכות מידע מתקדמות ניתן לבחון את חשבונות הספקים במגוון תחומים: תקשורת, פרסום, ליסינג, ביטוח, מיכון, תשתית, בנקים ועוד. משום כך, מדובר בבשורה של ממש בעבורכם כבעלי עסקים אשר מעוניינים לייעל תהליכים ואף ליצור הסכמים טובים יותר אל מול הספקים.
עוד מאמרים בנושא...

מדדי הצלחה חדשים לעידן החדש
למה ROI ו-EBITDA לא מספיקים – אילו מדדים ארגונים מתקדמים באמת בודקים היום מבוא בעולם העסקי של היום, תחרות מהירה, לקוחות דיגיטליים ונתונים בשפע הופכים את המושג "הצלחה" למורכב ודינמי מאי פעם. מדדים מסורתיים כמו ROI (החזר על השקעה) ו-EBITDA (רווח לפני ריבית, מס, פחת

המנכ"ל כמאיץ רווחיות
איך לחבר בין חזון עסקי, ניתוח פיננסי ופעולות מדידות לטובת צמיחה מהירה מבוא במציאות עסקית משתנה, תחרותית ולעיתים כאוטית – המנכ"ל איננו רק מנהל. הוא מאיץ. מי שמחבר בין החזון הארגוני לבין הפעולות היומיומיות, בין המספרים על הדו"ח לבין מה שקורה באמת בשטח.בעידן שבו ניתוחים

אומנות הבחירה – איך לזהות ספק מיקור חוץ טוב
לא רק מחיר, אלא גם תרבות ארגונית מציאת ספק מיקור חוץ טוב דומה לדייט מוצלח – לא מספיק ללכת על היפה או על הזול ביותר. חשוב לבחון התאמה ערכית ותרבותית, ניסיון קודם, שיטות עבודה והמלצות מהימנות. ספק איכותי הוא כזה שלא רק מבצע משימות,

Offshore, Nearshore או Onshore – מה עדיף לארגון שלך?
זמן תגובה מול פערי תקשורת כאשר ארגון שוקל לעבור למודל של מיקור חוץ, אחת ההחלטות הקריטיות היא מיקום הספקים: האם לשכור צוות רחוק מעבר לים (Offshore), בסביבה גיאוגרפית קרובה (Nearshore), או בתוך אותה מדינה (Onshore)? כל מודל מביא איתו יתרונות ואתגרים שונים, והבחירה ביניהם

האם מיקור חוץ מתאים לכל סוג עסק?
הצצה מאחורי הקלעים מיקור חוץ הוא פתרון שמושך יותר ויותר עסקים בזכות ההבטחה לחיסכון, גמישות וגישה למומחים. אבל האם הוא מתאים לכל עסק? לא תמיד. התשובה תלויה בפרמטרים כמו אופי התחום, רמת הסודיות, משך הפעילות, הצרכים התפעוליים – ובעיקר בגישה של ההנהלה. בעוד שיש

טעויות נפוצות במיקור חוץ ואיך להימנע מהן
מגדירים ציפיות – חוסכים אכזבות אחת הטעויות הכי שכיחות בתחום מיקור החוץ היא חוסר בהירות בהסכמים, בהגדרת יעדים ובלוחות זמנים. עסקים רבים פונים לשירותי מיקור חוץ במטרה לחסוך בעלויות ולקבל שירות איכותי, אך לא מקדישים מספיק תשומת לב לניסוח מדויק של הדרישות והציפיות מהספק.
מאמרים קשורים לנושא.