חיסכון באנרגיה ובוודאי כאשר מדובר בצריכת הדלק מהווה את אחד הנדבכים החשובים ביותר מהצלחתו של בית עסק. במאמר זה נסביר כיצד תוכלו לחסוך בעלויות הדלק, באופן קל ופשוט.
התייעלות בתצרוכת הדלק: נדבך משמעותי מהצלחתו של כל בית עסק
כידוע, בשנים האחרונות חלה עלייה של עשרות אחוזים במחירי הדלק. למעשה, מדובר באחת ההוצאות הכבדות ביותר בעבור כל בית עסק, ובוודאי כאשר העסק מחזיק ציי רכב. לעיתים, ההוצאות על הדלק יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים מדי חודש, ולכן בעלי עסקים נדרשים לחשוב על פתרונות אנרגיה יצירתיים אשר יאפשרו לא רק לחסוך אלא גם לנהל את העסק בצורה נבונה. משום כך, התייעלות בתצרוכת הדלק צריכה להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לבצע פעולות שונות אשר נועדו להוביל לחיסכון, לעיתים בגובה של עשרות אחוזים. מהן הפעולות המרכזיות לצורך התייעלות בתצרוכת הדלק? להלן הפרטים.
כיצד ניתן לחסוך בתצרוכת הדלק?
אחת הפעולות האפקטיביות ביותר לצורך התייעלות בתצרוכת הדלק הינה התקנה של התקני תדלוק. התקן תדלוק הוא למעשה התקן אוניברסאלי אשר מאפשר לנהג לתדלק בכל תחנות הדלק, מבלי להיות כפופים לתחנת דלק אחת ספציפית. מדובר בבשורה של ממש בעבור בעלי עסקים, וזאת בשל האפשרות לחתימה על הסכם תדלוק עם חברת דלק, לאחר ביצוע השוואת מחירים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית בעבור תדלוק ציי הרכב של החברה. חברה מקצועית ומובילה בתחומה תדע לספק לכם את המענה הנדרש מבחינת ההסכם – החל מהצעת המחיר הטובה ביותר ועד אפשרות לפיקוח ובקרה על תצרוכת הדלק, בהתאם לדו"ח מקיף אותו ניתן לקבל בסוף כל חודש. מאז נכנסו לשימוש התקני תדלוק, ניתן לראות כיצד חלה ירידה של עשרות אחוזים מבחינת עלויות הדלק. דרך נוספת לצורך התייעלות היא באמצעות מסלול של ליסינג אשר מאפשר לבצע השכרה של רכבים לתקופה קצרה, ובכך לחסוך כסף בעבור אחזקה.
מגוון פתרונות לצורך חסכון
כאמור, על מנת לחסוך ולנהל את העסק באופן מיטבי, חשוב ליצור קשר עם חברה מובילה ובעלת מוניטין, לצורך מתן פתרונות אשר נועדו להוביל את העסק להצלחה.
עוד מאמרים בנושא…

מדדי הצלחה חדשים לעידן החדש
למה ROI ו-EBITDA לא מספיקים – אילו מדדים ארגונים מתקדמים באמת בודקים היום מבוא בעולם העסקי של היום, תחרות מהירה, לקוחות דיגיטליים ונתונים בשפע הופכים את המושג "הצלחה" למורכב ודינמי מאי פעם. מדדים מסורתיים כמו ROI (החזר על השקעה) ו-EBITDA (רווח לפני ריבית, מס, פחת

המנכ"ל כמאיץ רווחיות
איך לחבר בין חזון עסקי, ניתוח פיננסי ופעולות מדידות לטובת צמיחה מהירה מבוא במציאות עסקית משתנה, תחרותית ולעיתים כאוטית – המנכ"ל איננו רק מנהל. הוא מאיץ. מי שמחבר בין החזון הארגוני לבין הפעולות היומיומיות, בין המספרים על הדו"ח לבין מה שקורה באמת בשטח.בעידן שבו ניתוחים

אומנות הבחירה – איך לזהות ספק מיקור חוץ טוב
לא רק מחיר, אלא גם תרבות ארגונית מציאת ספק מיקור חוץ טוב דומה לדייט מוצלח – לא מספיק ללכת על היפה או על הזול ביותר. חשוב לבחון התאמה ערכית ותרבותית, ניסיון קודם, שיטות עבודה והמלצות מהימנות. ספק איכותי הוא כזה שלא רק מבצע משימות,

Offshore, Nearshore או Onshore – מה עדיף לארגון שלך?
זמן תגובה מול פערי תקשורת כאשר ארגון שוקל לעבור למודל של מיקור חוץ, אחת ההחלטות הקריטיות היא מיקום הספקים: האם לשכור צוות רחוק מעבר לים (Offshore), בסביבה גיאוגרפית קרובה (Nearshore), או בתוך אותה מדינה (Onshore)? כל מודל מביא איתו יתרונות ואתגרים שונים, והבחירה ביניהם

האם מיקור חוץ מתאים לכל סוג עסק?
הצצה מאחורי הקלעים מיקור חוץ הוא פתרון שמושך יותר ויותר עסקים בזכות ההבטחה לחיסכון, גמישות וגישה למומחים. אבל האם הוא מתאים לכל עסק? לא תמיד. התשובה תלויה בפרמטרים כמו אופי התחום, רמת הסודיות, משך הפעילות, הצרכים התפעוליים – ובעיקר בגישה של ההנהלה. בעוד שיש

טעויות נפוצות במיקור חוץ ואיך להימנע מהן
מגדירים ציפיות – חוסכים אכזבות אחת הטעויות הכי שכיחות בתחום מיקור החוץ היא חוסר בהירות בהסכמים, בהגדרת יעדים ובלוחות זמנים. עסקים רבים פונים לשירותי מיקור חוץ במטרה לחסוך בעלויות ולקבל שירות איכותי, אך לא מקדישים מספיק תשומת לב לניסוח מדויק של הדרישות והציפיות מהספק.
מאמרים קשורים לנושא.