fbpx

רח' שבזי 14, יהוד

ת.ד. 2711 מיקוד 56231

צרו קשר

03-539-5900

פקס

03-539-5901

משרות

אנו עושים מאמצים רבים כדי לקלוט את העובדים המתאימים ביותר, בעלי יכולת אישית גבוהה , רצון להשתלב בצוות מנצח בחברה מובילה.

אם את/ה מתאימים, רוצים להצליח, אוהבים את החיים, מאוזנים ושמחים בד"כ – מקומכם איתנו.

כלל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד.

אנו נשמח להעניק לכם כיף,חום, אהבה ותנאים מצוינים.

אתם מוזמנים להתקדם ולהתייעל
מחלקת משאבי אנוש.

 ניהול והובלת פרויקטים בהתאם לצרכי אסטרטגיה של מחלקת השיווק, החל משלב האפיון, דרך שלב הביצוע, יישומו בפועל ועד לשלב הסיכום והניתוח.

ניהול מערך האימייל מרקטינג של החברה:

  • אחריות על תהליכי ה"אונבורדינג", בניית מסעות לקוח אוטומטיים על פי סגמנטים, ניהול הדיוורים השוטפים, יצירת תכנית עבודה שנתית עבור השווקים השונים בהן פועלת החברה וביצוע תהליך אופטימיזציה למיקסום תוצאות.
  • ניהול הקהילה ברשתות החברתיות הכולל יצירת תכנית תוכן לפעילות האורגנית בדגש על פייסבוק ולינקדאין.
  • עבודה מול ממשקים רבים: מנהלי מחלקות בארגון, צוות השיווק, שותפים אסטרטגיים ולקוחות החברה.
  • הפקת חומרים שיווקיים, עבודה מול ספקים.
    עבודה בכפוף וישירות מול סמנכל השיווק.
    מקום העבודה ביהוד.
  • שעות עבודה 9:00-18:30.
  • הבנה שיווקית דיגיטלית רחבה לצד יכולות ביצוע גבוהות.
  • יכולת כתיבה ברמה גבוהה (תכנים לצרכי שיווק /מכירה /ניהול קהילה /דיוורים וכו').
  • תואר ראשון בתקשורת/ מנהל עסקים – יתרון.
  • ניסיון והיכרות טובה בתוכנות ה office.
  • ניסיון או היכרות עם מערכות Email Marketing / Marketing Automation – יתרון.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ריכוז תחום הליסינג, ניהול מו"מ מול חברות הליסינג, חתימה על הסכמים, הדרכות בנושא לעובדים.

עדכון שוטף בתחום

  • ניהול תיק לקוחות.
  • יכולת ניהול משא ומתן.
  • ייצוגיות.
  • וורבליות.
  • נסיון 5 שנים בתחום הליסינג.

משרה חמה

דרושים/ות יועצים/ות עסקים/יות                              
מהות התפקיד: ליווי וייעוץ ללקוח באופן שוטף, ניהול מו"מ, פרזנטציות, חתימה על הסכמים, הוזלת עליות. 
עבודה מול בכירי המשק הישראלי.
משרה מלאה 09:00-18:30, משרדים ממוקמים ביהוד.

  • ניסיון ברכש– יתרון משמעותי 
  • ניהול תיק לקוחות- יתרון משמעותי 
  • יכולת ניהול מו"מ 
  • ייצוגיות
  • וורבליות

מקצועי/ת ומנוסה למשרה מלאה 18:00 – 08:30 .
מדובר על משרה של בקרת שכר עבור לקוחותיה העסקים של החברה.

  • תעודת/קורס חשבי שכר,
  • שליטה באופיס – חובה.
  • מעבר בחינת חשבות שכר בלשכת רואי החשבון – חובה.
  • ניסיון בחשבות שכר – 3 שנים לפחות.
  • ניסיון בהכנת שכר בארגונים מסוגים שונים או סוגי משרות שונות – יתרון.
  • ידע נרחב בדיני עבודה – חובה’ הכרת דיני ביטוח לאומי, הכרת דיני המיסוי.

תיאום פגישות מכירה ואחריות על יומן של מנהל עסקי, ניהול מאגרי מידע של לקוחות פוטנציאלים – טיוב מלא של כל נתוני הלקוח.
שליחת דואר שיווקי – מתנות וכו’

  • ניסיון בתחום השיווק או המכירות! ידע נרחב באופיס. (בעיקר בתוכנת האווטלוק )
  • משרה מלאה 18:00 – 09:00 עם אפשרות למשרת אם עד 16:00.

בעלי/ות ניסיון מוכח ומובהק במכירות שטח מול מגזר עסקי בכיר.
המכירות הינם למגזר העסקי ברמת מנכ"ל, סמנכ"ל ומנהלי כספים.
אחריות על כל תהליך המכירה מהפגישה ועד הסגירה. תנאים מעולים הכוללים רכב צמוד, נייד ובונוסים.
שעות עבודה 18:30 – 09:00.

  • ניסיון שטח מול מגזר עסקי בכיר- חובה!! ייצוגיים /ות ובעלי /ות שפה רהוטה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב. יכולת מכירה של פתרון / שירותי ייעוץ – יתרון.
שינוי גודל גופנים
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

לקבלת המדריכים שלנו, הצטרפו לרשימות התפוצה שלנו והורידו את המדריכים שלנו בחינם!

מדריך החודש!

בואו לקבל כלים פרקטיים המבוססים על מתן שירות ל 5000 לקוחות עסקיים פעילים!!! כל מה שחם בעולם השכר...כל מה שחם בעולם הרכש...כל מה שחם בעולם הניהול