הפחתה משמעותית בגובה הארנונה אותה אתם משלמים כבעלי עסקים יכולה לתרום באופן משמעותי לא רק להצלחתו הכלכלית של בית העסק, אלא גם לצורך התאמה מדויקת של גובה הארנונה אשר לעיתים מחושבת שלא כשורה.
כיצד ניתן להפחית את גובה הארנונה? על כך ועוד – במאמר הבא.
הפחתה בתשלום מיסים עירונים: מאיפה מתחילים?
המיסים העירונים אותם משלמים בעלי עסקים נאמדים במיליוני שקלים מדי שנה, כאשר גובה הארנונה משתנה בהתאם לתחום הפעילות.
כידוע, במרכז הארץ ובייחוד בעיר תל אביב גובה הארנונה נחשב ליקר בישראל, והוא מהווה הוצאה משמעותית אשר מכבידה מאוד על בעלי עסקים.
ישנם לא מעט מקרים בהם בעלי עסקים משלמים ארנונה גבוהה יותר מכפי שהיו אמורים לשלם, וזאת כתוצאה מטעות בחישוב שטח הנכס, אזור, השימוש ותחום העיסוק וכן סוג המבנה בו מצוי הנכס. מדובר בארבעה פרמטרים אשר קובעים את גובה הארנונה, ולכן חשוב מאוד ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בבדיקת תשלום הארנונה לצורך התמקחות עם הרשות המקומית לגבי גובה התשלום, ולעיתים גם קבלת החזר כספי אשר ניתן באמצעות ערכאות משפטיות, לאור תשלום ארנונה שגוי.
קבלת ייעוץ מקצועי לצורך קבלת הטבות בארנונה
בנוסף, בעלי עסקים יכולים לקבל זכאות להנחה בגובה הארנונה, בהתאם לפרמטרים שונים. משום כך, ליווי מטעם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום הינה חיונית לכל בית עסק אשר חותר לטובת חסכון בארנונה אשר עשוי במקרים מסוימים להגיע לאלפי שקלים ואף יותר מכך, בהתאם לפטור מתשלום ארנונה או הנחה, לאור השקעה כספית בשיפוץ לדוגמא.
בנוסף, יש לקחת בחשבון כי הרשות המקומית עשויה לשלוח מכתב דרישת תשלום רטרואקטיבי בגובה אלפי שקלים, בשל טעות שומה. מדובר בעלויות כספיות אשר יכולות להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים ויותר, אולם רבים מבעלי העסקים אינם מודעים לעובדה כי תשלום רטרו ניתן לדחות או לבטל, בשל מגוון סיבות.
חסכון בארנונה – נתיב כלכלי בטוח לעסק
חסכון בארנונה יאפשר לכם כבעלי עסקים לשלם בדיוק את הסכום המדויק, ולכן מומלץ לבצע איסוף מסמכים רלוונטיים לצורך תהליך בקרה וחסכון.
עוד מאמרים בנושא…

מסרים ויראליים שיקדמו את העסק שלך
בעידן הדיגיטלי, שבו טווחי הקשב קצרים מתמיד ועומס מידע הוא קרב מתמיד, בולטות מהקהל יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור כל עסק. המפתח להצלחה טמון ביצירת מסרים ויראליים שתופסים את הדמיון של קהל היעד שלך ומתפשטים כמו אש בשדה קוצים ברחבי האינטרנט. אבל איך יוצרים

מיקוד ויצירתיות בעסקים
בעולם העסקים המהיר והמתפתח של היום, הצלחה יכולה להיראות חמקמקה, כמעט כמו חידה אניגמטית שמחכה להיפתר. כיזמים ואנשי מקצוע, אנו שואפים כל הזמן למצוא את הנוסחה המנצחת, אותו מרכיב סודי שיכול להניע את העסקים שלנו לגבהים חדשים. ולמרות שישנם גורמים רבים שתורמים להשגת הצלחה, שניים

חרבות ברזל – חוקים, תקנות שעת חירום וצווים נוספים
בימים אלו, בהם מקודמים דברי חקיקה רבים רצינו להביא לידיעתכם כי באתר ספר החוקים הפתוח הוקם מאגר המרכז את כלל חקיקת החירום הרלוונטית למלחמה. חוקים חוק הארכת תקופות (הוראת שעה – חרבות ברזל) (אומנה לילדים) חוק הארכת תקופות ודחיית מועדים (הוראת שעה – חרבות ברזל)

נבחרת העסקים של ניר דובדבני – תוכנית שידורי לייב עם צוות היועצים והשותפים שלנו – נכון ל29.11.23
תוכנית לייבים לזמן מלחמה מאמרים קשורים לנושא. "חרבות ברזל" ריכוז עדכונים נכון לתאריך 26.10.23 מלחמה בישראל – עדכונים רשות המיסים משרד הכלכלה והתעשייה רשויות נוספות – הודעות לעיתונות פיקוד העורף פרסומים בתקשורת ביטוח לאומי… ספר החוקים הפתוח/חרבות ברזל – נכון ל15.11.23 חרבות ברזל – חוקים,

שלושת מחסומי הקנייה וכיצד נגרום ללקוחות שלנו לקנות
כבעלי עסק אנו נאלצים לעסוק במכירות. הבעיה הגדולה היא שרובנו לא אנשי מכירות. אז כיצד עושים זאת נכון? מאמר מאת: אלכס בונר, יועץ ומרצה לשיווק ומסחר ברשת, במאגר המומחים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. במאמר זה נעמיק את ההבנה של נקודת המבט של הקונה

הארגון האוטומטי – איך אוטומציה שיווקית משפיעה על ניהול העסק?
אסטרטגיה שיווקית המשלבת אוטומציה וכלי בינה מלאכותית, משפרת משמעותית את תהליכי השיווק, המכירות ושירות הלקוחות, מעלה את המוטיבציה של העובדים ומובילה לתוצאות משופרות. מערך השיווק והמכירות, יחד עם ההון האנושי, הם מנועי הצמיחה של חברות וארגונים. אסטרטגיה שיווקית המשלבת אוטומציה וכלי בינה מלאכותית, משפרת משמעותית
מאמרים קשורים לנושא.