רח' שבזי 14, יהוד

ת.ד. 2711 מיקוד 56231

צרו קשר

03-539-5900

פקס

03-539-5901

המומחים של פתרונות בנושא כרטיסי אשראי

  1. יש לבדוק האם יש מספר לקוח אחד, או כמה. מומלץ לקבל את כלל הח.פ הרלוונטיים ולייצור קשר עם מוקד חברת האשראי.
  2. ע"פ הנתונים שהתקבלו יש לבדוק בכל מותג את המחזור השנתי ועמלת הסליקה:
  • ישראכרט
  • מאסטרקארד
  • יורופיי (מאסטרקארד חו"ל).
  • ויזה
  • ויזה חו"ל
  • אמריקן אקספרס
  • אמריקן אקספרס חו"ל
  • דיינרס
  • דיינרס חו"ל

העמלה בכרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד וויזה אמורה להיות זהה!!!!

  1. האם יש תוספת לעמלה בגין עסקאות בתשלומים/קרדיט ובגין עסקה שאינה טכנולוגית (מסומן בד"כ בכוכבית).
  2. האם מבצע ניכיון שוברים? – במידה וכן יש לקבל טבלת ניכיון מעודכנת.
  3. עמלות תפעוליות – האם מחויב בעמלות תפעוליות?, עמלת מינימום, המחאת זכות וכיו"ב.
  4. בחינת פעילות כרטיסי חו"ל – במידה וקיימת פעילות יש לבדוק האם קיים חשבון מט"ח לזיכוי. חשבון מט"ח מאפשר זיכוי במטבע זר (דולר, אירו, פאונד) בשער המרה נמוך.
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

לקבלת המדריכים שלנו, הצטרפו לרשימות התפוצה שלנו והורידו את המדריכים שלנו בחינם!

מדריך החודש!

המדריך למעסיקים בתקופת הקורונה באישור בודק שכר מוסמך + מוקד למעסיק ללא עלות עד 10.4.2020

דילוג לתוכן