פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

דף הבית » בלוג » איך לחסוך בהוצאות פיננסיות?

קטגוריות
ארכיונים
ספטמבר 2024
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

איך לחסוך בהוצאות פיננסיות?

כל עסק חייב בשליטה ובקרה על הוצאותיו מאחר וזהו אחד המפתחות החשובים להצלחתו. הדבר נכון לכל תקופה. בהתחלת הדרך יש חשיבות לניצול כל הכספים להצעדת העסק קדימה, כאשר הוא מצליח אזי ניתן להקצות חלק מהרווחים לשכר, לדיווידנדים ועוד, אבל גם להשקעות.

בעת משברים כלכליים, יש לשמור על תזרים מזומנים מאוזן. כספים להשקעות ולהתנהלות שוטפת יכולים להגיע מהון עצמי, מהלוואות, מקבלת אשראי בבנק וכדומה.

הון עצמי, למשל, הוא פיתרון מועדף במרבית המקרים, אבל מה קורה, לדוגמא, כאשר הכסף הפרטי מושקע במוצר פיננסי המניב ריבית מעולה, ולעומת זאת? הריבית להלוואה זולה יותר? יועץ חיצוני יכול לייעץ במקרה וזה ואחרים נוספים. הוא מגיע ממקום מקצועי מאוד והייעוץ שלו חף מאמוציות שלכל בעל עסק יש כלפי ספקיו. וזהו יתרון משמעותי.

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
הוצאות פיננסיות

התנהלות מול בנקים וחברות אשראי

מסגרת אשראי בבנק עולה כסף רב המצטבר לאורך השנה. מומלץ להימנע ממנה אם הדבר אפשרי. במידה וחייבים אותה, אז כדאי לעשות סקר שווקים ולמצוא את הבנק בעל התנאים הטובים ביותר.

הוא הדין לגבי שימוש בכרטיסי אשראי לעסק אשר מחויבים בריבית עבור השימוש בכרטיס של העסק עצמו או ריבית אותה מחייבים על קבלת תשלום באשראי. אלו שני אלמנטים שונים שעלולים להצטבר לסכומים רבים. ניתן לנקוט בגישה של משא ומתן מול הגורמים הפיננסיים הללו, לנצל מבצעי הנחות וכדומה. יועץ עסקי מכיר את השוק לעומק ואת החברות הללו, ויכול לסייע בכך.

התאמות בנק

המונח הנ"ל מתייחס לבדיקות החייבות להיעשות של חיובים בבנק או בחברת האשראי לעומת ההוצאות בפועל. אלו חייבים להיות מותאמים כדי למנוע טעויות מצד החברות המחייבות או טעויות של עובדים בעסק.

התאמות בנק נערכות בעיקר על ידי הנהלת החשבונות של העסק כדי להציג דו"חות נכונים ומשקפים. אבל סריקה של המנהל האחראי חיונית לא פחות. הוא יכול לגלות הוצאות לא הכרחיות, חיובים החורגים מהתקציב שהוצע, וכן הלאה. לכן החשיבות היא לא רק במישור הטכני אלא גם התפעולי.

מומלץ לקבל שירות מחברת "פתרונות אפקטיביים" אשר מתמחה בייעוץ להקטנת הוצאות, וכפועל יוצא, להגדלת רווחים. מומחיה הינם בעלי מוניטין בתחום.

עוד מאמרים בנושא...

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
דירקטוריון

קבלת החלטות בדירקטוריון: איך להגיע להסכמות ולמנוע קונפליקטים?

מבוא קבלת החלטות בדירקטוריון היא אחד מהתהליכים הקריטיים ביותר המשפיעים על הצלחתו של ארגון. הדירקטוריון נדרש לקבל החלטות אסטרטגיות בעלות השפעה רחבה על החברה ובעלי המניות שלה. עם זאת, כאשר חברי הדירקטוריון מגיעים מרקעים שונים ומחזיקים בדעות מגוונות, תהליך קבלת ההחלטות יכול להפוך לאתגר מורכב

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
דירקטוריון

הכנה לקראת ישיבת דירקטוריון: איך למקסם את התועלת מכל ישיבה?

מבוא ישיבות דירקטוריון הן מרכיב מרכזי בתפקודו של כל ארגון, ומהוות את הבמה המרכזית שבה מתקבלות ההחלטות האסטרטגיות החשובות ביותר. כדי שדירקטוריון יפעל ביעילות ויקבל החלטות מושכלות, ישיבות הדירקטוריון צריכות להיות מתוכננות ומנוהלות בצורה מיטבית. הכנה נכונה לקראת הישיבות יכולה למקסם את התועלת מהן, לשפר

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
דירקטוריון

התפתחות תפקיד הדירקטוריון במאה ה-21: בין מסורת לחדשנות

מבוא תפקיד הדירקטוריון במאה ה-21 עובר תמורות משמעותיות הנובעות מהתפתחויות טכנולוגיות, כלכליות וחברתיות גלובליות. בעבר, הדירקטוריון היה נתפס בעיקר כגוף פיקוח ובקרה, שתפקידו לפקח על ההנהלה ולוודא שהיא פועלת לטובת החברה ובעלי המניות. עם זאת, בעולם שבו השינויים הטכנולוגיים מתרחשים במהירות מסחררת והדרישות החברתיות והרגולטוריות

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
דירקטוריון

הרכב הדירקטוריון: למה הגיוון חשוב?

מבוא הרכב הדירקטוריון הוא אחד הגורמים הקריטיים המשפיעים על הצלחתה של חברה, וחשיבותו של גיוון בהרכב זה הולכת וגדלה בעולם העסקי המודרני. גיוון בדירקטוריון יכול לכלול מגוון רחב של מאפיינים, כגון מגדר, אתניות, גיל, ניסיון מקצועי, תחומי מומחיות ועוד. במאמר זה נבחן את החשיבות של

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
ייעוץ עסקי

"פתרונות אפקטיביים" – חשיבות הבקרה והמעקב בארגונים עסקיים

חשיבות הבקרה והמעקב בארגונים עסקיים חברת "פתרונות אפקטיביים" מתמחה בסיוע לארגונים עסקיים לשפר את הביצועים שלהם ולהשיג את מטרותיהם העסקיות. אחד המרכיבים המרכזיים בתהליך זה הוא יישום בקרה ומעקב יעילים. בקרה ומעקב אינם רק כלים לניהול השוטף של הארגון, אלא הם גם מאפשרים למנהלים להבין

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
ייעוץ עסקי

"פתרונות אפקטיביים" – ליווי מנכ“לים וארגונים להגדלת הכנסות והקטנת הוצאות

מבוא חברת "פתרונות אפקטיביים" מתמחה בליווי מנכ"לים וארגונים במטרה להגדיל את הכנסותיהם ולהקטין את הוצאותיהם. בעידן המודרני, שבו התחרות בשוק הולכת וגוברת, חברות רבות מוצאות את עצמן תחת לחצים כלכליים ומנסים לייעל את תהליכי הניהול והתפעול שלהן. "פתרונות אפקטיביים" מציעה גישה ייחודית וממוקדת שמבוססת על

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק