📄 תבנית הסכם עם ספק

הסכם למתן שירותים/אספקת מוצרים
שנערך ונחתם ביום ___ לחודש ___ שנת 202_
⚠️ הערה חשובה: זוהי תבנית כללית להסכם עם ספק. יש להתאים את ההסכם לצרכים הספציפיים שלכם ולהיוועץ בעורך דין לפני חתימה. השדות המסומנים בצהוב ניתנים לעריכה.
הצדדים להסכם
הלקוח (להלן: "הלקוח")
שם החברה: _______________
ח.פ./ע.מ: _______________
כתובת: _______________
טלפון: _______________
אימייל: _______________
נציג מוסמך: _______________
הספק (להלן: "הספק")
שם החברה: _______________
ח.פ./ע.מ: _______________
כתובת: _______________
טלפון: _______________
אימייל: _______________
נציג מוסמך: _______________
הואיל והוסכם

והואיל והלקוח מעוניין לרכוש שירותים/מוצרים מהספק;

והואיל והספק מצהיר כי יש לו את המומחיות, הניסיון, הידע והיכולת לספק את השירותים/המוצרים;

והואיל והצדדים מעוניינים להסדיר את יחסיהם בהסכם זה;

לפיכך הוצהר, הותנה והוסכם בין הצדדים כדלקמן:

1. מבוא והגדרות
1.1. המבוא להסכם זה והנספחים לו מהווים חלק בלתי נפרד הימנו.
1.2. הכותרות בהסכם זה הן לנוחות בלבד ולא ישמשו לפרשנותו.
2. נושא ההסכם והיקפו
2.1. הספק מתחייב לספק ללקוח את השירותים/המוצרים הבאים:
[תיאור מפורט של השירותים/המוצרים]
2.2. היקף ההתקשרות השנתי המשוער הינו: _______________ ₪ + מע"מ.
2.3. תדירות האספקה: _______________
3. תקופת ההסכם
3.1. הסכם זה יכנס לתוקף ביום ___/___/202_ ויעמוד בתוקפו עד ליום ___/___/202_.
3.2. תקופת נסיון: החודשים הראשונים ___ להסכם יהוו תקופת נסיון, במהלכה יוכל כל צד להביא את ההסכם לידי סיום בהודעה של ___ ימים מראש.
3.3. ההסכם יוארך אוטומטית לתקופות נוספות של שנה, אלא אם כן הודיע אחד הצדדים על רצונו שלא להאריך את ההסכם, 90 ימים לפני תום תקופת ההסכם.
4. תמורה ותנאי תשלום
4.1. התמורה תהיה בהתאם למחירון המפורט להלן:
מחיר ליחידה יחידת מידה תיאור מס"ד
___ ___ ___ 1
___ ___ ___ 2
___ ___ ___ 3
4.2. המחירים אינם כוללים מע"מ. מע"מ יתווסף בשיעורו עפ"י חוק ביום הוצאת החשבונית.
4.3. תנאי תשלום: שוטף + 30 יום מיום קבלת החשבונית.
4.4. הצמדה למדד: המחירים [יהיו/לא יהיו] צמודים למדד המחירים לצרכן.
4.5. הנחות על היקף:
• היקף שנתי של 100,000 ₪ ומעלה - הנחה של 10%
• היקף שנתי של 200,000 ₪ ומעלה - הנחה של 15%
• היקף שנתי של 500,000 ₪ ומעלה - הנחה של 20%
5. התחייבויות הספק
5.1. הספק מתחייב לספק את השירותים/המוצרים ברמה מקצועית גבוהה ובהתאם לסטנדרטים המקובלים בענף.
5.2. זמני אספקה: הספק מתחייב לספק את המוצרים/השירותים תוך ___ ימי עסקים מקבלת הזמנה.
5.3. רמת שירות (SLA):
• זמן תגובה לפניות: ___ שעות
• זמן טיפול בתקלות: ___ שעות
• זמינות השירות: 99%
5.4. הספק מתחייב לעמוד בכל הוראות החוק הרלוונטיות, לרבות תקנות בריאות ובטיחות בעבודה.
5.5. הספק מתחייב שלא להעביר את התחייבויותיו לצד שלישי ללא אישור בכתב מראש מהלקוח.
6. אחריות ואיכות
6.1. הספק מעניק אחריות של ___ חודשים על המוצרים/השירותים מיום האספקה.
6.2. במקרה של פגם או אי התאמה, הספק מתחייב לתקן או להחליף את המוצר/השירות תוך ___ ימים, ללא עלות נוספת ללקוח.
6.3. הספק מצהיר כי המוצרים/השירותים עומדים בדרישות התקן הישראלי ו/או תקנים בינלאומיים רלוונטיים.
7. ביטול והחזרות
7.1. ביטול הזמנה: הלקוח יוכל לבטל הזמנה עד ___ שעות לפני מועד האספקה, ללא עלות.
7.2. ביטול לאחר מועד זה יחויב ב-___% מערך ההזמנה.
7.3. החזרת מוצרים: מוצרים ניתנים להחזרה תוך ___ ימים, ובתנאי שלא נפגמו ובאריזתם המקורית.
8. סודיות
8.1. הצדדים מתחייבים לשמור בסודיות מוחלטת כל מידע שיגיע לידיהם במסגרת ההסכם.
8.2. התחייבות זו תעמוד בתוקפה גם לאחר סיום ההסכם למשך תקופה של 3 שנים.
9. ביטוח ואחריות
9.1. הספק מתחייב להחזיק בביטוח אחריות מקצועית בסכום של לפחות _______________ ₪ למקרה ולתקופה.
9.2. הספק מתחייב להמציא אישור ביטוח תקף בתחילת ההסכם ובכל חידוש שנתי.
9.3. הלקוח יירשם כמבוטח נוסף בפוליסת הביטוח של הספק.
10. קנסות ופיצויים
10.1. איחור באספקה: בגין כל יום איחור באספקה ישלם הספק קנס בסך ___ ₪ ליום, עד לתקרה של ___% מערך ההזמנה.
10.2. אי עמידה ב-SLA: בגין אי עמידה ברמת השירות המוסכמת, ישלם הספק קנס בסך ___ ₪ לכל מקרה.
10.3. הקנסות יקוזזו מהתשלומים המגיעים לספק או יחויבו בנפרד.
11. סיום ההסכם
11.1. כל צד יהיה רשאי להביא הסכם זה לידי סיום בהודעה בכתב של 90 ימים מראש.
11.2. סיום מיידי: הלקוח יהיה רשאי לסיים את ההסכם באופן מיידי במקרה של:
• הפרה יסודית של ההסכם על ידי הספק
• פשיטת רגל או כינוס נכסים של הספק
• הפסקת פעילות עסקית של הספק
• אי עמידה בתקני איכות למשך ___ חודשים רצופים
12. יחסים בין הצדדים
12.1. הסכם זה אינו יוצר יחסי שותפות, מעביד-עובד או סוכנות בין הצדדים.
12.2. הספק פועל כקבלן עצמאי ואחראי לכל עובדיו וצוותו.
13. שיפוי
13.1. הספק מתחייב לשפות את הלקוח בגין כל נזק, הוצאה או תביעה שייגרמו לו כתוצאה מהפרת ההסכם או רשלנות מצד הספק.
14. כוח עליון
14.1. אף צד לא יישא באחריות להפרת התחייבויותיו במקרה של כוח עליון, לרבות מלחמה, אסון טבע, שביתה כללית או התערבות ממשלתית.
14.2. הצד הנפגע מכוח עליון יודיע לצד השני בהקדם ויפעל לצמצם את הנזק.
15. שונות
15.1. שינויים והוספות להסכם זה יעשו בכתב ובחתימת שני הצדדים בלבד.
15.2. הסכם זה ממצה את כל ההסכמות בין הצדדים ומבטל כל הסכם או התכתבות קודמים.
15.3. ויתור על זכות בהסכם זה במקרה מסוים לא יחשב כוויתור כללי על אותה זכות.
15.4. אם יקבע כי סעיף מסוים בהסכם אינו תקף, לא תיפגע תקפות יתר הסעיפים.
16. יישוב סכסוכים
16.1. בכל מחלוקת הנובעת מהסכם זה, יפעלו הצדדים תחילה ליישוב המחלוקת בדרכי שלום.
16.2. לא הצליחו הצדדים ליישב את המחלוקת תוך 30 יום, תועבר המחלוקת לבוררות בהתאם לתקנון הלשכה לבוררות במחוז _______________.
16.3. סמכות השיפוט הבלעדית, ככל שלא תועבר המחלוקת לבוררות, נתונה לבתי המשפט ב _______________.
17. הודעות
17.1. כל הודעה לפי הסכם זה תינתן בכתב ותישלח בדואר רשום, בדוא"ל או במסירה אישית לכתובות הנקובות בראש ההסכם.
17.2. הודעה שנשלחה בדואר רשום תיחשב כאילו התקבלה תוך 5 ימי עסקים ממועד המשלוח.
נספחים להסכם

☐ נספח א' - מפרט טכני מפורט של המוצרים/השירותים

☐ נספח ב' - מחירון מפורט

☐ נספח ג' - רמות שירות (SLA) מפורטות

☐ נספח ד' - נוהל טיפול בתקלות ובעיות

☐ נספח ה' - אישור ביטוח

☐ נספח ו' - _______________

📌 לתשומת ליבכם: לפני חתימה על הסכם זה, מומלץ בחום להתייעץ עם יועץ משפטי להתאמת ההסכם למאפיינים הספציפיים של העסקה ולצרכים הייחודיים שלכם.
הלקוח
חתימה + חותמת
שם: _________________
תפקיד: _________________
תאריך: ___/___/202_
הספק
חתימה + חותמת
שם: _________________
תפקיד: _________________
תאריך: ___/___/202_

תבנית הסכם זו הופקה על ידי ESG - פתרונות אפקטיביים

לייעוץ מקצוע ולליווי בניהול ספקים: https://esg.co.il