ליווי מסחרי מורכב מתהליך איסוף נתונים, בדיקת אפשרויות הוזלה מול ספקים שונים, בדיקת פתרונות אלטרנטיביים, הדרכה והטמעה.
בכל תחום שבו העסק מקבל שירות, קיימים נתונים המעידים על מגמות הצריכה וסיבותיהן, ובכל תחום כזה קיימת אפשרות להטמיע פתרונות חדשים אשר מוזילים עלויות באופן ממוקד ומשמעותי.
איסוף נתונים, בדיקת אפשרויות הוזלה
ליווי מסחרי בכל תחום הקשור לניהול השוטף של העסק מתחיל באיסוף ובדיקת נתונים.
הבדיקה נערכת רטרואקטיבית כדי להבין את מגמות השימוש של העסק בתחום בו מתבצעת הבדיקה (למשל, כאשר בודקים פתרונות לצריכת הדלק הכוללת על ידי העובדים, ייבדקו חשבוניות, מגמות צריכת דלק והבדלים בין המחלקות השונות, שינויים בצריכת הדלק לאורך זמן וכו׳).
בדיקה זו מאפשרת זיהוי הצרכים של העסק. כאשר כל הנתונים יושבים במקומם, נפנה לחברות אשר מספקות את השירות להשגת תנאים טובים יותר.
בשלב הזה בתהליך יתבצעו השוואות בין החברות השונות, משא ומתן ובסופו של דבר בחירת הספק עם התנאים הטובים ביותר.
בחינת אלטרנטיבות, הדרכה והטמעה
כמעט לכל צורך של עסקים וחברות קיימים מספר פתרונות אלטרנטיביים.
חשיבה מחוץ לקופסא והכרות עם פתרונות חבויים הם יתרונות משמעותיים אשר הופכים את הליווי העסקי לרווחי באמת.
מעבר לפתרונות שהם חשובים, חשוב גם שהעובדים יבינו את המשמעות של הוצאות העסק כדי שיוכלו להתנהל בצורה חכמה יותר וחסכונית עבור העסק. לבסוף, תבוצע הטמעה של המערכות החדשות ובניית מערך בקרה.
תפקיד הייעוץ העסקי בתכנון אסטרטגי
תפקיד הייעוץ העסקי בתכנון אסטרטגי תכנון אסטרטגי הוא המצפן שמנחה ארגונים לעבר עתידם הרצוי. זה כרוך בהגדרת יעדים, הגדרת אסטרטגיות וקבלת החלטות שיעצבו את כיוון העסק. עם זאת, ללא הדרכה ומומחיות מתאימים, תכנון אסטרטגי יכול להפוך למשימה מרתיעה. כאן נכנס לתמונה הייעוץ העסקי. יועצים עסקיים
שיפור נאמנות הלקוחות עם ציון Net Promoter
בעולם העסקים הסבוך, פענוח הדפוסים האניגמטיים של נאמנות הלקוחות דומה לפיצוח קוד סודי שמכיל את המפתח להצלחה בת קיימא. ציון ה-Net Promoter Score (NPS) בולט כמגדלור, המאיר את הדרך להבנה מעמיקה יותר של סנטימנטים והתנהגויות של לקוחות. דמיינו לעצמכם שימוש בכלי רב עוצמה שלא רק
שליטה באסטרטגיות מיתוג: ניהול תדמית הארגון לצורך מיצוב ובידול
בריקוד הסבוך של העסקים, שבו התחרות שולטת ונאמנות הצרכנים תלויה בחוט עדין, שליטה באמנות המיתוג דומה לאחיזה בחרב עוצמתית בדייקנות. דמיינו עולם שבו כל אינטראקציה, כל בחירת צבע, כל מיקום לוגו טומן בחובו את הפוטנציאל לעצב את האופן שבו הארגון שלכם נתפס – זו המהות
יומן עדכונים בנושא זכויות בתקופת מלחמת חרבות ברזל
עדכונים שוטפים תאריך העדכון 06.03.2024 עלה לאוויר סיוע במימון טיפול זוגי למשרתי מילואים במלחמת חרבות ברזל 06.03.2024 עלה לאוויר סיוע במימון טיפול רגשי, טיפול נפשי וטיפול משלים למשרתי מילואים במלחמת חרבות ברזל 26.02.2024 עלה לאוויר הקלות ברשות המיסים למשרתי מילואים במלחמת חרבות ברזל 30.01.2024 עלה לאוויר מענק למשרת מילואים
משאבי אנוש – הלב האמיתי של הארגון – פורסם בynet
ההון האנושי הוא גורם קריטי להצלחתם של ארגונים. אם אתם נמשכים לעבודה עם אנשים ורוצים להיפתח למגוון תפקידים המהווים את לב הארגון – עולם משאבי האנוש הוא התחום עבורכם. איך משלבים בין מיומנויות של משאבי אנוש לבין ניהול ארגוני? ומהו התואר שנותן לכם את הכלים
האתגרים העיקריים של סמנכ"לי משאבי אנוש
בנוף הדינמי של העולם התאגידי של ימינו, תפקידם של סמנכ"לי משאבי אנוש התפתח לתפקיד מורכב ורב פנים הדורש זריזות, חשיבה אסטרטגית והבנה חריפה של דינמיקה ארגונית. ניהול קשרי עובדים ופתרון סכסוכים ניהול קשרי עובדים ופתרון קונפליקטים הוא אתגר משמעותי נוסף העומד בפני סמנכ"לי משאבי אנוש.
מאמרים קשורים לנושא.