פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

קטגוריות
ארכיונים
מרץ 2024
אבגדהוש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

התקני תדלוק, התייעלות בתצרוכת הדלק

התקני תדלוק מהווים פתרון אוניברסלי המקנה גמישות ונוחות לחברות ולעובדיהן.

התקן אוניברסלי המותקן ברכב מאפשר לתדלק בתחנות הדלק השונות ברחבי הארץ המספקות שירות למערכת זו.

התקני תדלוק חוסכים לבעלי עסקים וחברות עלויות והוצאות גבוהות הנובעות מהצורך להחזיק צי רכבים.

התקן לתדלוק אוטומטי מותקן כיום במאות אלפי רכבים במדינת ישראל שרובם נמצאים בבעלות של גופים ציבוריים או מסחריים והוא מאפשר לתדלק ללא צורך בתשלום בעת הרכישה.

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
התקני תידלוק

היתרונות של התקני תדלוק

בעוד שבעבר התקני התדלוק של רכבים היו שונים בין חברות הדלק השונות, הרי שכיום הנטייה היא לעבור להתקן אוניברסלי המאפשר להרחיב את מעגל הלקוחות.

בשנת 2017 נקבע כי בכל תחנות הדלק יש להציב שלוש עמדות תדלוק אוניברסליות המותאמות לכל סוגי ההתקנים ברכבים. התקני תדלוק נועדו לחסוך בדלק ובכך גם בהוצאות ובעלויות הניהול השוטף של חברות שונות שבבעלותן צי רכבים. מדוב בפתרון איכותי ודרך מצוינת להתייעלות בתצרוכת הדלק. ההתקן מאפשר חיסכון בדלק מספק נוחות שימוש לעובדים ושקט נפשי וחיסכון בהוצאות עבור בעלי החברות.

כלים אפקטיביים להתייעלות בניהול העסקי

התקני תדלוק מסופקים על ידי חברות מקצועיות המתמחות במתן פתרונות אפקטיביים לחיסכון בהוצאות ולהגדלת הכנסות. אחזקה של צי רכבים עבור חברה כוללת השקעת עלויות גבוהות במיוחד על דלק, תיקונים וטיפולים, אגרות ורישיונות.

על מנת להקטין את ההוצאה על אחזקת הרכבים, מומלץ לעשות שימוש בהתקני תדלוק המייעלים את תצרוכת הדלק ובכך מפחיתים עלויות. חברת ESG מתמחה במתן פתרונות יצירתיים, איכותיים ויעילים שנועדו להפחית עלויות ולהגדיל הכנסות.

צוות המומחים שלנו הינו בעל ניסיון בשימוש בכלים מקצועיים ובהתאמת פתרונות לניהול עסקי יעיל ונכון.

אחד האמצעים להתייעלות בניהול העסק הינו הפחתת עלויות, כאשר אנו מציעים לכם, בעלי העסקים, התקני תדלוק חסכוניים המספקים נוחות שימוש, שקט נפשי וחוסכים בהוצאות האחזקה והשימוש ברכב. צוות אנשי המקצוע שלונו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות ומענה מקצועיים ביחס אישי ואדיב לצמיחה כלכלית, אישית ומקצועית.

עוד מאמרים בנושא…

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חרבות ברזל

יומן עדכונים בנושא זכויות בתקופת מלחמת חרבות ברזל

עדכונים שוטפים תאריך העדכון 06.03.2024 עלה לאוויר סיוע במימון טיפול זוגי למשרתי מילואים במלחמת חרבות ברזל 06.03.2024 עלה לאוויר סיוע במימון טיפול רגשי, טיפול נפשי וטיפול משלים למשרתי מילואים במלחמת חרבות ברזל 26.02.2024 עלה לאוויר הקלות ברשות המיסים למשרתי מילואים במלחמת חרבות ברזל 30.01.2024 עלה לאוויר מענק למשרת מילואים

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
משאבי אנוש - פרסומים בתקשורת

משאבי אנוש – הלב האמיתי של הארגון – פורסם בynet

ההון האנושי הוא גורם קריטי להצלחתם של ארגונים. אם אתם נמשכים לעבודה עם אנשים ורוצים להיפתח למגוון תפקידים המהווים את לב הארגון – עולם משאבי האנוש הוא התחום עבורכם. איך משלבים בין מיומנויות של משאבי אנוש לבין ניהול ארגוני? ומהו התואר שנותן לכם את הכלים

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
משאבי אנוש

האתגרים העיקריים של סמנכ"לי משאבי אנוש

בנוף הדינמי של העולם התאגידי של ימינו, תפקידם של סמנכ"לי משאבי אנוש התפתח לתפקיד מורכב ורב פנים הדורש זריזות, חשיבה אסטרטגית והבנה חריפה של דינמיקה ארגונית. ניהול קשרי עובדים ופתרון סכסוכים ניהול קשרי עובדים ופתרון קונפליקטים הוא אתגר משמעותי נוסף העומד בפני סמנכ"לי משאבי אנוש.

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
משאבי אנוש

אסטרטגיות לניהול משאבי אנוש

תכנון כוח אדם אסטרטגי הוא היבט מכריע בניהול משאבי אנוש. זה כרוך בניתוח וחיזוי הצרכים העתידיים של ארגון במונחים של כוח העבודה שלו. על ידי הבנת הדרישות הנוכחיות והעתידיות של העסק, אנשי משאבי אנוש יכולים לפתח אסטרטגיות כדי להבטיח שהאנשים הנכונים נמצאים בתפקידים הנכונים בזמן

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
ייעוץ לעסקים

פתרונות למנכ"לים

האם אתה מנכ"ל המעוניין לייעל את אסטרטגיות ניהול המס שלך ולהבטיח את פרישתך? רוצים להגדיל את ההכנסה נטו תוך ייעול הסכמי העבודה שלכם? אם כן, הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה בבלוג, נחקור את הנושא החשוב של ניהול מס למנכ"לים, וכיצד הוא יכול לעזור לך להשיג

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
חיסכון בעלויות

חיסכון בעלויות שכר

בסביבה העסקית המהירה והתחרותית של היום, חברות מחפשות כל הזמן דרכים לייעל את פעילותן ולמקסם את הרווחים. היבט אחד מכריע בבריאותו הפיננסית של כל ארגון הוא תהליך ייצור השכר שלו. להבטיח שהמשכורות מנוהלות ביעילות יכולה להיות השפעה משמעותית על השורה התחתונה, מה שהופך את זה

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק