פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

רח' אלטלף 4, יהוד

מיקוד 5621604

פקס

03-539-5901

קטגוריות
ארכיונים
מרץ 2024
אבגדהוש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

אנרגיה – התקני תדלוק, התייעלות בתצרוכת הדלק

התקני תדלוק אוטומטיים  הינם מערכות אשר כוללות התקן שמותקן בכלי הרכב שלכם, הניתן באמצעותו לתדלק מבלי לשלם בעת הצריכה.

התשלום נערך על פי הסכם בין חברת הדלק לבינכם. תקבלו ביחד עם החיוב החודשי דוח אשר על גביו יופיעו כל נתוניו של התדלוק ובמצב של ניצול לרעה של כלי הרכב שלכם, אפשר אף לחסום את התדלוק האוטומטי.

במציאות של היום, חברות הדלק נותנות בידכם אף קבלה של עדכון ועריכה של פעולות על ידי אתר אינטרנט. על כל השירותים הללו ייגבה ממכם תשלום, על התקנת של התקני תדלוק ועל מנוי לכל מיני שירותים, לרבות – אחריות, הפקת דוחות וכיוצא בזה.

משרד האנרגיה קידם כל מיני תקנות, אשר דורשות התקנתם של התקני תדלוק אוניברסליים, אשר ייתנו בידכם תדלוק בכל תחנות הדלק ברחבי מדינת ישראל. לאחר הרבה דיונים משפטיים בתחום, נקבע בחודש יוני, בשנת 2017, כי עד שלהי שנת 2017 בכל תחנת דלק, אשר הינה מוכרת דלק על ידי התקני תדלוק מכל סוג שהוא, יהיו מינימום שלוש עמדות של התקני תדלוק אוניברסליים עבור כל מוצר ובהתאמה לכך כל ההתקנים בכלי רכב יומרו להתקן תדלוק כללי.

התייעלות בתצרוכת הדלק

אחד מן המעשים הכי יעילים עבור התייעלות בתצרוכת הדלק הינו התקנה של התקני תדלוק, אשר הינם התקנים אוניברסליים שנותנת בידכם לתדלק בכל תחנת דלק, ללא הצורך להיות כפופים לתחנת דלק מסוימת. עסקינן במעשה פורץ דרך עבור בעלי ארגון, חברה או עסק מפאת הסיבה כי האופציה לחתימה על חוזה תדלוק עם חברת דלק, בתום עריכת השוואת מחירים והענקה של הצעת מחיר הוגנת לשם תדלוק כלי הרכב שלכם.

חברה אשר שמה הינה הולך לפניה מבינה להעניק לכם את הפתרון הראוי מן ההיבט של החוזה עמכם – החל מהצעת מחיר הכי סבירה וכלה באופציה בפיקוח על תצרוכת הדלק שלכם, על פי דוח כוללני אותו אפשר לקבל בתום מדי חודש.

מאז הושמשו כל מיני התקני תדלוק, אפשר להבחין איך בוצעה המעטה בשיעור של עשרות אחוז מן ההיבט של עלות הדלק. עוד אופציה לשם התייעלות בתצרוכת הדלק הינה על ידי נתיב של ליסינג, אשר ייתן בידכם לערוך השכרה של כלי רכב למועד קצר ובזאת לחסוך כסף בעד אחזקה.

עוד מאמרים בנושא…

פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

יועץ מס

כמעסיק אתה נדרש להעסיק מגוון עצום של עובדים. יש את אלו שמתנהלים מול הלקוחות, אלו שעוסקים בייצור והפקה ואחרים שאמונים על תפקוד ותפעול העסק. העובדים שאחראיים על תפעול העסק נמצאים אמנם מאחורי הקלעים, אבל מלאכתם חשובה לא פחות מאלו שנמצאים בקדמת הבמה. מאמרים קשורים לנושא.

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

תפוקות ותוצאות במקום שעות והוצאות

עידן הקורונה ותהליך הגלובליזציה שעובר השוק חייבו את המעסיקים והמנהלים למצוא פתרונות ניהוליים חדשים. מאמרים קשורים לנושא. רישום שעות עבודה מעסיק חייב לנהל רישום לגבי העובד, הכולל פרטים כגון: שעות העבודה שעות נוספות המנוחה השבועית גמול שעות נוספות וגמול עבודה במנוחה השבועית החובה… עושים לכם סדר, מצב חירום

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

בחינת כיסוי ביטוח

בחינת כיסוי ביטוח לעסקים וחברות מתבצעת על ידי חברות מקצועיות ובעלות מומחיות בתחום. פוליסת ביטוח המעניקה כיסוי ביטוחי מקיף וכולל הינה חיונית לכל עסק, קטן, בינוני וגדול וזאת בהתאמה מלאה לצרכי ומאפייני העסק ואופי העיסוק. מאמרים קשורים לנושא. בחינת הוזלה ציוד ומיכון משרדי ציוד משרדי

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

בחינת הוזלה ציוד ומיכון משרדי

ציוד משרדי מהווה מרכיב חשוב וחלק בלתי נפרד מסביבת העבודה. ציוד משרדי הינו חיוני לפעילות השוטפת של העסק ומספק אפשרות להתייעלות וחיסכון בעלויות. מאמרים קשורים לנושא. בחינת כיסוי ביטוח בחינת כיסוי ביטוח לעסקים וחברות מתבצעת על ידי חברות מקצועיות ובעלות מומחיות בתחום. פוליסת ביטוח המעניקה

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

התקני תדלוק, התייעלות בתצרוכת הדלק

התקני תדלוק מהווים פתרון אוניברסלי המקנה גמישות ונוחות לחברות ולעובדיהן. התקן אוניברסלי המותקן ברכב מאפשר לתדלק בתחנות הדלק השונות ברחבי הארץ המספקות שירות למערכת זו. מאמרים קשורים לנושא. אנרגיה – התקני תדלוק, התייעלות בתצרוכת הדלק התקני תדלוק אוטומטיים  הינם מערכות אשר כוללות התקן שמותקן בכלי

קרא עוד »
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה
בלוג

ליסינג מימוני

עסקת ליסינג מימוני נועדה לאפשר לכם לנהוג ברכב חדש וזאת ללא הוצאה של סכום חד פעמי גבוה הדרוש לרכישת רכב חדש באופן רגיל. מאמרים קשורים לנושא. יועץ ליסינג – ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני בטרם אתם מבצעים בחירה באחד מדרכי הליסינג, עליכם להיוועץ עם יועץ ליסינג.

קרא עוד »
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Print
Email

תוכן עניינים

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט
פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה

חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט (להלן:"די.בי") הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכתנו המקצועית, על סמך המידע הקיים בידי די.בי, באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם בית עסק.

השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית בנושא שכר והגדלת הנטו לבעל העסק