ליסינג תפעולי הינה שיטת חכירה של רכבים בכמות משתנה, החל מרכב בודד ועד לצי של אלפי רכבים לחברה.
השיטה מתאימה במיוחד לחברות וארגונים המבקשים לבצע מיקור חוץ עבור צי הרכבים שברשותם. עסקת ליסינג תפעולי כוללת בחירה של סוגי כלי הרכב על ידי הלקוח ותשלום סכום חודשי קבוע לתקופה מוסכמת עבור השימוש בכלי הרכב, תחזוקתם, ביטוח ועוד מגוון שירותים נלווים.
חברות מקצועיות בתחום הליסינג התפעולי מספקות שירות מקיף ומענה לכל הצרכים הנדרשים ללקוח בהם: שירות נהגים, שירותי רכב חלופי, שירותי חילוץ וגרירה ומוקד טלפוני הפעיל 24 שעות ביממה.

למי מתאים השירות ומהם יתרונותיו?
עלות עסקת ליסינג תפעולי ידועה ומוסכמת מראש ולאורך כל תקופת החוזה, הרכב שייך לחברה המספקת את שירותי הליסינג והוא נמצא בבעלותה. חברת ליסינג תפעולי דואגת לכל הפרטים וההיבטים הנכללים בתחום האחזקה השוטפת דוגמת רישיונות וטיפולים. מדובר בשיטה מועדפת על חברות, ארגונים ועצמאים לאחזקה ושימוש בכלי רכב.
העסקה כוללת למעשה קנייה של שירות שבחישוב כולל הינו משתלם וכדאי ביחס לרכישה ואחזקה עצמית של רכב. הלקוח נוהג ברכב שנמצא בבעלות חברת הליסינג ומשלם סכום חודשי קבוע תמורת השימוש.
במדינת ישראל ישנן חברות ליסינג המציעות מחירים משתלמים, רמת שירות גבוהה, יציבות ועמידה בסטנדרטי איכות ומקצועיות ללא פשרות.
סוגי ליסינג תפעולי
ישנם שני סוגי ליסינג תפעולי המותאמים באופן מלא וספציפי לצרכי הלקוח:
- ליסינג תפעולי מלא – תשלום חודשי עבור השימוש ברכב וזאת בצירוף של חבילת שירות מקיפה הכוללת שירותי אחזקה מלאים. הלקוח נהנה מטיפולים שוטפים, החלפת צמיגים, שירותי שינוע, שירותי דרך, חילוץ וגרירה, רכב חלופי ועוד.
- ליסינג תפעולי חלקי – תשלום חודשי עבור השימוש ברכב, ביטוח חובה, אגרת רישוי וביטוח מקיף וכן תשלום נוסף במידה וקיימת חריגה בקילומטראז' אשר הוסכם מראש.
בתום תקופת העסקה, הרכב מוחזר לחברת הליסינג וניתן להאריך את החוזה בהתאם לתנאים החדשים שיוסכמו.
מומחים בהגדלת הכנסות והקטנת הוצאות
חברת ESG מספקת פתרונות אפקטיביים להגדלת הכנסות והקטנת הוצאות לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים. החברה מחויבת לפעול תמיד לטובת האינטרסים של הלקוח ונוקטת בעמדה מקצועית, אובייקטיבית ועצמאית שנועדה להפחית מכם עלויות והוצאות, להגדיל הכנסות ובכך להביא לצמיחה כלכלית, עסקית ומקצועית של החברה שלכם.

מסרים ויראליים שיקדמו את העסק שלך
בעידן הדיגיטלי, שבו טווחי הקשב קצרים מתמיד ועומס מידע הוא קרב מתמיד, בולטות מהקהל יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור כל עסק. המפתח להצלחה טמון ביצירת מסרים ויראליים שתופסים את הדמיון של קהל היעד שלך ומתפשטים כמו אש בשדה קוצים ברחבי האינטרנט. אבל איך יוצרים

מיקוד ויצירתיות בעסקים
בעולם העסקים המהיר והמתפתח של היום, הצלחה יכולה להיראות חמקמקה, כמעט כמו חידה אניגמטית שמחכה להיפתר. כיזמים ואנשי מקצוע, אנו שואפים כל הזמן למצוא את הנוסחה המנצחת, אותו מרכיב סודי שיכול להניע את העסקים שלנו לגבהים חדשים. ולמרות שישנם גורמים רבים שתורמים להשגת הצלחה, שניים

חרבות ברזל – חוקים, תקנות שעת חירום וצווים נוספים
בימים אלו, בהם מקודמים דברי חקיקה רבים רצינו להביא לידיעתכם כי באתר ספר החוקים הפתוח הוקם מאגר המרכז את כלל חקיקת החירום הרלוונטית למלחמה. חוקים חוק הארכת תקופות (הוראת שעה – חרבות ברזל) (אומנה לילדים) חוק הארכת תקופות ודחיית מועדים (הוראת שעה – חרבות ברזל)

נבחרת העסקים של ניר דובדבני – תוכנית שידורי לייב עם צוות היועצים והשותפים שלנו – נכון ל29.11.23
תוכנית לייבים לזמן מלחמה מאמרים קשורים לנושא. "חרבות ברזל" ריכוז עדכונים נכון לתאריך 26.10.23 מלחמה בישראל – עדכונים רשות המיסים משרד הכלכלה והתעשייה רשויות נוספות – הודעות לעיתונות פיקוד העורף פרסומים בתקשורת ביטוח לאומי… ספר החוקים הפתוח/חרבות ברזל – נכון ל15.11.23 חרבות ברזל – חוקים,

שלושת מחסומי הקנייה וכיצד נגרום ללקוחות שלנו לקנות
כבעלי עסק אנו נאלצים לעסוק במכירות. הבעיה הגדולה היא שרובנו לא אנשי מכירות. אז כיצד עושים זאת נכון? מאמר מאת: אלכס בונר, יועץ ומרצה לשיווק ומסחר ברשת, במאגר המומחים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. במאמר זה נעמיק את ההבנה של נקודת המבט של הקונה

הארגון האוטומטי – איך אוטומציה שיווקית משפיעה על ניהול העסק?
אסטרטגיה שיווקית המשלבת אוטומציה וכלי בינה מלאכותית, משפרת משמעותית את תהליכי השיווק, המכירות ושירות הלקוחות, מעלה את המוטיבציה של העובדים ומובילה לתוצאות משופרות. מערך השיווק והמכירות, יחד עם ההון האנושי, הם מנועי הצמיחה של חברות וארגונים. אסטרטגיה שיווקית המשלבת אוטומציה וכלי בינה מלאכותית, משפרת משמעותית
מאמרים קשורים לנושא.